بازدید 8232
۱
کشتی آرای در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به ۵,۰۴۰,۰۰۰ تومان رسید

بازار طلا و سکه تهران امروز با افزایش قیمت‌ها مواجه شد. تا جاییکه هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با افزایش ۸۵ هزار تومانی نسبت به روز قبل، به قیمت ۵ میلیون و ۴۰ هزار تومان رسید. این در حالی است که حباب سکه نیز امروز افزایش ۱۰ هزار تومانی را تجربه کرد.
کد خبر: ۸۹۶۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵ 01 May 2019
تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه تهران امروز با افزایش قیمت‌ها مواجه شد. تا جاییکه هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با افزایش ۸۵ هزار تومانی نسبت به روز قبل، به قیمت ۵ میلیون و ۴۰ هزار تومان رسید. این در حالی است که حباب سکه نیز امروز افزایش ۱۰ هزار تومانی را تجربه کرد.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در پایان معاملات امروز (چهارشنبه یازدهم اردیبهشت ۹۸) اونس جهانی طلا با کاهش و نرخ ارز با افزایش همراه شد. تاثیر این دو عامل، در مجموع باعث افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه شد.
 
قیمت سکه

بر این اساس برای اطلاع از آخرین قیمت‌های بازار طلا و سکه، گفتگویی تلفنی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

محمد کشتی آرای با بیان اینکه امروز هر اونس جهانی طلا با کاهش ۶ دلاری به رقم ۱۲۸۱ دلار رسید، اظهار داشت: بازار امروز به رغم کاهش بهای اونس طلا، با افزایش قیمت همراه بود و دلیل آن، نوسانات افزایشی نرخ ارز در بازار بود.

بر این اساس، به گفته کشتی آرای؛ در پایان معاملات امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با کاهش ۸۵ هزار تومانی نسبت به روز قبل، به رقم ۵,۰۴۰,۰۰۰ تومان رسید. هر قطعه سکه تمام طرح قدیم نیز به قیمت ۴,۷۹۰,۰۰۰ تومان فروخته شد که نسبت به روز گذشته، ۵۵ هزار تومان افزایش داشته است. همچنین امروز، هر نیم سکه بهار آزادی ۲,۷۵۵,۰۰۰ تومان قیمت گذاری شد و هر ربع سکه بهار آزادی نیز به ۱,۷۹۰,۰۰۰ تومان رسید.

به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی با افزایش ۴ هزار تومانی به رقم ۹۶۴ هزار تومان رسیده است و هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش قیمت، رقم ۴۵۲,۲۰۰ تومان می‌باشد. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، ۱،۹۶۰،۰۰۰ تومان قیمت گذاری شد که نسبت به روز سه شنبه، ۲۷ هزار تومان افزایش داشته است.

حباب سکه نیز امروز نسبت به روز قبل، ده هزار تومان افزایش داشت و به ۵۸۰ هزار تومان می‌باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این آشفته بازار اقتصادی تا کی میخواهد ادامه باشد . مردم زیر فشار شدید اقتصادی هستند پس چرا مسئولین کاری انجام نمیدهند . تاکی باید تحمل کنیم . مردم به سختی از سیر نگه داشتن شکمشان بر می ایند .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل