بازدید 4833

با قیمت‌سازی جعلی برای خودروها برخورد می‌شود

کد خبر: ۸۹۷۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶ 06 May 2019

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: باید با فضای مجازی و سایت هایی که قیمت‌های جعلی را اعلام می کنند برخورد شود و مردم باید قیمت ها را از شرکت های خودروساز رصد کنند و قیمت های آنها را معیار قرار دهند.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، فرشاد مقیمی معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت در بیست و دومین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی اظهار کرد: موضوع افزایش قیمت خودرو در بازار کشور از نظر وزارت صمت قابل پذیرش نیست ما شاهد افزایش قیمت خودرو نبودیم، اما بازیگردان‌هایی در این حوزه بودند که از این تلاطم بازار سوء استفاده کرده و مردم را تحریک کردند.

وی افزود: قیمت هایی که در بازار و سایت‌ها اعلام می‌شود هیچ خرید و فروشی در آنجا انجام نمی‌شود و اگر هم خرید و فروشی باشد به صورت ظاهری و صوری است تا بگویند قیمت خودرو افزایش یافته است.

مقیمی بیان کرد: ما شاهد روند نزولی کاهش قیمت بازار هستیم و مردم نگران نباشند.

امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: با افرادی که قیمت‌ها را در سایت‌ها اعلام می کنند برخورد می کنیم چراکه آنها حق ندارند قیمت‌های حدسی شان را اعلام کنند تا تلاطمی را در بازار به وجود بیاورند. از وزارت ارتباطات درخواست کرده ایم تا با عاملان این سایت ها برخورد شود.

وی بیان کرد: شرکت سایپا بیش از ۲ هزار خودرو و ایران خودرو ۱۸۰۰ خودرو را تولید کرده است پس در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

مقیمی به مردم توصیه کرد تا آرامش خود را در این فضایی که دشمن به دنبال فضاسازی است و التهاباتی را در بازار ایجاد می کنند، حفظ کنند.

امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: باید با فضای مجازی و سایت هایی که قیمت‌های جعلی را اعلام می کنند برخورد شود و مردم باید قیمت ها را از شرکت های خودروسازی رصد کنند و قیمت های آن ها را معیار قرار دهند.

وی یادآور شد: علی رغم محدودیتها، تدابیر خاص و ویژه‌ای را در دستور کار قرار خواهیم داد و خودروها را تولید و تعهدات را اجرایی خواهیم کرد. پس مردم در این زمینه نگران نباشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر