بازدید 12620
کشتی آرای در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

چرا امروز سکه دوباره به ۵ میلیون تومان رسید؟

بازار طلا و سکه تهران امروز پس از روز‌های با ثبات و بعضا کاهشی، دوباره در فاز افزایش قرار گفت. روندی که به گفته رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر تحت تاثیر دو عامل مهم قرار داشته است.
کد خبر: ۸۹۴۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷ 27 April 2019
تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه تهران امروز پس از روز‌های با ثبات و بعضا کاهشی، دوباره در فاز افزایش قرار گفت. روندی که به گفته رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر تحت تاثیر دو عامل مهم قرار داشته است.
 
به گزارش تابناک اقتصادی؛ در پایان معاملات امروز (شنبه هفتم اردیبهشت ۹۸) خبر‌های دریافتی از بازار طلا و سکه تهران، حکایت از روند افزایشی قیمت‌ها دارد.
 
چرا امروز سکه دوباره به ۵ میلیون تومان رسید؟

بر این اساس برای اطلاع از آخرین قیمت‌های بازار طلا و سکه، گفتگویی تلفنی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای در خصوص روند بازار اظهار داشت: امروز بازار طلا و سکه تحت تاثیر روند افزایشی نرخ جهانی طلا و نرخ داخلی ارز بود. به گونه‌ای که نرخ جهانی اونس طلا با رشد ۱۵ دلاری نسبت به آخرین نرخ هفته قبل، به رقم ۱۲۸۶ دلار و ۹۰ سنت (تقریبا ۱۲۸۷ دلار) رسید. همچنین دلار آمریکا در بازار تهران با رشد به رقم ۱۴۱۵۰ تومان معامله شد.

بر این اساس، به گفته محمد کشتی آرای قیمت‌های پایانی بازار امروز به شرح زیر می‌باشد:

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با رشد ۹۰ هزار تومانی نسبت به نرخ پایانی هفته قبل، به رقم ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان رسید. همچنین هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۴,۷۸۰,۰۰۰ تومان قیمت گذاری شد که نسبت به روز پنج شنبه، ۵۵ هزار تومان گران‌تر شده است.

هر نیم سکه بهار آزادی نیز با رشد ۲۵ هزار تومانی به رقم ۲,۷۷۰,۰۰۰ تومان رسید. هر ربع سکه بهار آزادی در اولین روز هفته، ۱,۷۹۰,۰۰۰ تومان ارزشگذاری شده است که افزایش ۵۰ تومانی را نشان می‌دهد.

به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی با افزایش ۵ هزار تومانی به رقم ۹۶۰ هزار تومان رسیده است و هر گرم طلای ۱۸ عیار به رقم ۴۴۶,۷۰۰ تومان معامله شده است. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، ۱،۹۳۵,۰۰۰ تومان می‌باشد که نسبت به روز پنج شنبه، ۲۵ هزار تومان افزایش داشته است.

به گفته کشتی آرای، حباب سکه همچنان در محدوده ۵۸۰ هزار تومان قرار دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
قیمت سکه در نقطه حساسی قرار دارد و در صورت عبور از مرز روانی 5 میلیون تومان، و تثبت و معامله، وارد فاز افزایشی شدیدی می شود.
چون دولت می خواهد و باید دید برای چی این کار را می کند
وسلام
در بازارهای جهانی یک درصد تغییر به سختی اتفاق می افتد، اونوقت شما چند صددرصد بالا بردید!
مردم بیچاره کردن
چی چرا ؟ اگه ارزون شد چیزی بگو چرا . گرونی که چرا نداره
دلایل بیخودی .همش بخاطر بی دینی مردم ایرانه که مارم که بیگناهیم گرفتار کرده
خوب لابد سلطان از قبر پاشده یا اینکه سلطان دیگری وجود دارد نظر بقیه چیست
بابا بسه دیگه داغون شدیم -اعصابمان داغون شده سکه میره بالا -دلار گران شد -خودرو گران-مسکن گرانتر زندگیمون پاشید ننگ بر این زندگی مسئولین کجان .......
چرا امروز سکه دوباره به ۵ میلیون تومان رسید؟
چون به 12 اردیبهشت نزدیک می شویم درآمد صفر از نفت!
پس چرا جهانی پایین میاد تو مملکت ما نمیاد پایین تو جهانی اینهمه جهش قیمت نداشتیم
قبلا بهونشون سلطان سکه بود الان دیگه چیه
حالا مونده. اجازه بدید دو ماهی صادرات نفتمون صفر باشه، قیمت بنزین هم بره بالا. گوشت باید کیلویی ۲۵۰ تا ۳۰۰ تومن باشه. برنج باید ۴۰تا ۶۰ تومن باشه. مرغ باید ۳۰ تا ۴۵ تومن باشه..... گوشت یخی که می اومد، می گفتیم اه اه، نمی خوردیم. حالا با کارت ملی می گیریم....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل