بازدید 48633
شایعه یا واقعیت؟

شاه ماهی نقل و انتقالات لیگ در تور پرسپولیس

کد خبر: ۸۹۴۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱ 23 April 2019

میلاد محمدی، مدافع ۲۵ ساله تیم ملی فوتبال ایران که در پایان لیگ پانزدهم از راه آهن جدا شد و به روسیه رفت، در ۳ سال گذشته عملکرد خوبی در احمد گروژنی داشت و حتی بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بست.

به گزارش تابناک ورزشی، در نقل و انتقالات زمستانی که چندی پیش به پایان رسید، او پیشنهاداتی از سلتیک اسکاتلند، برایتون انگلیس، واتفورد، استون ویلا، وست بروومویچ و … داشت، اما در تیم روسی باقی ماند تا قراردادش به پایان برسد. البته در حال حاضر شنیده می‌شود مسئولان باشگاه پرسپولیس در صدد جذب این بازیکن هستند تا سمت چپ خود را تضمین کنند.

شاه ماهی نقل و انتقالات لیگ در تور پرسپولیس

البته نزدیکان به محمدی بیان کردند که این بازیکن دوست دارد تا فوتبال خود را در اروپا ادامه دهد، اما حضور او در لیگ ایران می‌تواند بمب نقل و انتقالات باشد. پرسپولیسی‌ها در پست دفاع چپ شایان مصلح، محمد انصاری و محمد نادری را در اختیار دارند که قرارداد قرضی نادری تابستان به پایان می‌رسد و شایان مصلح و محمد انصاری نیز مصدوم هستند و احتمال دارد برانکو برخی بازیکنان را در لیست مازاد قرار دهد تا بتواند بازیکنان جدید را جذب کند.

باشگاه خبرنگاران نوشت: فصل گذشته نیز صحبت‌هایی مبنی بر حضور مهرداد محمدی، برادر کوچک‌تر میلاد محمدی در پرسپولیس شنیده می‌شد که این اتفاق رخ نداد و او در سپاهان ماند. البته نکته مهم در خصوص جذب میلاد محمدی این است که باید دید آیا مسئولان باشگاه کورتریک با انتقال دائمی محمد نادری به پرسپولیس موافقت خواهند کرد یا او را به بلژیک بازمی گردانند که شنیده می‌شود اگر او در پرسپولیس بماند، حضور محمدی منتفی می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
گربه ماهی هم نیست چه برسه شاه ماهی
پاسخ ها
King
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
از یه کیسه بیشتر از این حرفا انظار نیست

حالا اگه میخواست بیومد استقلال مثل منشا روی
سرمیزاشتن حلوا حلوا میکردن

ناشناس
| Greece |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
تو باید تیتر نویس میشدی
انقدر استقلالی نباش یه کمم پرسپولیسی باش...البته مسئولیت حقارت انسانها با خودشونه!!!
خدا را شکر به مدد پول های باد آورده فدراسیون و دولت باید هم شاه ماهی صید کند من جای اینها بودم نهنگ عنبر صید میکردم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
اولا پرسپولیس با وجود نادری،مصلح و انصاری دیگه نیازی به مدافع چپ نداره در ثانی برانکو هم مربی نیست که بخواد با این وضعیت بی پولی که پولشم نمیدن بیاد به اصطلاح شاه ماهی! صید کنه. در کنار اون،تیمی که ۳۰ تا بازیکن میخره و به کمک و الطاف دولت و
هوچیگری بازیکنا و کادر فنیش کل پولش بگیره و پول امثال گرو و نیومایر و پاتوسی و شفر و ایسما و منشا و همام طارق بده استقلاله
که نه پرسپولیس هنوز دریافتیش به ۵۰ درصد هم نرسیده
تو اين چند ساله متاسفانه نويسنده هاي مطالب ورزشي. فقط و فقط اصطلاحات عجيب و غريب وارد فوتبال كردن.. مثل همين شاه ماهي!!! كه تو اين چند ساله لقب يه سري بازيكن بي كيفيت شده.. چرا كه اگر شاه ماهي بودن الان تو يه ليگ درست و درمون بازي ميكردن.. يه بازيكن با كيفيت تو ليگ ايران نبوده و نيست تيمهاي ايراني روز به روز ضعيفتر و ضعيفتر ميشن.. از نتايج تيم ملي كاملا مشخصه.. فقط چشم بينا ميخواد كه متاسفانه خودتونو زديد به خواب!!!!.. كل فوتبال ما خلاصه شدده تو نشون دادن انگشت به هم و چهارتا دري وري و حال گيري رو تلگرام و اينستا و غيره... آخرشم هيچي.. لطفا انقدر از اين القاب مزخرف به اين بازيكنا ندين. هيچكدومشون دو هفته كيفيت لازم و ندارن.. تا چهارتا بازي تا حدودي مثلا فشرده انجام ميدن به حالت مرگ ميفتن و جونشون بالا مياد بخاطر كيفيت بي نظيرشون و شاه ماهي بودنشون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بس كنيد شما نويسنده هاي ورزشي بزرگترين آفت فوتبال اين مملكت هستيد با اين القاب مزخرفتون. شاه ماهي و اره ماهي و گربه ماهي و .. خواستيد كامنتمو درج كنيد نخواستيد هم نكنيد.. نهايتا ميخونيدش.. بس كنيد.. سقف آرزوهاي طرفدارهاي تيمهاي استقلال و پرسپوليس باختن به تيمهاي آسيايي..(( طرف كامنت گذاشته كيف كردم پرسپوليس باخت خدايا شكرت!!!!!. يكي ديگه: كيف كردم استقلال باخت تا حالا تو زندگيم انقدر خوشحال نبودم!!!!! )) آخر سر هم قطر مياد قهرمان آسيا ميشه شروع ميكنيد با برنامه هاي كارشناسي آناليز قهرماني قطر !!!! قطر چگونه قهرمان شد!!!! بس كنيد ... بس كنيد
با نظر محسن موافقم
متاسفانه تو ایران توهین به تیم حریف شده تشویق تیم خودی.
اهل فوتبال نیستم . کارشناسیشم نمیکنم . فقط عاشقشم چون اهل دویدن بود توی جام جهانی و کم نمیاورد با تمام قوا میدوید و کم نمیاورد. نمیگم شاه ماهی ولی دوستش دارم . و معتقدم اگه مدیر لایق داشته باشیم ایران پر از این شاه ماهی های گرانقدر است.
اینا چون پا طوشی وپا مشگی وکله مشگی دارن وهنوزم حقیقرن اسم پرسپولیس براشون یاداور ۶ تایی ابدی ودربی اخره
خوبه بد نیست
کجای فوتبال ایران بالاتر از اروپا هست که این بازیکن میخواد برگرده مگراینکه افت کرده باشه ودیگه بدرد انجانخوره.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی