بازدید 7417

آغاز پذیرش دوره Post DBA برای اولین بار در ایران

کد خبر: ۸۹۵۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰ 28 April 2019

دوره Post DBA «مدیریت حرفه ای کسب و کار» با بسط دادن دانش مدیریتی و مجهز کردن مدیران با مهارت های مختلف مدیریتی، آنان را برای ایفای نقش رهبر کلیدی پرورش می دهد. این دوره برای افرادی طراحی گردیده است که در تلاش اند تا برای بهبود عملکرد کلی یک سازمان در فضای رقابتی امروز مشارکت نمایند.

به گزارش «تابناک»، شرکت در دوره Post DBA از مدیران، افرادی متخصص و کارآمد خواهد ساخت که با تکیه بر تجربه‌ی کاری خویش و دانش و راهکارهای کسب‌شده در این دوره قادر خواهند بود تا فعالیت حرفه‌ای خود را به مراحل بالاتر ارتقا دهند.

موسسه آموزش عالی آزاد علوم و فنون تهران Tehran Business School افتخار دارد اعلام نماید که اولین دوره Post DBA در ایران را طراحی و اجرا نموده است. مدرسان این دوره از میان برترین اساتید دوره های DBA انتخاب شده و از نظر علمی و تجربی در حوزه کاری خود سرآمد هستند تا دوره با حداکثر بازدهی برگزار گردیده و شرکت‌کنندگان بتوانند مباحث را عمیقاً آموخته و بر چگونگی استفاده از موارد آموخته‌شده در زمینه‌ها و موقعیت‌های سازمانی مختلف تسلط یابند. پس از گذراندن موفقیت‌آمیز دوره به دانش آموختگان گواهینامه Post DBA، مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعطاء خواهدگردید.

تعداد بازدید : 313

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در دوره، به آدرس اینترنتی www.tbs.ir نموده و یا با شماره تلفن‌ 02122057120 تماس حاصل فرمائید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها