بازدید 4586

واکنش مدیرعامل به شرط بندی تیمش دربازی لیگ

کد خبر: ۸۹۶۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵ 04 May 2019

مدیرعامل باشگاه سرخپوشان پاکدشت در واکنش به شایعه شرط‌بندی در جریان بازی این تیم و آلومینیوم اراک با رد این شایعه گفت: شاید بازیکنان در این بازی بی‌انگیزه بودند.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و سرخپوشان پاکدشت در هفته پایانی لیگ دسته اول که با نتیجه ۳ بر یک به سود تیم اراکی به پایان رسید، شایعاتی پیرامون شرط‌بندی در این بازی مطرح شد. علیرضا کبیری، مدیرعامل باشگاه سرخپوشان پاکدشت درباره این شایعات اظهار داشت: در جریان این موضوع نیستم و این شایعات را رد می‌کنم. شاید کم‌کاری از سوی بازیکنان رخ داده باشد،‌ اما شرط‌بندی را نشنیده‌ام. در هر صورت بازی پایانی فصل بوده و نتیجه این مسابقات تأثیری در سرنوشت تیم ما نداشت و بازیکنان شاید به همین دلیل بی‌انگیزه بودند.

وی در خصوص اینکه آیا کمیته اخلاق پرونده‌ای در این خصوص تشکیل داده است، عنوان کرد: کسی از ما توضیحی نخواسته است و در جریان این موضوع هم نیستم. مدیرعامل باشگاه سرخپوشان درباره «برنامه‌ای این تیم برای فصل آینده و اینکه چه کسی سرمربیگری سرخپوشان را در فصل بعد بر عهده خواهد داشت»، گفت: فعلاً فقط از پاشازاده برنامه خواسته‌ایم و با شخص دیگری مذاکره نکرده‌ایم. ما تیم‌های پایه خود را هم راه‌اندازی کرده‌ایم و قطعاً در فصل بعد تیم‌داری خواهم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها