بازدید 2616

فوت کارگر شهرداری به دلیل برخورد با اتوبوس

کد خبر: ۸۹۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ 20 April 2019

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب از فوت یک کارگر شهرداری به دلیل تصادف با اتوبوس خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رازقی، رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب ضمن بیان این مطلب افزود: مقارن ظهر دیروز در مسیر بزرگراه یاسینی جنوب به شمال، قبل از پل بابایی، یک فقره تصادف فوتی به وقوع می پیوندد.

رازقی ادامه داد: بلافاصله کارشناسان پلیس راهور در محل حاضر می شوند و در بررسی های اولیه مشخص می شود که اتوبوس ولوو به رانندگی مردی 54 ساله بوده است.

وی افزود: کارشناسان در بررسی های کارشناسی خود به این نتیجه می رسند که راننده اتوبوس به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی با گاردریل های سمت راست بزرگراه برخورد کرده و وارد فضای سبز می شود و با عابری 55 ساله که کارگر فضای سبز بود و مشغول چمن زنی بوده برخورد کرده که متاسفانه عابر در محل حادثه فوت می‌شود.

وی گفت : کارشناسان راهور، با حضور عوامل اورژانس در محل و تایید فوت عابر ، نسبت به ترسیم کروکی اقدام نموده و طی صورتجلسه ای جهت سیر مراحل قانونی به تحویل کلانتری 146 حکیمیه دادند.

سرهنگ رازقی از رانندگان حمل و نقل عمومی بویژه رانندگان عزیز اتوبوس خواست ، هنگام خستگی و خواب آلودگی به هیچ عنوان اقدام به رانندگی ننمایند و چنانچه راننده کمکی و یا شیفت بعدی و یا نفری جایگزین دارند و آنها شرایط قانونی و مدارک لازم را جهت طی مسیر در اختیار دارند، ادامه راه را از ایشان کمک گرفته و جان مسافران و عابرین را به خطر نیندازند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار