بازدید 2527

انتشار سری دوم اصلاحات دفترچه راهنما

کد خبر: ۸۹۴۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲ 26 April 2019

سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه‌ای از تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری ۹۸ و انتشار سری دوم اصلاحات دفترچه راهنمای این آزمون خبر داد.

به گزارش دانشجو، سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه جدید برای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۳۹۸ را منتشر کرد که این اطلاعیه مربوط به اعلام اصلاحات دفترچه راهنما و تمدید مهلت انتخاب رشته است.

طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۹۸/۰۲/۰۵) برای انتخاب رشته اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شده است که متقاضیان بتوانند تا پایان روز یکشنبه مورخ ۹۸/۰۲/۰۸ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند؛ لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه مورخ ۹۸/۰۲/۰۳ و این اطلاعیه، به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

اصلاحات سری دوم دفترچه راهنمای انتخاب رشته را از www.sanjesh.org می‌توانید مشاهده کنید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی