بازدید 1781

تفاهم نامه سرآمدی آموزش بین ۳ وزیر امضا می شود

کد خبر: ۸۹۵۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷ 29 April 2019

معاون آموزشی وزیر علوم از امضای تفاهم نامه سرآمدی آموزش بین ۳ وزیر علوم، بهداشت و آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش مهر، چهارمین همایش ملی آموزش عالی و بیست و هفتمین نکوداشت اساتید نمونه کشوری در دانشگاه صنعتی شریف صبح امروز با حضور منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری و معاونان وزارت علوم و برخی از رؤسا و اساتید دانشگاه‌ها برگزار شد.

در این مراسم از ۱۳ نفر از اساتید نمونه کشوری تجلیل شد.

مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزیر علوم در این همایش گفت: از سال ۹۰ تا سال ۹۶ تعداد ۳۹۴ شخصیت برجسته علمی تحت عنوان استاد نمونه کشوری از ۴۷ مرکز آموزش عالی معرفی شده اند.

وی ادامه داد: امسال نیز ۱۳ نفر به عنوان اساتید نمونه کشوری معرفی شده اند. ۳ نفر از این اساتید از رشته‌های علوم پایه، ۴ نفر از رشته‌های فنی و مهندسی، ۳ نفر از رشته‌های کشاورزی و دامپزشکی و ۳ نفر از رشته‌های علوم انسانی هستند.

وی گفت: از هر دانشگاهی باید یک نفر به عنوان استاد نمونه معرفی می‌شد ولی از دانشگاه شهید چمران ۲ نفر معرفی شدند و دلیل آن این بود که یکی از اساتید در بحث سیل خدمات بسیار زیاد و تأثیرگذاری را ارائه داده بودند.

معاون آموزشی وزیر علوم در ادامه به سرآمدان آموزش عالی اشاره کرد و گفت: ۷ نفر نیز از دانشگاه‌های تهران، چمران، صنعتی شریف و… به عنوان سرآمدان آموزش انتخاب می‌شوند که این افراد در عرصه فعالیت‌های آموزشی سرآمد هستند.

وی گفت: هدف از معرفی سرآمدان آموزش این بود که بتوانیم نقش آموزش را در بخش‌های مختلف جامعه بهتر به تصویر بکشیم.

وی همچنین در ادامه از امضای تفاهم نامه بین ۳ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت درمان و آموزش پزشکی و آموزش و پرورش خبر داد و گفت: بر اساس این تفاهم نامه از سال آینده مقرر شده افرادی که در اجرا و عمل در حوزه آموزش سرآمد هستند معرفی شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی