بازدید 13038

اگر دنبال هتل سه ستاره در مشهد هستید..

کد خبر: ۸۹۶۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰ 05 May 2019
هتل‌های سه ستاره معمولا هتل‌هایی متوسط هستند که امکاناتی در حد استاندارد دارند، اما نباید از آن‌ها انتظار بالایی در حد هتل‌های پنج ستاره داشته باشید. قیمت این هتل‌ها نیز مثل امکاناتشان در سطح متوسط است. به همین دلیل نیز خیلی‌ها هتل‌های سه ستاره را ترجیح می‌دهند. تعداد هتل‌های سه ستاره مشهد بسیار زیاد است. به همین دلیل نیز پیش از رزرو هتل بهتر است درباره هتل‌های این شهر اطلاعات کسب کنید. در این مطلب تعدادی از بهترین هتل‌های سه ستاره مشهد را معرفی کرده‌ایم.

هتل میامی مشهد

بیشتر کسانی که به مشهد سفر می‌کنند، هتل‌هایی را ترجیح می‌دهند که به حرم نزدیک هستند. خیابان امام رضا مشهد به دلیل نزدیکی به حرم هتل‌های بسیار زیادی دارد و خیلی از هتل‌های خوب مشهد در این خیابان هستند. یکی از هتل‌های سه ستاره خوب این خیابان، هتل میامی مشهد است.
 
اگر دنبال هتل سه ستاره در مشهد هستید..
 
 

فاصله این هتل تا حرم ۱۵ دقیقه است. برای رفتن از هتل میامی به مناطق دیگر شهر نیز مشکلی نخواهید داشت، چون این هتل به خطوط بی‌آرتی دسترسی دارد. هتل میامی که در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده.

ساختمانی پنج طبقه دارد که شامل ۳۹ اتاق است. امکانات و تجهیزات این اتاق‌ها در سطح یک هتل سه ستاره خوب و مناسب است. صبحانه هتل نیز متنوع و باکیفیت است و رستوران هتل نیز، رستوران خوبی است. هم‌چنین هتل میامی جکوزی نیز دارد.هزینه رزرو اتاق‌های دو تخته دابل و تویین در هتل میامی ۱۲۵ هزار تومان است.

هتل نور مشهد

هتل نور یکی دیگر از بهترین هتل‌های سه ستاره مشهد است. این هتل نیز از حرم مطهر فاصله کمی دارد و با حدودا پنج دقیقه پیاده‌روی از هتل به حرم می‌رسید. هتل نور در خیابان خسروی نو مشهد قرار دارد و به بازار‌ها و مراکز خرید شهر نیز دسترسی راحتی دارد. اتاق‌های هتل نور از لحاظ امکانات در سطح مطلوبی هستند و رزرو این اتاق‌ها همراه با صبحانه، ناهار و شام با منوی بوفه است. این هتل علاوه بر اتاق‌های دو تخته و سه تخته واحد‌های آپارتمان نیز دارد. هزینه رزرو اتاق‌های دو تخته دابل و تویین در هتل نور مشهد ۲۶۰ هزار تومان است. گران‌ترین واحد اقامتی این هتل، آپارتمان سه خوابه و هفت تخته آن است که هزینه رزروش ۸۹ هزار تومان است.

هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد در خیابان شهید کامیاب این شهر قرار دارد. این هتل کمی از حرم دور است، اما در عوض در منطقه‌ایست که طرح ترافیک ندارد. همچنین سرویس رفت‌وبرگشت از هتل به حرم نیز هست. رستوران هتل دیپلمات منوی متنوعی از غذا‌های ایرانی و فرنگی دارد و کیفیتش نیز خوب است و قیمت‌های مناسبی دارد. در محوطه هتل وسایل بازی و سرگرمی کودکان هم وجود دارد. امکانات اتاق‌های هتل در سطح هتل‌های سه ستاره خوب است. هتل دیپلمات استخر نیز دارد. هزینه رزرو اتاق دو تخته دابل و تویین در هتل دیپلمات مشهد ۱۶۲ هزار تومان است.

هتل جواهر شرق مشهد

یکی دیگر از هتل‌های سه ستاره خوب مشهد که در خیابان امام رضا قرار دارد، هتل جواهر شرق است. از هتل جواهر شرق مشهد تا حرم پانزده دقیقه پیاده‌روی لازم است. اتاق‌های هتل هم از لحاظ دکوراسیون در سطح خوبی هستند و هم امکانات. صبحانه هتل نیز تنوع خوبی دارد و خوشمزه است. غذا در این هتل به صورت بوفه آزاد و منوی انتخابی است. هتل جواهر شرق کافی‌شاپ و کافه سنتی هم دارد. اتاق ماساژ، راهنمای مهمانان و خدمات ترانسفر از جمله خدمات این هتل هستند. هزینه رزرو اتاق دو تخته تویین و دابل در هتل جواهر شرق مشهد ۲۲۷ هزار تومان است. اگر این اتاق‌های دو تخته همراه با صبحانه، ناهار و شام (منوی بوفه) باشد، هزینه رزرو ۳۲۰ هزار تومان می‌شود.
 
 
اگر دنبال هتل سه ستاره در مشهد هستید..
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار