بازدید 4036

پرسپولیس حذف شود، بیرانوند ازتیم جدا می شود

کد خبر: ۸۹۴۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰ 23 April 2019

شکست پرسپولیس مقابل الاهلی کار صعود این تیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان را با، اما و اگر روبرو کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس در دیدار برگشت برابر الاهلی عربستان شکست خورد تا به قعر جدول گروه دی مسابقات صعود کند و با توجه به اینکه تنها دو بازی باقیمانده، کار سختی برای صعود داشته باشد. پرسپولیس فصل قبل تا فینال لیگ قهرمانان آسیا هم پیش رفت، اما این فصل در این مسابقات دچار مشکل شده است.

یکی از بازیکنانی که به شدت اشتیاق دارد که با پرسپولیس قهرمانی در آسیا را تجربه کند، علیرضا بیرانوند است. دروازه بان ملی پوش سرخپوشان که پیشنهادات خارجی زیادی هم از فصل گذشته داشته، پیش از این قول داده بود که تا قهرمانی پرسپولیس در آسیا در این تیم بماند، اما ناکامی احتمالی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان می‌تواند این دروازه بان را وسوسه کند که در پایان فصل و در بازار تابستانی از جمع سرخپوشان جدا شود.

لیگ قهرمانان به شکلی برگزار می‌شود که هر فصل آن در دو فصل لیگ‌های داخلی برگزار می‌شود و در صورت حذف پرسپولیس در مرحله گروهی این فصل، بیرانوند عملا باید تا دو فصل دیگر در جمع سرخپوشان بماند تا شانس قهرمانی در آسیا را داشته باشد. در این شرایط و با توجه به سن بیرانوند هم دیگر بعید است که بعد از آن پیشنهاد قابل توجهی به بیرانوند برسد و همین مسئله شاید کار پرسپولیس برای حفظ این دروازه بان ارزنده را دشوار کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار