بازدید 7054

وزیرورزش ازتفاهم تاج باچندمربی خارجی خبرداد!

کد خبر: ۸۹۷۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲ 07 May 2019

در حالی که مدیرروابط عمومی دستگاه ورزش ، هفته گذشته در بیانیه ای هرگونه ورود وزارت ورزش به مسایل داخلی فدراسیون ها را تکذیب کرده بود، حالا سلطانی فر از تفاهم فدراسیون فوتبال با چند مربی «خیلی خوب» خارجی برای هدایت تیم ملی پرده برداشت.

به گزارش تابناک ورزشی، وزیر ورزش و جوانان امروز در مصاحبه ای عجیب از مذاکره و تفاهم فدراسیون فوتبال با چند مربی خیلی خوب خارجی خبر داد. سلطانی‌فر خبر داده است که تفاهمی بین فدراسیون فوتبال با چند مربی «خیلی خوب» خارجی برای هدایت تیم ملی انجام شده اما مشخص نیست چرا این توافق با چندمربی صورت گرفته و آیا فدراسیون در پی استخدام چند مربی است؟! 

به نوشته پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در خصوص تعیین تکلیف نهایی هدایت تیم‌های ملی فوتبال بزرگسالان و امید گفت: کاملاً در جریان هستم که مسئولین محترم فدراسیون فوتبال با جدیت پیگیر این موضوع هستند و با تعدادی از مربیان خیلی خوب خارجی در این خصوص مذاکراتی داشته و به تفاهماتی رسیده‌اند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: امیدوار هستیم ظرف روزهای آینده این مذاکرات به نتیجه نهایی برسد و هم سرمربی تیم بزرگسالان و هم سرمربی تیم المپیک ما انتخاب شوند. ما بیش از چهل سال است که به بازی‌های المپیک صعود نکرده‌ایم و آخرین حضورمان در مسابقات 1976 مونترال بود. فکر می‌کنم دیگر زمان آن رسیده با توجه به استعدادهای جوانی که در رده‌های نوجوانان و جوانان در اختیار داریم با به‌کارگیری یک مربی خوب بتوانیم به المپیک 2020 توکیو صعود کنیم و نتایج خوبی هم بگیریم.

سلطانی‌فر تأکید کرد: در خصوص تیم ملی بزرگسالان هم در جریان هستم با تعدادی مربی خوب و دارای کارنامه مذاکراتی انجام شده که امیدواریم با بررسی‌های دقیق در آینده نزدیک گزینه نهایی را اعلام کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل