بازدید 2089

آیین نامه نشریات دانشجویی در مراحل نهایی اصلاح

کد خبر: ۸۹۳۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ 21 April 2019

معاون فرهنگی وزارت علوم از اصلاح آیین‌نامه نشریات دانشجویی در این وزارتخانه خبر داد و گفت: این آیین‌نامه در مراحل نهایی اصلاح قرار دارد.

به گزارش ایسنا، دکتر غلامرضا غفاری ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: از سال گذشته کار اصلاح و بازنگری تمامی آئین‌نامه‌های فرهنگی وزارت علوم در دستور کار معاونت فرهنگی این وزارتخانه قرار گرفته است تلاش داریم تا میزان مشارکت دانشجویان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و غیره را افزایش دهیم و امکان فعالیت‌های بیشتر را برای دانشجویان فراهم نمود.

وی در ادامه تصریح کرد: بازنگری آئین نامه نشریات دانشجویی توسط یک تیم مطالعاتی در وزارت علوم انجام می‌شود و نتایج مطالعات این گروه در شوراهای مختلف وزارتخانه مطرح خواهد شد به طوری که آئین نامه پیشنهادی به منظور دریافت نظرات و دیدگاه‌ها به دانشگاه‌ها ارسال می‌شود تا در نهایت مجموع نظرات در تدوین آئین نامه جدید گنجانده شود.

دکتر غفاری گفت: تلاش وزارت علوم این است که آئین نامه جدید نشریات دانشجویی با درج دیدگاه‌ها و نقطه نظرات مختلف دانشگاهیان و مسئولان با کمترین خطا تدوین شود و یقیناً آئین نامه بازنگری شده به دانشگاه‌ها ابلاغ خواهد شد.

معاون فرهنگی وزارت علوم خاطر نشان کرد: سیاست وزارت علوم این است نگاه بازتری به فعالیت‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها داشته باشد و در صورتی که فعالیت آنها در چارچوب قانون باشد با هیچ مانعی مواجه نخواهند شد.

دکتر غفاری افزود: اردوهای دانشجویی که به دلیل وقوع سیل در برخی استان‌های سیل زده متوقف شده بود، مجدداً در دانشگاه‌ها از سر گرفته می‌شود و هر دانشگاهی که درخواست اردو داشته باشد، می‌تواند بر اساس قوانین موجود نسبت به اعزام دانشجو به اردوها اقدام کند.

معاون فرهنگی وزارت علوم خاطر نشان کرد: مشکلی در بندهای آئین‌نامه اردوهای دانشجویی وجود ندارد و این آئین‌نامه مورد بازنگری قرار نخواهند گرفت. دانشگاه‌ها نیز باید آئین نامه فعلی را رعایت کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار