بازدید 16657

جزئیات درگیری صاحب سگ در پارک ستارخان

کد خبر: ۸۹۸۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲ 11 May 2019

چهار جوان سه شنبه شب گذشته (۱۷ اردیبهشت) در پارک ستارخان در حال غذا خوردن بودند که چند جوان دیگر نیز از سمت دیگر همراه با سگ وارد پارک می‌شوند با پارس سگ یکی از افرادی که در حال غذا خوردن بود، واکنش نشان می‌دهد و در نهایت این جوانان با یکدیگر درگیر می‌شوند و صاحب سگ با چاقو به یکی از این جوانان حمله می‌کند که به مجروح شدن او منجر می‌شود.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، پس از اینکه پلیس در جریان این درگیری در محله ستارخان قرار گرفت بلافاصله دستگیری صاحب اصلی سگ در دستور کار قرار گرفت.

فرد مجروح و دوستش برای شکایت به کلانتری مراجعه نمی‌کنند و بعد از انتشار خبر این درگیری در فضای مجازی مأموران کلانتری به سراغ این افراد رفته و گفتند که اگر بخواهید می‌توانید شکایتی کنید.

پس از به هوش آمدن فرد مجروح مأموران پلیس با او صحبت کرده و در جریان جزئیات دقیق این حادثه قرار گرفتند.

پلیس بلافاصله دستگیری صاحبان اصلی سگ را در دستور کار خود قرار داد و در اقدامات اولیه پلیس پیشگیری پایتخت محل سکونت ضارت شناسایی شده و ورود به مخفیگاه او نیازمند اخذ دستور قضائی بوده است.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت ۴ ماه پیش، بعد از حمله سگ به یک دختربچه در یکی از پارک‌های لواسانات اعلام کرده بود: سگ گردانی در تهران ممنوع است و اگر فردی را ببینیم که در حال سگ گردانی در شهر است با او برخورد می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۳۴
كجا ممنوعه
تو پارك زمين بازي كودكان سگ مي آورند
مشکل اینجاست که پلیس محترم از کنار ناهنجاریها علی رقم شعارهای مرتب خود مبنی بر مبارزه با آنها براحتی میگذردمثل همین سگ چرانی ، کشف حجاب تعمدی در اماکن عمومی ، ....؟
یعنی در این مملکت هرکاری خواستید میتوانید انجام دهید تا زمانی که کسی شکایت نکرده. مجروح با چاقو به نخاعش ضربه وارد شده، چگونه میتوانسته برود کلانتری و شکایت کند ؟؟؟؟؟ این چه وضع امنیته ؟؟؟؟؟ چرا نیروی انتظامی با اقتدار عمل نمیکند؟؟؟؟؟
"سگ گردانی در تهران ممنوع است "......طبق کدوم قانون؟ ..... شما برو جلو اسلحه سرد و گرم رو بگیر اگر عرضه اش رو داری.....
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
حتما تو هم از آن سگ چران ها هستی که حمایت میکنی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
سگ چرانی جاش تو ده و روستاست نه تو شهر و پارک که اسایش و بهداشت محیط تهدید مکنه
این سگ چرانی را ما هوارهها غربی تبلیغ مکنن یکسری هم تقلید کردت
در تهران روزی صدها درگیری میشه سردار جان مقصر همه قتل ها حتما سک ها نه ادم ها
اختلاص مهم تره یا سگ گردانی ؟ انقدر گفتید سگ نجسه تمام این درگیریا هم به خاطر همینه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
هرکدام جای خود داره بله
سگ نجسه نمیدونی
انسان ها با چاقو به جون هم می افتنذ . . . اونوقت به سگ ها گیر می دهید
بس کنید . . . دست از سر سگ های بی زبون بر دارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
شما ها دست از سر این سگهای بی زبون برداری که اسیرشون کردین برای بازی ومسائل خودتون
جای سگ تو روستا وبیابانه نه تو شهر
شما برین تو دهات وبیابان سگ چرانی کنید تا دعوا نشه
سگباز از سگ بدتره
طرف معلوم شد که ریگی به کفش داشت که شکایت نکرد.جالبه که یکی از کسی شکایت میکنه پلیس هیچ اهمیتی نمیده اما تو این فقره پلیس از یارو میخواد که شکایت کنه.یک بام و دو هوا!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
چند روزه در بیمارستان بستری شده، چطور میتونسته شکایت کنه
نه به سگ گردانی
آخرش چی شد ؟
محل زندگی اش شناسایی شد، خب خودش چی؟ دستگیر شد یا نه ؟ عجب مملکتی شده، یک بی شعور سگش رو بیاره در پارک مزاحم مردم بشه، بعدش اگه اعتراض کنیم با چاقو حمله کنه!! پلیس و قوه قضائیه امیدوارم قاطعانه با هرکسی که باعث سلب آرامش مردم میشه برخورد کنید.
سگ های بیچاره ! درگیری ما آدم ها با همدیگر چه ربطی به این حیوانات خوب و نجیب داره؟
در همه کشورهای پیشرفته در بسیاری از پارک ها و اماکن عمومی و خصوصی و فضاهای شهری و حتی کوهستانی که مسیر پیاده روی و دویدن و کوه پیمایی است علامت ورود سگ ممنوع قرار دارد و شهروندان نه تنها رعایت می کنند بلکه اگر تخلف کنند به شدت جریمه می شوند. در محدوده حیاط منزل یا در فضاهای محدود و مشخص شده برای گرداندن سگ، اباید حتما با قلاده دستی یا مغناطیسی و بازدارنده باشد.
چرا سگ گردانی ممنوع شده است؟ بخاطر یک نفر نباید تعمیم بدهند به همه، بالاخره بچه ها و کودکان آشنا می شوند سگ و سایر حیوانات را از نزدیک می بینند . گاهی اوقات دو قلو ها می برم بیابان گوسفند و اسب را از نزدیک نشان می دم. از من سوال می کنند چون فیلم می بنند و الان می گویند لاک پشت برایم پیدا کن. باید فرهنگ سازی شود. الان گربه و سگ ها می گیرند می کشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
استاد سگ تو ی محل های عمومی مزاحمت میاره
فردا مار و سوسمار و بیارن شما ببینی
این به سگ چه ربطی داشت
چند تا جوان دعوا کردن و چاقو کشی کردن سگه چیکار کرده ؟
ا
وقتی سگ گردانی جرم است نبایستی نیازبه شکایت باشددرست مثل میخوارگی وعربده کشی وجودپلیس جهت آرامش افرادجامعه است نه اینکه کسی درمالأ عام خطا بکندومزاحم دیگران شودوآنوقت باید حتما مردم کاروزندگی رارها کنندودرراهروهای دادگستری بدوندکه آیابتوانندحق قانون شکن وهنجارشکن راکف دستش بگذارندیانه پلیس وظیفه شناس ما بایستی وظیفه ایجادآرامش درخامعه راداشته باشدنه آنکه سگ کردانی صورت گیردپدربنده خدايی درآیدطرف برودشکایت کند که آیا.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
اولا كه اين موضوع اصلا ربطي به سگ نداشت دوما جرم بر حسب قانوني كه مجلس تصويب ميكند مشخص ميشود ، در مورد سگ و سگ گرداني هيچ قانوني وجود ندارد
واقعا نگهداری سگ در آپارتمان ها هم معضلی شده است. پارس سگ هنگام رفتن از جلوی یک واحد در راهرو که باعث ترس و استرس بچه ها می شود.
به صورت مداوم قتل و جرح هم اتفاق می افتد. بفرمایید خرید و فروش چاقو، دسته بیل، و ... را هم ممنون کنند
سلام متاسفانه این مشکل هم تا تبدیل به یک معضل نشود مورد توجه قرار نمیگیرد البته موقعی که معضل شد برای رفعش حتما سمینار برگزار خواهند کرد و حتما بین گروههای سیاسی هم اختلاف خواهد شد.....
ما در همسایگی پارک گفتگو گیشا هستیم متاسفانه هر روز غروب تعداد زیادی سگباز در حاشیه پارک و در همسایگی ساختمانهای مسکونی تجمع میکنند ؛ علیرغم درخواستهای متعدد هیچ برخوردی نمیشود اگر دوستان تابناک علاقه مند هستن فیلم برایشان ارسال کنم.
صدایی که سگ در می آورد واق واق است. نامگذاری پارس روی صدای سگ کار دشمنان فرهنگ ماست. از این واژه استفاده نکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
زنده باد زبان شناس؟؟؟؟؟>>>>>
اگر ببینید برخورد میکنید؟!!!!!! تا کی باید تاوان رعایت حال قانون گریزان را بدهیم؟؟ چرا رعایت میکنید؟ امنیت مردم مهمتر نیست؟ امنیت روحی و روانی و جسمی؟ سلامتی مردم هم به خطر میفته ....یک انسان بعد از دوروز از بیماریش میفهمه جدیه و میره دکتر ....اون وقت حیوانی که زبونشو نمیفهمیم چند روز باید بگذره و بیماریش جدی تر بشه تا بفهمیم بیماره و ببریم دکتر و تا این وقت بیماری های مشترکشون منتقل نمیشه ؟تازه اگر درست درمان بشوند... اگر داروها تقلبی نباشند ... خلاصه کلام اینکه خطرداره هرجند کم .... پلیس محترم باید به فکر رعایت حال عموم مردم باشد نه عده ای قلیل قانون شکن .... حتی در منازل هم نباید نگهداری کنند .
واقعا سگ گردانی معظلی شده لطفا پلیس عصر ها سری به پارک چمن در ستارخان همایونشهر جنوبی بزنه با تشکر
پليس در منطقه حضور داشته و اقدامي حتي براي ميانجيگري نکرده و بعد از ضرب و جرح وارد ماجرا شده اصولا رويه پليس ها اينگونه شده ما مردم نه تنها به پليس به عنوان حامي نگاه نمي کنيم بلکه آنها را ضد امنيت خود ميدانيم.
خود دولت فخیمه آقای روحانی راه را برای سگ بازان هموار کرده وتبلیغات ماهواره وغرب زدگان را در مملکت مسلمان وشهید داده اجرایی کرده با دادن مجوز جهت دامپزشگی ها داخل شهر که برای سگ بازان امکانات پزشگی فراهم نموده
در نزدیک ما بعد از چهارراه سرسبز یک بیمارستان دام پزشگی شبانه روزی تاسیس شده که آسایش محله را درشبانه روز از صدای سگها گرفته و بچه ها از ترس نمی تونند بیان بیرون بازی کنند شکایت هم کردیم استشهادیه هم تمام محله دادن حدود 120 خانوار دیگه نمیدونیم چیکار کنیم
دادستان قوه قضائیه و پلیس تو خدا به داد مردم از دست این معضل سگ بازی برسید
تشریف بیارید شهر پردیس و 200 متر بالاتر از میدان امام دو تا پارک هست از هر نژادی تصور کنید اونجا پیدا میکنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی