بازدید 4404

جانشین شجاع درترکیب پرسپولیس مشخص شد

کد خبر: ۸۹۴۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷ 23 April 2019

محرومیت شجاع خلیل‌زاده در بازی حساس مقابل سپاهان اتفاق تلخی است که می‌تواند هواداران پرسپولیس را نگران کند.

به گزارش تابناک ورزشی، در عین حال به نظر می‌رسد برانکو چاره‌ای ندارد جز اینکه محمد نادری را به دفاع میانی ببرد و البته آن وقت برای پر کردن دفاع چپ باید دنبال گزینه‌ای برای جانشینی نادری باشد. چنانچه شایان مصلح تا روز بازی با سپاهان در فرم مسابقه قرار بگیرد، احتمال استفاده از او وجود خواهد داشت، اما اگر او به این بازی هم نرسد، شاید برانکو مجبور به استفاده از محسن ربیع‌خواه در دفاع چپ شود. جایی که این بازیکن در فصل اول حضورش در پرسپولیس بازی‌های زیادی انجام داد و سپس به پست اصلی خود در هافبک دفاعی برگشت. در عین حال برانکو و پرسپولیس از حضور نادری در قلبدفاع خاطره خوشی ندارند و تنها شکست این فصل‌شان در اهواز و با حضور نادری در مدافع میانی رقم خورد که البته وزش باد شدید، ناهماهنگی و اشتباهات داور هم در نمایش نسبتا ضعیف او بی‌تاثیر نبود. هر چند برانکو می‌تواند از ربیع‌خواه در دفاع میانی استفاده کند و نادری را در همان دفاع چپ نگه دارد. ضمن اینکه همتی و نعمتی هم می‌توانند گزینه‌هایی برای حضور در پست دفاع چپ باشند که باید دید تا آن روز شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

با این حال محسن ربیع‌خواه همچنان بیشترین شانس را برای حضور در خط دفاع دارد. او که چند هفته‌ای است از بند مصدومیت رها شده، این روز‌ها دوران نقاهت خود را می‌گذراند و حضور چند دقیقه‌اش در یکی دو بازی اخیر هم برای این است که کم‌کم در شرایط مسابقه قرار بگیرد که البته این بار احتمالا به طور غافلگیرکننده‌ای به‌عنوان بازیکن اصلی به میدان خواهد رفت. این شانس را هم محرومیت شجاع به او داده وگرنه با این تعداد بازیکن که خیلی‌هایشان هافبک و هم‌پستی ربیع‌خواه هستند، بعید بود او را تا پایان فصل در ترکیب اصلی ببینیم.

حالا، اما او این فرصت را دارد که بعد از چند فصل دوباره نقش دفاع چپ را به خود بگیرد. تغییری که خودِ این بازیکن درباره‌اش گفته: «متاسفانه شجاع را در مقابل سپاهان در اختیار نداریم، اما به همین دلیل احتمال حضور من در دفاع چپ وجود دارد. البته فعلا چیزی قطعی نیست، اما من تابع تصمیم برانکو هستم و در هر پستی که ایشان صلاح بداند، بازی خواهم کرد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار