بازدید 4764
گزارش

توافق پنهانی:آزادی سهامدار تبلیغات فوتبال شد!

اختلافات به قدری بالا گرفت که مدیران فوتبال از وزیر ورزش خواستند به این بحران به وجود آمده ورود کند اما نتیجه جلسات برگزار شده نه تنها تهدید را رفع نکرد بلکه با یک توافق جنجالی همراه شد که مدیران درباره آن شفاف‌سازی مناسبی نداشته‌اند و به نظر می رسد تا امروز پنهان کاری صورت گرفته
کد خبر: ۸۹۷۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱ 06 May 2019

درآمد تبلیغات محیطی فوتبال ایران یک صاحب جدید پیدا کرد!

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که طی سالهای اخیر شاهد سهم خواهی های عجیب انواع و اقسام نهادها و ارگان ها از درآمد تکه پاره شده لیگ برتر و جام حذفی بودیم و بارها طرفین اختلاف های میلیاردی کار را به دادگاه کشاندند، حالا یک مدعی قدیمی هم دوباره سر برآورده و خواستار سهم شده است؛ ورزشگاه آزادی!!

بله، ورزشگاه دولتی آزادی که جزوی از بیت المال است و برای هر بازی میزبانی از استقلال و پرسپولیس یا حتی تیم ملی ، مبلغ اجاره دریافت می کند حالا خواستار سهمی از تبلیغات محیطی مسابقات شده است! این ادعا طی چند ماه اخیر کلید خورده است و مدیران ورزشگاه آزادی با هماهنگی شرکت توسعه، مذاکراتی با شرکت‌های مختلف برای نصب بنر‌های تبلیغاتی را آغاز کردند و در این راستا چند قرارداد هم امضا شد.

توافق پنهانی:آزادی سهامدار تبلیغات فوتبال شد!

به این ترتیب مدیران سازمان لیگ به یکباره متوجه شدند که مسوولان استادیوم بدون هماهنگی با آن‌ها فعالیت‌های تبلیغاتی می‌کنند و این مساله اختلافات زیادی را هم به وجود آورد. به هر حال مدیران ورزشگاه هرچند در این چند سال به فکر درآمدزایی از تبلیغات نبودند، منتهی به یکباره تصمیم گرفتند که از این امتیاز استفاده کنند و در شرایطی کار خود را عملی کردند که سازمان لیگ به نمایندگی از باشگاه‌های فوتبال ایران با شرکت‌های مختلف برای تبلیغات محیطی قرارداد امضا و پول‌ها را دریافت می‌کرد.

در نهایت اختلافات به قدری بالا گرفت که مدیران فوتبال از وزیر ورزش خواستند به این بحران به وجود آمده ورود کند اما نتیجه جلسات برگزار شده نه تنها تهدید را رفع نکرد بلکه با یک توافق جنجالی همراه شد که مدیران درباره آن شفاف‌سازی مناسبی نداشته‌اند و به نظر می رسد تا امروز پنهان کاری صورت گرفته است. 

ماجرا از این قرار است که شرکت توسعه پیش روی فدراسیون، سازمان لیگ و دو باشگاه پرسپولیس و استقلال دو راه گذاشته است! اول اینکه برای فصل آینده لیگ مثل سالیان گذشته فقط قرارداد اجاره زمین و سکو‌ها را امضا کنند و اجازه نصب تابلو‌های تبلیغاتی نداشته باشند. راه دوم، اما این بود که استفاده از فضا‌های تبلیغاتی هم به قرارداد اضافه شود. از آنجایی هم که فوتبالی‌ها به هیچ عنوان نمی‌توانستند پیشنهاد اول را بپذیرند، روی پیشنهاد دوم به توافق رسمی رسیدند.

به این ترتیب قرار است کارشناس رسمی دادگستری با بررسی درآمد‌های تبلیغاتی در سال‌های گذشته و شرایط اقتصادی کشور برای فصل بعد و همچنین بازبینی دقیق از فضا‌های قابل استفاده تبلیغاتی مجموعه ورزشی آزادی روی این پیشنهاد شرکت توسعه، قیمت‌گذاری و قرارداد جدید به امضا برسد. به این ترتیب درآمد ورزشگاه آزادی از برگزاری مسابقات فوتبال افزایشی چشمگیر خواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی