بازدید 8815

55 درصد آمریکایی‌ها به ترامپ رأی نمی‌دهند

کد خبر: ۸۹۵۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۵ 30 April 2019

بر اساس نظرسنجی که چند روز پیش انجام شده، 55 درصد پرسش‌شوندگان اعلام کرده‌اند که در انتخابات 2020 آمریکا به دونالد ترامپ رای نخواهند داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، بر اساس نظرسنجی جدید بیش از 50 درصد از پرسش شوندگان اعلام کرده‌اند که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا به «دونالد ترامپ» رای نخواهند داد.

این نظرسنجی توسط «ای‌بی‌سی نیوز- واشنگتن پست» انجام شده و روز دوشنبه منتشر شده است.

در این نظرسنجی، پرسش‌ شوندگان اعلام کردند که در انتخابات سال آینده به ترامپ رای نخواهند داد و تنها 39 درصد از پرسش شوندگان از عملکرد ترامپ در دوران ریاست جمهوری‌اش ابراز رضایت کرده‌اند.

زمانی که از شرکت کنندگان در این نظرسنجی پرسیده شد آیا در انتخابات 2020 به ترامپ رای خواهند داد، 14 درصد پاسخ دادند که رای دادن به وی را مد نظر قرار خواهند داد و 28 درصد اعلام کردند که قطعا به وی رای می‌دهند.

از کسانی که اعلام کردند به ترامپ رای نخواهند داد، تنها 29 درصد آنها اعلام کردند که قطعا به رقیب دموکرات وی رای خواهند داد.

تقریبا دو سوم از پرسش‌شوندگان گفته‌اند که منتظر خواهند ماند تا ببینند کدام یک از 21 نامزد دموکرات‌ها نهایتا در برابر ترامپ خواهد ایستاد.

این نظرسنجی بین روزهای 22 تا 25 آوریل و به هر دو زبان انگلیسی و اسپانیولی و بین 1001 نفر انجام شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۲۱
والاه اینم در مورد اوباما و بوش گفتین ولی با قاطعیت رای اوردند. اخه چرا اینقدر توهم و دروغ
من یاد نظر سنجی آخرین انتخابات آمریکا افتادم، همه نظر سنجی ها میگفتن رای نمیاره ترامپ، نظر سنجی ها هم دقیق نیست هم مردم نظرشون عوض میشه،یادش بخیر قبل انتخابات وقتی به دوستام میگفتم ترامپ رای میاره همه بهم میخندیدن،ولی رای آورد
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
شب دراز است و قلندر بیدار
وضع اقتصاد کشور و معیشت مردم را با این رویا پردازی های خود بدتر از این نکنید
خیلی خوشحال نشید.. در انتخابات گذشته تا چند روز قبل انتخابات هیلاری برنده بود و یکدفعه ورق برگشت حالا که 1.5 سال مونده!!
حرف مفت
أمريكا يعنى اقتصاد
دل تون رو صابون نزنید
هر کی رای بیاره
آمریکا همینه که هست
انتخابات آینده نیز ترامپ رای می آورد.
برعکس این دفعه ترامپ دست برتری خواهد داشت ،وان تحلیل ونظر سنجی ها که نوعی نظر سازی هم هستند دیگه بدرد نخواهد خورد
ترامپ با قدرت دور دوم هم انتخاب ميشه .شما ها دلتون رو صابون نزنيد
اولا اين آمار كاملا ساختگي و غير واقعي است و به فرض صحت صرفا جهت تقويت تيم ترامپ در انتخابات است
به جاي توجه به انتخابات در آمريكا در جهت برگشت اعتماد عمومي مردم به نظام تلاش كنيم تا در تنگناهاي شديد اين مردم پشت نظام باشند.
در صورت قرار گرفتن در تنگناهاي شديدتر اكتفا به اينكه مردم با اتحاد كنار نظام قرار ميگيرند به نظر من و بطور واقع خيالي بيش نيست.
وضعيت گوشت تخم مرغ بنزين خودرو مسكن اجاره بها و ..... كداميك كنترل شده است و مردم در كنار هم ياري رسانند.
از خواب بيدار شين و اعتماد سازي كنيد
شعار جنگ اقتصادي و ... در كنار اين همه اختلاس و آقازاده ها و رانت خواران و خارج نشيني خواص مثال دم خروس و قسم حضرت عباس است
والسلام
ای بابا شما غضه نخور ان کسانی که ترامپ را روی کار اورده اند اکنون دست به کار هستند و می خواهند همان گروه بازها را به روز کار بیارورند ! همانها که بوش را سرکار اوردند ! انطور که شنیده ها حاکی است انها نیز مثل شما متوجه عدم محبوبیت ترامپ شده اند و برای جانشینی ترامپ می خواهند پسر بوش را سر کار بیاورند که خواهیدگفت صد رحمت به ترامپ !
ترامپ راي مياره چون به تمام قولهاش عمل كرده
این اصلا خبر خوبی نیست . یعنی ترامپ برای دور دوم ریاست جمهوری نیاز به متحد کردن تمامی جناههای داخلی داره و بهترین راه برای این کار ورود به یه جنگ جدید است .
متاسفانه طبق تحلیل کارشناسان محتمل ترین جنگ در دنیا با توجه به تولید اخبار ضد ایرانی و آماده کردن افکار عمومی برای مقابله با ایران یک جنگ در خاورمیانه بر علیه ایران با حمایت امریکا میباشد .
همین اشتباهات نظرسنجی ایران رو به این روز انداخته بجای حل مشکلات منتظرند تا ترامپ دور بعدی انتخاب نشه .ترامپ با هفتاد درصد آرا مجددا انتخاب میشه می بینید
شب دراز است و قلندر بیدار. این ادم واقعا یک معاملات ملکی متحصص است. به هیچ وجه دست کمش نگیرید. خوشم نمیاد ازش ولی دلیل نمی شه که دستش کمش بگیرم. کارش را خیلی خیلی خیلی ... خوب بلده. اونم یک تنه
فرهنگ توهم و انتظارات واهی پدر کشور را در آورده. فرض کنیم ترامپ هم رفت آیا در چهل سال گذشته یک رئیس جمهور موثق در امریکا سر کار نبوده که بتوان مشکلات را باهاش حل کرد.
ترامپ فردی ناشناخته در امریکا نبود قبل از اینکه ترامپ رئیس جمهور شود امریکایی ها می دانستند او چگونه فردی است و به او رای دادند بنظر می آید شما جامعه امریکا را نمی شناسید!
دلتونو خوش نکنید ترامپ نمیذاره کسی دور بعد رییس جمهور شه ، یا راید مصالحه کنیم یا درد و رنج مردم
به همین خیال باش....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل