بازدید 4503

جهاد کشاورزی: مشکلی در تامین شکر نداریم

کد خبر: ۸۹۶۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۵ 04 May 2019
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: تا پایان اردیبهشت ماه جاری ۵۰۰ هزار تن شکر توسط بخش دولتی و خصوصی وارد کشور می‌شود، گفت: مشکلی در تامین شکر برای ماه مبارک رمضان نداریم.

به گزارش «تابناک» به نقل از البرز یزدان سیف روز جمعه در بازدید از کارخانه قند کرج با بیان اینکه تا پایان اردیبهشت ماه جاری ۵۰۰ هزار تن شکر توسط بخش دولتی و خصوصی وارد کشور می‌شود، گفت: مشکلی در تامین شکر برای ماه مبارک رمضان نداریم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: در زمان حاضر موجودی شکر در بخش دولتی کشور ۴۰۰ هزارتن و در بخش خصوصی به میزان ۱۷۰ هزار تن است. تا پایان اردیبهشت ماه جاری ۵۰۰ هزار تن شکر توسط بخش دولتی و خصوصی وارد کشور می‌شود.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران اضافه کرد: واردات شکر تا پایان شهریور ماه امسال به یک میلیون و ۵۰۰ هزارتن رسید.

در این بازدید سیف و هیات همراه از بخش‌های مختلف تولیدی کارخانه قند کرج بازدید کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۰
آقای یزدان سیف چرا دروغ می گویی ، همین الان در بازار شکر وجود ندارد در ضمن شما در ماه مبارک رمضان شکر را با همان قیمت سابق به بازار عرضه کن تا ما ببینیم که شما درست می فرمایید.
هیچ مشکلی در تأمین شکر نداریم. فقط یه مشکل وجود داره و اونم جشمای ماست. چون در هیچ فروشگاهی چشممان به رخسار مبارک شکر روشن نمی شود.
وزارت جهاد کشاورزی هر چی رو میگه نگران نباشید , مو به تن آدم سیخ میشه!! اگه مشکلی نیست پس چرا هی قیمتها بالا میره و باز هم نیست!!؟؟
آقای سیف متاسفانه مسئولین فقط به فکر واردات هستند لطفا بفرمایید چقدر تولید داریم و در ضمن بفرمایید چرا در بازار شکر وجود ندارد من فکر می کنم که با عدم توزیع شکر می خواهند شکر وارداتی فعلی را با قیمت بالاتری به فروش برسانند ، چرا به مردم ظلم و اجحاف می کنید ، توجه داشته باشید که آه مظلوم نابود کننده است.
اری هیچ مشکلی نداریم فقط قیمتش شده 8700 تومان که اینم مشکل نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پس اینطور
بله شکر 3000 شده 8000 تومان برای شما چی هست بشود 10000 تومان
خب اگه ندارید چرا کمبود رو رفع نمی کنید؟
خوب شکر هم کم میشه
بفرمایید پس شکرها کجاست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر