بازدید 15448
۴
سوژه

ماجرای زنی که بادرآمدنجومی ازفدراسیون رفت!

من از سهم خودم گذشتم و مبلغ را به دبیر داوری دادم، چون مبلغ خاصی برای دبیر داوری در نظر گرفته نشده بود. به همین دلیل به عنوان سر داور آنچه سهم من در نظر گرفته شده بود را به دبیر دادم. پس موضوع خانمی که می‌گویند میلیاردی پول گرفته و رفته است، کذب است
کد خبر: ۸۹۵۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹ 28 April 2019

به دنبال انتشار مصاحبه پرابهام صادق درودگر درباره نقش یک خانم با دریافتی نجومی در سازمان لیگ، صفی‌الله فغان‌پور مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه «در خصوص مصاحبه آقای درودگر چند مطلب وجود دارد که می‌خواهم جهت تنویر افکار عمومی و برای صداقتی که باید در گفتار، گزارش و مصاحبه داشته باشیم، بگویم»، در این باره توضیحاتی داد که باز هم ماجرا را پیچیده تر کرد!

به گزارش تابناک ورزشی، فغان‌پور با اشاره به مطرح شدن بحثی در خصوص اینکه «خانمی در زمان محمدرضا ساکت عضو کمیته بازاریابی بوده و گفته می‌شود یک میلیارد تومان از پول تبلیغات محیطی را بابت داوری گرفته و از فدراسیون رفته است و آیا این پول را به فدراسیون باز می‌گرداند یا نه؟» و صادق درودگر با اشاره به این موضوع اعلام کرده پول‌های رد و بدل شده این میزان نبوده و قانونی هم بوده است، گفت: برای مجموع رقمی که اختلاف بین فدراسیون فوتبال و کانون ایران نوین بود، 46 میلیارد تومان حکم صادر شد. بر اساس قانون، آیین‌نامه و مقرراتی که مصوب رئیس قوه قضاییه است، در مراجع داوریِ در حال اجرا، حق الزحمه داوری 2.5 درصد از اختلاف طرفین می‌شود. در این پرونده حق داوری یک میلیارد و 150 میلیون تومان می‌شد و من به عنوان سر داور این اختلافات بین فدراسیون فوتبال و کانون ایران نوین بودم. با این حال کل مبلغی که از فدراسیون فوتبال برای داوری این پرونده دریافت شد، 150 میلیون تومان بود. باقی مبلغی که سهم فدراسیون فوتبال بود، داوران جهت کمک به فدراسیون فوتبال و کمک به فوتبال کشور این باقی مبلغ را هبه کردند. در صورت جلسه‌ای هم این موضوع را به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم.

ماجرای زنی که بادرآمدنجومی داوری، ازفدراسیون رفت!

مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال افزود: رد و بدل شدن چنین مبلغی (یک میلیارد تومان) را تکذیب می‌کنم و اصلاً چنین مبلغی بابت داوری پرداخت نشده است. من حتی سهم خودم را به عنوان سر داور دریافت نکردم، در حالی که بیش از 9 ماه داوری این پرونده طول کشیده بود. با این حال کسی (خانمی که پس از این ماجرا فدراسیون فوتبال را ترک کرد) را به عنوان دبیر داوری انتخاب کردیم و او شاید بیش از هزار صفحه نوشت، تحقیقات داشتیم و به عنوان دبیر تمام این مطالب را جمع‌آوری و مکتوب کرد. من از سهم خودم گذشتم و مبلغ را به دبیر داوری دادم، چون مبلغ خاصی برای دبیر داوری در نظر گرفته نشده بود. به همین دلیل به عنوان سر داور آنچه سهم من در نظر گرفته شده بود را به دبیر دادم. پس موضوع خانمی که می‌گویند میلیاردی پول گرفته و رفته است، کذب است و صحت ندارد. همچنین زمان داوری آقای ساکت در کمیته بازاریابی سازمان لیگ نبود و آقای امیر عابدینی مسئولیت داشت.

«پس از جایگزینی امیر عابدینی به جای محمدرضا ساکت در کمیته بازاریابی سازمان لیگ، ساکت عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال شد و آن خانم هم همراه با ساکت از بازاریابی سازمان لیگ به بازاریابی فدراسیون فوتبال رفت. آن خانم هم پس از داوری پرونده کانون ایران نوین و مشخص نشدن مبلغ داوری، فدراسیون فوتبال را ترک کرد». فغان‌پور در واکنش به این مسئله گفت: بله، آن خانم در کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال بود، اما آن داوری ارتباطی به این کمیته نداشت. آن خانم هم خارج از ساعت اداری به جلسات داوری می‌آمدند. هزینه‌ای هم که به او پرداخت شد، به عنوان دبیری جلسه داوری بود.

فغان‌پور در واکنش به این سؤال که اگر پول داوری این پرونده مشکلی نداشته، این خانم فدراسیون فوتبال را پس از این ماجرا بی سر و صدا ترک کرده است، اظهار داشت: اتفاقاً فدراسیون بارها از ایشان خواست که ادامه همکاری دهد، اما خودش نخواست. کارمندان فدراسیون فوتبال چون قراردادی هستند، در پایان قرارداد یا خودشان می‌توانند قطع همکاری کنند یا فدراسیون می‌تواند عذر آنها را بخواهد. مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا رفتن آن خانم از فدراسیون فوتبال ارتباطی به ورود نهادهای نظارتی داشته است یا نه، تصریح کرد: این مسئله را نمی‌دانم، فقط آن چیزی که در مورد داوری واقعیت موضوع بود را مطرح کردم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
آخرش میفهمی خبر درست بوده!
یه آبم روش خورده
حق داوری یک میلیارد و 150 میلیون تومان می‌شد و من به عنوان سر داور این اختلافات بین فدراسیون فوتبال و کانون ایران نوین بودم. با این حال کل مبلغی که از فدراسیون فوتبال برای داوری این پرونده دریافت شد، 150 میلیون تومان بود. باقی مبلغی که سهم فدراسیون فوتبال بود، داوران جهت کمک به فدراسیون فوتبال و کمک به فوتبال کشور این باقی مبلغ را هبه کردند

كي اين قصه رو باور ميكنه؟
کلا هر چیزی که تو فوتبال ما واقعیت داشته باشه مسئولین فدارسیون تکذیبش میکنن
انگار یک میلیارد و صدو پنجاه نزد آقایان پول خرد است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار