بازدید 1724

ناهماهنگی صنعت و دانشگاه در اتحادیه اروپا

کد خبر: ۸۹۵۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲ 28 April 2019
مسئول آموزش عالی اتحادیه اروپا با تاکید بر لزوم هماهنگی صنعت و دانشگاه، اعلام کرد که سیستم آموزشی فعلی پاسخگوی نیازهای بومی نیست.

به گزارش ایلنا به نقل از یوروپین پالیسی، در سال‌های گذشته اتحادیه اروپا اقداماتی را برای کاهش بیکاری قشر تحصیل‌کرده انجام داده است اما همچنان بین صنعت و دانشگاه در این کشورها ناهماهنگی وجود دارد.

به گفته «استفان لاویک»، مسئول آموزش عالی اتحادیه اروپا یکی از بزرگ‌ترین مشکلات این حوزه عدم تطابق تحصیلات آکادمیک و مهارت‌های مورد نیاز بازار کار است.

لاویک ادامه داد: «یکی از مشکلات سیستم آموزشی ما این است که نیاز های بومی را نمی‌داند. در نتیجه آن‌ها نمی‌دانند که چگونه خود را با بازار محلی هماهنگ کنند. باید بگویم که ما برای هر کشور نیاز به سیستم آموزشی متفاوتی داریم و شاید برای هر منطقه».

وی افزود: «می‌دانیم که عده زیادی از جوانان به این دلیل مهاجرت می‌کنند که یا دستمزدی پایین‌تر از حد معمول می‌گیرند یا حتی اینکه شرکت‌ها چیزی متفاوت از توانایی‌هایشان می‌خواهند. ما به این دریافت رسیده‌ایم که نیاز به رابط‌های بومی و محلی برای فهمیدن نیازهای مشترک داریم».

بر اساس این گزارش، در سال‌های اخیر شرکت‌های کوچک محلی نیز به میدان آمده‌اند و این تنها شرکت‌های غول‌آسا نیستند که همه بازار را قبضه کرده باشند.

اکنون اتحادیه اروپا تمرکزش را روی مسائلی چون کارآفرینی، دنیای مجازی و فناوری قرار داده است. در صورتی که دانشجویان باید به بازار کار بیایند و دوره‌های کارورزی بیشتری را بگذرانند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی