بازدید 4317

شرط لیبرمن برای پیوستن به کابینه نتانیاهو

کد خبر: ۸۹۲۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۱ 16 April 2019

«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اگر دولت نتانیاهو «قانون سربازی» را مردود کند، آماده است که به کابینه وی بپیوندد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، لیبرمن که در یک کنفرانس خبری صحبت می کرد، گفت: ما از اصول خود عقب نشینی نمی کنیم اگر آنها بخواهند تا از مساله قانون سربازی صرف نظر کنند ما آماده همکاری با آنها هستیم در غیر این صورت خواهان برگزاری انتخابات خواهیم شد.

به گزارش پایگاه خبری معا فلسطین، آویگدور لیبرمن به دنبال تحمیل خدمت سربازی به یهودیان ارتودکس است، موضوعی که مورد مخالفت نتانیاهو است.

وی افزود: می خواهم تا پست وزارت اطلاعات را حفظ کنم و همچنین پست وزارت کشور را کسب کنم.

حزب «اسرائیل خانه ما» به رهبری آویگدور لیبرمن در انتخابات پارلمانی اخیر رژیم صهیونیستی پنج کرسی را کسب کرد.

یکی از گزینه های نتانیاهو برای تشکیل ائتلاف در پارلمان حزب لیبرمن «اسرائیل خانه ما» است.

خروج حزب دست راستی لیبرمن ازائتلاف بانتانیاهو درپارلمان پیشین رژیم صهیونیستی به دلیل اختلاف نظر در موردغزه و سربازی اجباری برای دانشجویان علوم دینی (یهودی) بود. وی در ماه نوامبر 2018 از سمت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی استعفا داد.

اکنون نتانیاهو به 5 کرسی حزب لیبرمن نیاز دارد تا 65 با کرسی از 120 صندلی پارلمان، ائتلاف تشکیل دهد. وی در روند مذاکره با لیبرمن باید خواسته های وی را بدون چون و چرا بپذیرد زیرا بدون حضور حزب لیبرمن، ماموریت نتانیاهو برای ایجاد ائتلاف دست راستی در پارلمان رژیم صهیونیستی با شکست مواجه می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر