بازدید 17377

بازداشت زن آرایشگر بابلی به خاطر تبلیغات جنجالی

کد خبر: ۸۹۴۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴ 24 April 2019

به دنبال انتشار عکس تبلیغاتی یک آرایشگاه زنانه در بابل در فضای مجازی، که تصویر زن جوانی را در مقابل یک بنر تبلیغاتی نشان می‌داد صاحب آرایشگاه دستگیر و این آرایشگاه هم پلمب شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران، این ماجرای جنجال آفرین از آنجا شروع شد که صاحب آرایشگاه زنانه با نصب بنر در یکی از خیابان‌های شهر و نشاندن خانم جوانی جلوی این بنر، از وی عکس گرفته و به‌عنوان تبلیغ در فضای مجازی آن را انتشار داد. این عکس بسرعت در فضای مجازی چرخید و باعث انتقاد مسئولان شهرستان بابل شد.

رئیس دادگستری بابل در این باره گفت: پرونده در حال بررسی است تا روشن شود آیا این خانم یک رهگذر یا مشاور این آرایشگاه بوده اما در هر صورت این یک اقدام غیر اخلاقی و غیر ارزشی است و با عاملان این حرکت برخورد قانونی و قضایی خواهد شد.دفتر امام جمعه بابل در پی انتشار این عکس و اظهار نظرهایی که در فضای مجازی پیرامون آن شده بود با انتشار بیانیه‌ای واکنش نشان داد و آن را خودنمایی یک زن و تبلیغ با هدف جا انداختن زنان در تبلیغات و استفاده ابزاری از یک زن دانست. امام جمعه شهر با غیراخلاقی شمردن این حادثه یادآور شده برخورد قاطع با چنین عملی سبب خواهد شد که در آینده کسی جرأت نکند با انجام حرکتی مشابه با آبرو و اسم شهرستان بابل بازی کند.

همچنین روابط عمومی شهرداری بابل با انتشار مطلبی در فضای مجازی، نصب بنر روی بیلبورد شهر را غیر قانونی و بدون کسب مجوز دانست و اعلام کرد :عوامل این اقدام توسط دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شناسایی و برای برخورد لازم با آنها دستور قضایی صادر شده است.

فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان بابل نیز در پی انتشار این تصویر گفت: هر چند این اتفاق در حدود ۳۰ ثانیه رخ داده است ولی زمان آن مهم نیست بلکه نفس این عمل، کاری ناپسند بوده و آرایشگر بازداشت و آرایشگاه هم پلمب شده است. با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که تخلفی در این زمینه صورت گرفته است و طی بررسی‌های صورت گرفته مشخص شده با نصب این بیلبورد تبلیغاتی برای چند ثانیه از یک خانم رهگذر خواسته شده که روی بیلبورد برود تا از وی عکسی بگیرند و منتشر کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۶
انتشار یافته: ۳۲
کلا شهر جالبه
راستی از اعضای شورای شهر و فیلم خاص و چه خبر!!!
تحجر به حال جامعه مضر است
خب که چی؟؟؟ مسئولین دزد و اختلاسگر و آقا زاده ها آزاد آزاد میگردن و زورتون به یه زن میرسه؟؟؟؟
اون خانم برای عکس گرفتن رفته جلوی بیلبورد که منعی نداره. استفاده از عکس تبلیغاتیش هم موردی نداره چون چیزی از بدن و صورتش دیده نمیشه. مگه تو همین تهران تبلیغ لباس چرم با تصویر چهره کامل یک خانم نداریم؟ مگه تو تلویزیون تبلیغ با حضور زن نداریم؟ بنظر من که این جریان اعتراضات به یک شو آف " وا اسلاما " بیشتر شبیهه!
عجب!!!!!ای کاش مسئولین با این سرعت برای سایر مشکلات مردم! هم ورود پیدا می کردند.زمین خواری ,اختلاس,پارتی بازی و ناحق کردن حق مردم...
جمع کنین بابا
مگه صدا و سیما از زن برای تبلیغ استفاده نمیکنه؟
این روسای ما خوابند.سالیان متمادی موسسات غیرمجاز درجوارشان اختلاس می کنندهیچ متوجه نمی شوندامنیت اقتصادی مردم بخطر می افتدهیچ کاری نمی کنندآنوقت برای یک عکس ساده همه شان بسیج می شوند.این رفتارها هیچ مشکلی را حل نمیکند
وقتی در قانون کشور هیچ اشاره ای به چنین مواردی نشده است، به کدام جرم آرایشگاه پلمب و مسئول آن باید بازداشت شود؟!!!!!!! یعنی هر کس به میل خود باید قوانین مبهم را تفسیر کند و رای دهد.
اگر می توانید با اختلاسگران و با مسئولین بی مسئولیت برخورد کنید
از هنر های قوه قضاییه اینه که به مسایل بی اهمیت بویژه این مورد که هیچ رفتار خلاف شان اجتماعی هم از این خانم سر نزده است بپردازد.
این همه در تبلیغات سیما از زنها استفاده میشه "استفاده ابزاری از زنها" و "جا انداختن زن در تبلیغات" نیست؟
خدا را شکر تو مملکت همین یک مشکل را داشیم که با دستگیری این خانم حل شد.
من واقعا درک نمیکنم کجای تین کار مشکل داره؟
زنان، تبلیغات ، استفاده ابزاری و .... اینا چیه شما میگید؟
اگر صرفا برای چند ثانیه شخصی را دعوت کرده باشند که محل نشستن و نیز صندلی و ... تهیه و ایجاد نمی شود.بیلبوردها فاقد امکانات و جایگاه نصب و نشستن صندلی و یا شخص بوده و این نشان می دهد این خانم جزوی از تبلیغات بیلبورد است. توجه نمایید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
از تمامی مسئولان وظیفه شناس به ویژه امام جمعه محترم و نیروی انتظامی تشکر می کنیم و خواهان اشد مجازات برای چنین خاطیانی هستیم.
و همچنان دزدان بیت المال با خیال راحت به کارشان ادامه دهند.
چه خبر مهم ای
پایه های اسلام سست شد
عجب ..انگار گانگستر گرفتن یا مچ رشوه خور سه هزار میلیاردی دردستشون هست .بروید ببینید در اثر فقر اقتصادی چه خانواده هایی دارند از هم می پاشند و چقدرهمین زنان مورد سو استفاده قرار می گیرند..
حضور مردان در تبلیغات استفاده ابزاری نیست؟؟؟؟ چه تحلیل های عمیقی !
اون از آرایشگاه و شورای شهر بابل
اینم از آرایشگاه و بیلبورد غیر اخلاقی
توی بابل چه خبره؟
نیروهای ارزشی شهر دارن چیکار میکنن؟
کاش در مورد دزدی ها و اختلاس ها هم انقدر حساسیت وجود داشت

واقعا ظریف راست گفته خودمون خواستیم
این خبر رو چرا در بخش حوادث قرار دادید؟
امیدوارم صندلی هم که خانم روی آن نشسته به جرم عدم رعایت اخلاق توقیف شده باشد.
این کار در زمینه یک بنر تبلیغاتی در گوشه از یک شهر کوچک غیر اخلاقی و غیر ارزشی است اما قمار در سیمای جمهوری اسلامی بوسعت یک کشور و بیشتر بر اساس اعلام رسمی حرم بودن آن توسط مرجع تقلید حضرت آیت الله مکارم شیرازی آیا اخلاقی و ارزشی است ؟

از تو سوراخ سوزن رد میشوید اما از دروازه رد نمی شوید!
نمی خونه با همدیگر، جریان چیست!؟
بابا ول کنید
طرف 20 - 30 ثانیه رفته بالا نشسته تا چنتا عکس تبلیغاتی بگیرن،
شاید این صحنه رو چند ده نفر بیشتر ندیده باشند. تبلیغات صدا و سیما و یا تبلیغات قبل از پخش ویدئو در سایتهای ویدئویی مهم رو ندیدید؟ اینجا ها که اصلاً استفاده ابزاری از خانومها نمیشه؟ اینها رو چن ده میلیون نفر میبینند
به رخ نا محرمان بکشه تا فساد بیشتر از این بشه
زرشك
این الان کجای کارش بده من فکر کردم بیحجاب بودن خیلی هم کارش خوبه عقیم فکر نباشن بقیه
این نشان میدهد که ساختار و بستر سیاسی، اجتماعی، فرهنگی در مملکت تا چه اندازه با نوآوری و خلاقیت دشمنی و سر ستیز دارد بطوریکه کوچکترین حرکت و اقدامی که حتی مجوز دستگاه های مربوطه را دارد، چنانچه با سلیقه امامان جمعه و مراجع مذهبی هم راستا نباشد، تحمل نشده و با خشونت آمیز ترین واکنش های بعضا فراقانونی مواجه خواهد شد.
هیچ کجای حرکت تبلیغاتی مذکور ، خلاف قانون نبوده بلکه دستگیری و بازداشت مذکور کاملا خلاف قانون و فراقانونی بوده و ضد حقوق آرایشگاه مذکور است.
جدا از شعارها و کلی گویی ها، اقدام این آرایشگر دقیقاً کدام بند قانون را نقض کرد که باعث دستگیری او شود؟ آیا نصب بنر (بر فرض بدون مجوز) جرمی به این سنگینی است که موجب دستگیری فرد و پلمب کسب گردد؟
همه مقامات دولتی و قضایی شهر به این موضوع حساس شدند و بسیار سریع دست به اقدام زدند چون یک خانم در تابلو تبلیغاتی از نظر آنها هنجار شکنی کرده است .
در همان خیابانهای بابل ( و البته همه شهرها) آقایونی که تابلو تبلیغ فروش کالا دست گرفته اند و طی ساعتهای متمادی در کنار خیابانها در سرما و گرما ایستاده اند و کمی جلوتر کالای قابل فروش در وانت یا روی زمین قرار داده اند را تبلیغ میکنند و کسی معترض آنها نیست . واقعا چه تفاوتی بین اینجور تبلیغ با مورد فوق وجود دارد ؟ صرفا چون خانمی جوان بوده است؟
چرا این مقامات محترم نسبت به فقری که با این شدت در حال گسترش هست حساس نمیشوند ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی