بازدید 5292
۱

وزارت ورزش: در برکناری شفر دخالتی نداشتیم

وزارت ورزش و جوانان که به طور کاملا علنی و مستقیم اعضای هیات مدیره باشگاه های استقلال و پرسپولیس را تغییر داده و برای نفرات جدید حکم صادر می کند، امروز در پایگاه خبری خود و به دنبال اعلام برخی خبر‌های مربوط به نظر و دستور وزارت ورزش و جوانان در امور باشگاه‌های فوتبال در رسانه‌ها، چنین بحثی را کتمان کرده است!
کد خبر: ۸۹۵۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴ 29 April 2019

وزارت ورزش اعلام کرد که وزیر و معاونین و مدیران وزارتخانه هیچ دخالتی در امور باشگاه‌های فوتبال ندارند.

به گزارش تابناک ورزشی، وزارت ورزش و جوانان که به طور کاملا علنی و مستقیم اعضای هیات مدیره باشگاه های استقلال و پرسپولیس را تغییر داده و برای نفرات جدید حکم صادر می کند، امروز در پایگاه خبری خود و به دنبال اعلام برخی خبر‌های مربوط به نظر و دستور وزارت ورزش و جوانان در امور باشگاه‌های فوتبال در رسانه‌ها، چنین بحثی را کتمان کرده است! و هرگونه دخالت خود را در امور همه باشگاه ها رد نموده!!

مازیار ناظمی مدیر کل اطلاع رسانی وزارت ورزش در این باره گفت: وزیر و معاونین و مدیران وزارتخانه هیچ دخالتی در امور مدیریتی و تصمیم گیری باشگاه‌های فوتبال و فدراسیون‌ها ندارند.

وی درباره تغییر سرمربی تیم استقلال به دستور معاون قهرمانی وزارت ورزش گفت: نکته‌ای که اعلام کردم برای تمام مسائل باشگاه‌ها و فدراسیون‌ها از سوی وزارتخانه اعمال می‌شود و قطعاً هر تصمیمی که گرفته شود با اختیار و نظر هیأت مدیره و مدیر عامل باشگاه‌ها و یا رؤسای فدراسیون‌های ورزشی است و وزارتخانه دخالتی در نحوه و نوع تصمیم گیری این بخش‌ها ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام
به کی دروغ میگین خودتون یا مردم و هواداران
مگه هیئت مدیره انتخاب شما نیستش
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها