بازدید 2214

نقش پر رنگ بانوان در فعالیت‌های دانشگاهی

کد خبر: ۸۹۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳ 27 April 2019

غفاری گفت: وزارت علوم هیچ تبعیضی میان دانشجویان دختر و پسر خود قائل نشده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره نقش و چگونگی حضور بانوان دانشجو در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های سراسر کشور اظهار کرد: خوشبختانه عمده فعالیت‌های دانشجویی ما توسط بانوان انجام می‌شود و آن‌ها نقش پرنگ و عملکرد بسیار فعالی را از خود نشان داده‌اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره همکاری بانوان در تشکل های دانشجویی بیان کرد: عده‌ای می‌گویند که نقش بانوان کمرنگ است اما مجموعه وزارت علوم هیچ تبعیضی میان دانشجویان خانم و آقا در راستای حضور در تشکل‌های دانشجویی قائل نشده است.

نقش پر رنگ بانوان در فعالیت‌های دانشگاهی

غفاری ضمن اشاره به عملکرد بانوان ادامه داد: خوشبختانه بانوان ما با حضور فعال و نقش پررنگی که در تشکل‌های دانشجویی دارند توانسته‌اند موفقیت‌های خوبی را هم کسب کنند.

وی با اشاره به تعداد بانوان دانشجو فعال بیان کرد: در حال حاضر ۴۷ درصد از فعالیت‌های دانشجویی دانشگاهی توسط بانوان انجام می‌شود و حضور آنها در انجمن‌های علمی به شدت پر رنگ است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: فعالیت‌های دانشگاهی در انجمن ها به گونه‌ای ست که بانوان در آنها نقش پررنگ تری دارند و اینکه برخی می‌گویند آقایان حضور پررنگ‌تری دارند اشتباه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار