بازدید 4152

درخواست گوآیدو برای برگزاری بزرگترین راهپیمایی

کد خبر: ۸۹۳۱۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹ 20 April 2019

رهبر اپوزیسیون ونزوئلا با فراخوان برگزاری بزرگترین راهپیمایی در این کشور آمریکای لاتین برای حفظ فشارها بر رئیس جمهوری برای ترک قدرت از حامیانش خواست تا اول مه سال جاری میلادی به خیابان‌ها بیایند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، خوآن گوآیدو، رهبر اپوزیسیون ونزوئلا همچنین بار دیگر از نیروهای مسلح خواست از وی حمایت کنند.

وی در جریان حضور در یک تجمع در شرق کاراکاس و تعیین تاریخ اول مه که روز جهانی کارگر نیز هست برای برگزاری این راهپیمایی بزرگ در ونزوئلا گفت: آنها باید به ما گوش دهند. آنها باید به حرف مردم که می‌گویند بس است، گوش فرا دهند. ما از مردم می‌خواهیم تا به بزرگترین راهپیمایی در تاریخ ونزوئلا که هدفش پایان دادن به این تراژدی در کشور است، شرکت کنند.

گوآیدو از سوی آمریکا، بسیاری از کشورهای آمریکای لاتین و همچنین کشورهای اروپایی به عنوان رئیس جمهوری خودخوانده ونزوئلا به رسمیت شناخته شده است.

نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری کنونی ونزوئلا گوآیدو را دست نشانده و عروسک خیمه شب بازی آمریکا می‌داند که هدفش براندازی دولت کاراکاس است و وضعیت نا بسامان اقتصادی در این کشور را بر گردن آمریکا می‌اندازد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان