بازدید 5646
۹

جلسه غیرعلنی مجلس درباره افزایش قیمت بنزین

کد خبر: ۸۹۶۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳ 06 May 2019

نماینده مردم فریدن در مجلس گفت: در حال حاضر تصمیم افزایش قیمت بنزین و سهمیه‌بندی منتفی است و امروز در جلسه غیر‌علنی مجلس با حضور برخی از وزرا و دولت پیرامون این موضوع گفت‌و‌گو می‌شود.

به گزارش «تابناک»، اکبر ترکی در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اشاره به آخرین تصمیم مجلس در مورد بنزین اظهار داشت: در حال حاضر تصمیم افزایش قیمت بنزین و سهمیه‌بندی منتفی است و امروز در جلسه غیر‌علنی مجلس با حضور برخی از وزرا و دولت پیرامون این موضوع گفت‌و‌گو شود.

وی افزود: بعد از انتشار خبر افزایش قیمت بنزین و اختلاف نظری که بین نمایندگان در مجلس ایجاد شد، در حال حاضر افزایش قیمت بنزین متوقف شده است اما ممکن است که پیرامون افزایش قیمت و راه‌های صرفه‌جویی بنزین صحبت کنند.

بیشتر بخوانید

حاجی‌بابایی: دولت برای افزایش قیمت بنزین مجوز ندارد

یک نماینده مجلس: افزایش قیمت بنزین غیرقانونی است

یک نماینده مجلس: هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین گرفته نشده است

نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مباحثی در مورد افزایش قیمت بنزین و سهمیه‌بندی آن بوده است و خواهد بود اما در حال حاضر متوقف و منتفی است و به این شکلی که موضوع طرح شد امکان عملی شدن ندارد، مگر اینکه تغییری ایجاد شود که مردم مشکلی پیدا نکنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، درجلسه علنی روز گذشته مجلس نمایندگان به طرح دولت برای افزایش قیمت بنزین بشدت اعتراض کردند و در نهایت سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس اعلام کرد موضوع سهمیه‌‌‌بندی بنزین فعلا منتفی شده است. سخنگوی هیئت رئیسه مجلس دیروز در این باره گفت: «موضوع سهمیه‌بندی بنزین فعلاً متوقف شده و قرار است این موضوع در جلسه مشترک مجلس و دولت مورد بررسی قرار گیرد».

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹
خروجي جلسه بنزين 2500 توماني خواهد بود.
عمر مردم را با این جلسات بیهوده تباه کردید
یک روز جلسه برای قیمت بنزین، یک روز خودرو، یک روز قند و شکر یک روز روغن و ...
هیچ عقل بالغه ای نیست که بگوید، مجلس جای سیستم گذاری است، قانون گذاری است نه قیمت گذاری!!!
واقعاً عمر مردم تباه شد
خوب ترسیدند از خشم ملت !!!!!چون دیگه ملت چیزی برایه از دست دادن ندارد!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
بنده خدا سرکاریه این موضوع را راه انداختن که افزایش قیمت سرسام آور بقیه چیزها فراموش بشه و بعد شما از مسئولین قدردان باشید که جلوی افزایش قیمت بنزین را گرفته اند
دوشنبه ۱۶ اردیبهشت
سقوط تاریخی بورس اغازشد
۷۰۰۰ واحد ریزش فقط در۲ ساعت
تخلیه حباب بزرگ بورس باشدت ادامه دارد
سهمیه بندی اگرچه اصولا درست نیست. اما امروز که وضع مملکت ثبات نداره هدر رفت اینهمه ثروت هم واقعا بی معنی و مهلک است. سال قبل هم مجلس در مقابل افزایش قیمت بنزین که در حدود 500 تومن پیشنهاد شده بود ایستاد؛ نتیجه کسری پنهان بودجه رو شد و قیمت ارز به آنصورت افزایش یافت که تا امروز بیش از 4 برابر قیمت سال گذشته است. امروز میگویند 220 هزار میلیارد رانت نصیب دلالها شد. مجلسیان خطی و باند باز فقط دارند ضرر به مردم میزنن. اگر قیمت بنزین منطقی نشه و هزینه های دولت هم کنترل نشه باید منتظر سقوط مجدد ارزش ریال بود. توجه داشته باشیم این بار دلار اگر فقط دوبرابر بشه تفاوت 15000 تومنه دیگه 500 یا 1000تومن نخواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
از منطق صحبت کردی، آخه کدام منطق، به چه دلیل باید ماشین های بی کیفیت تولید بشه و بعد افزایش مصرف بنزین را داشته باشیم و بعد هم برای جلوگیری از این افزایش مصرف تنها راه طبق معمول افزایش قیمته؟! این امر توهین به شعور مردم نیست؟
وقتی مردم نامحرم میشوند باید جلسه غیر علنی برگزار شود .زمان رآی گرفتن ، مردم ولی نعمتشان هستند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بهتر است مشابه تجربیات قبلی دولت اقای روحانی عمل شود و قیمت بنزین 5 درصد کمتر از قیمت کشورهای همسایه در نظر گرفته شود، سپس دولت محترم دو روش را پیش میگیرد :
1- افزایش قیمیت دلار و در نتیجه افزایش نرخ بنزین( راه حل مورد استفاده در بحث واردات
خودرو )
2- مهاجرت دلالان دولتی به کشور های همجوار و افزایش نرخ بنزین در انها و سپس افزایش قیمت بنزین در داخل ( راه حل مورد استفاده در صنایع خودرو ساز داخلی)
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل