بازدید 3394

اجرای طرح ضیافت تعزیرات در تهران از امروز

کد خبر: ۸۹۶۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۱ 05 May 2019

جانشین کشیک گشت تعزیرات استان تهران از اجرای طرح نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان با عنوان طرح ضیافت در پایتخت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی کمال نیا جانشین کشیک گشت تعزیرات استان تهران در خصوص فعالیت این سازمان جهت نظارت بر بازار در ایام ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان، گشت تعزیرات استان تهران به صورت رسمی فعالیت خود را از امروز «یکشنبه» در سطح شهر تهران بزرگ و در بازار‌های هدف آغاز خواهد کرد.

وی افزود: هدف سازمان تعزیرات حکومتی بیشتر نظارت بر بازار‌های عرضه محصولات خرما، پروتئین، لبنیات است که با راه اندازی گشت‌های خود سعی بر نظارت توام با اثر گذاری بیشتر بر بازار را داریم.

کمال نیا در پاسخ به اینکه آیا هدف گشت تعزیرات صرفا بازرسی و نظارت بر بازار‌ها و فروشگا‌های زنجیره‌ای و بزرگ است، تصریح کرد: این موضوع که هدف تعزیرات فقط نظارت بر بازار‌های بزرگ است صحیح نیست علاوه بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای بازرسان خود را به بازار‌های خرد نیز اعزام خواهیم کرد تا با متخلفان اعم از گرانفروشان و کم فروشان و ... برخورد‌های قاطع و قانونی صورت بگیرد.

جانشین کشیک گشت تعزیرات استان تهران با اشاره به اینکه برخورد‌های ما به صورت ریشه‌ای خواهد بود، خاطرنشان کرد: با انجام نظارت‌های موثر سعی بر ریشه کن شدن تخلفات و کاهش جرایم متخلفان داریم، شهروندان شکایات خود را با سامانه ۱۳۵ در میان بگذارند تا با بررسی‌های سریع پرونده‌ها به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم.

کمال نیا اضافه کرد: ۴ شعبه سیار در سطح شهر تهران و ۴ کانکس در پایتخت وجود دارد که در صورت اعلام شکایات مردمی بازرسان ما نسبت به بررسی پرونده‌ها و گزارشات شهروندان، اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر