بازدید 4196

چهارمیخ اورتون بر تابوت منچستر و سهمیه اروپا

منچستریونایتد با قبول این شکست سنگین ۶۴ امتیازی باقی ماند تا همچنان در مکان ششمِ معروف این فصل خود جای خوش کند و با این نتیجه امیدهایش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بسیار کمرنگ‌تر شود.
کد خبر: ۸۹۳۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷ 21 April 2019

از هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس عصر امروز (یکشنبه) تیم‌های اورتون و منچستریونایتد در ورزشگاه گودیسون‌پارک به مصاف هم رفتند که این بازی با شکست سنگین ۴ بر صفر شیاطین سرخ همراه شد تا آنها بعد از حذف از لیگ قهرمانان، سهمیه فصل بعد را هم از دست بدهند.

به گزارش تابناک ورزشی، این شکست پنجمین شکست شیاطین در تاریخ لیگ برتر با با اختلاف چهار گل و بیشتر است. ریچارلیسون (۱۲)، گیلفی سیگوردسون (۲۸)، لوکاس دینیه (۵۶) و تئو والکات (۶۴) برای آبی‌پوشان مرسی‌ساید در این دیدار گلزنی کردند تا شاگردان مارکو سیلوا با این برد خانگی ۴۹ امتیازی شوند و به رده هفتم صعود کنند. منچستریونایتد هم با قبول این شکست ۶۴ امتیازی باقی ماند تا همچنان در مکان ششمِ معروف این فصل خود جای خوش کند و با این نتیجه امیدهایش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بسیار کمرنگ‌تر شود.

پرونده هفته سی‌وپنجم لیگ برتر امشب با برگزاری دو دیدار همزمان بسته می‌شود که بر این اساس از ساعت ۱۹:۳۰ آرسنال از کریستال‌پالاس پذیرایی می‌کند و در بازی همزمان لیورپول در خانه کاردیف‌سیتی به میدان می‌رود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی