بازدید 5605

ارائه گزارش مبسوط صالحی به رییس‌جمهور

کد خبر: ۸۹۲۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷ 15 April 2019

دکتر علی اکبر صالحی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران روز شنبه ۲۴ فروردین ماه در دیدار با دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور گزارش مبسوطی از عملکرد و فعالیت‌های مجموعه سازمان انرژی اتمی ایران را ارائه کرد و رئیس جمهور نیز با توجه به برنامه‌های مصوب این دستگاه رهنمودهایی برای بهبود روند فعالیت‌ها ارائه نمود.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، معاون رئیس جمهور در همین زمینه با اشاره به اینکه دیدار وزرا و رؤسای دستگاه‌ها با رئیس‌جمهور به صورت دوره‌ای و منظم انجام می‌شود، اظهار داشت: جناب آقای دکتر روحانی، ریاست محترم جمهوری در این دیدار که به مناسبت فرارسیدن سال جدید و ایام شعبانیه انجام شد، با تخصیص وقتی مبسوط به تفصیل مطالب و موضوعات مطروحه در جریان فعالیت‌ها و برنامه‌های مجموعه سازمان انرژی اتمی قرار گرفتند.

صالحی افزود: ایشان ضمن ابراز خرسندی از دستاوردهای ارائه شده در جریان برگزاری سیزدهمین سالروز ملی فناوری هسته‌ای پرسش‌هایی را پیرامون برنامه‌های میان‌مدت و بلندمدت سازمان و نیز در زمینه پروژه‌های در دست اقدام در سال ۹۸ مطرح کردند.

وی گفت: به دلیل اشراف رئیس جمهور بر موضوعات هسته‌ای ایشان همواره موضوعات و مسائل سازمان انرژی اتمی در حوزه هسته‌ای را پیگیری می‌نمایند.

صالحی اضافه کرد: در این جلسه توضیحات لازم در باب فعالیت‌ها و برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت سازمان ارائه شد و بنا بر صوابدید ریاست محترم جمهوری مقرر شد تا مساعدت حداکثری در چارچوب امکانات میسور، جهت پیشبرد و اتمام طرح‌ها و پروژه‌ها در زمان مقرر از سوی دولت محترم اعمال شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در پایان این دیدار، گزارشی نیز در حوزه تعاملات و همکاری‌های فنی و علمی میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای پیشرو در عرصه علوم و فنون هسته‌ای به رئیس جمهور ارائه شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل