بازدید 7650
۲

تشکیل تیم ویژه برای دستگیری سارقان مسلح کرمان

کد خبر: ۸۹۲۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۰ 16 April 2019

دادستان عمومی مرکز استان کرمان از تشکیل یک تیم مجرب و ویژه به تصدی ریاست پلیس آگاهی استان برای شناسایی و دستگیری عاملان سرقت مسلحانه از دو طلافروشی در کرمان خبر داد.

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، دادخدا سالاری به همراه رئیس کل دادگستری استان و فرماندهی انتظامی استان در بازدید از محل سرقت مسلحانه بازار کرمان ضمن دیدار با کسبه و شهروندان اظهار داشت: بازپرس ویژه ای در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان به این پرونده اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه سارقان مسلح حرفه‌ای بوده‌اند، تصریح کرد: این تیم متشکل از کارگاهان مجرب پلیس آگاهی استان به صورت شبانه روزی در حال رصد امور و تحقیق در جهت شناسایی و دستگیری متهمان هستند و در حال حاضر سرنخ‌های خوبی کسب شده است.

دادستان کرمان هشدار داد: اشد مجازات در انتظار عاملان این حادثه خواهد بود و دستگاه قضائی با افرادی که اقدام به انجام جرایم خشن می‌نمایند به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: مجازات محاربه در انتظار عاملان سرقت مسلحانه از طلافروشی در بازار کرمان خواهد بود.

یدالله موحد اظهار داشت: با کمال تأسف شامگاه گذشته سه سارق که یکی از آنها مسلح بوده است با حمله به یک طلافروشی در بازار کرمان ضمن به سرقت بردن مقادیری طلا باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم شده‌اند.

نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان اعلام کرد: در جریان این تیراندازی یک دستفروش کشته شده است و یکی از افراد داخل طلافروشی نیز مجروح شده و که جهت سیر مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شده است.

موحد خاطرنشان ساخت: بلافاصله مجموعه‌های مختلف امنیتی، انتظامی و قضائی وارد عمل شده‌اند و کار تحقیقاتی آغاز گردید و امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن عاملین این جنایت شناسایی و دستگیر شوند.

این مقام ارشد قضائی در استان کرمان تصریح کرد: پرونده به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد و با توجه به اینکه تیراندازی در بازار و اماکن عمومی به وقوع پیوسته است و موجب رعب و وحشت مردم شده است، مجازات قطعاً شدید و در حد محاربه است

رئیس شورای قضائی استان کرمان گفت: امیداوریم با همت و تلاش و پیگیری‌های مستمر مجموعه‌های اطلاعتی، امنیتی و نیروی انتظامی هرچه سریع‌تر دستگیر شوند وبه مجازات قانونی برسند تا مردم شاهد این باشند که حاکمیت و نظام در مقابل عوامل نا امنی و شرارت کوتاه نیامده آمد و اغماض نخواهند کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
این سارقان مسلح را یا اعدام کنید یا حکم اعدام تبعیدشون کنید به انگلستان و اروپا. بزارید حقوق بشر دوستان اروپا کمی ادعایشان کم بشود. کاری که مکزیک در حال حاضر با آمریکا می کند همین است.
آقا عزیت نکن.
اعدام که نمیشوند و تازه در زندان برای کارهای بزرگتر نقشه میکشند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل