بازدید 3973
۲
بورس تابناک بررسی کرد؛

«اوان» همچنان ستاره پرفروغ فرابورس ایران

کد خبر: ۸۹۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹ 15 April 2019

بررسی گزارش عملکرد ماهانه شرکت مبین وان کیش که درصدد افزایش سرمایه 200 درصدی است، حکایت از تداوم درآمدزایی و ورود این شرکت به حوزه های جدید تولید محتواست.


به گزارش بورس تابناک، شرکت مبین وان کیش«اوان» که در فرابورس حضور دارد، در دوره مالی منتهی به اسفندماه سال 97 موفق به شناسایی 10میلیارد و 421 میلیون تومان درآمد شده که نسبت به بهمن ماه افزایش قابل توجهی داشته چرا که درامد شناسایی شده در بهمن ماه 6میلیارد و 801 میلیون تومان بوده است.


همچنین این شرکت در پایان سال مالی منتهی به 29 اسفند سال 97 موفق به شناسایی 89میلیارد و 435 میلیون تومان درآمد شده که نسبت به سال 96 با افزایش حدود 50 درصدی، رشد قابل توجهی داشته و بر این اساس مجموع درآمد این شرکت در سال 96، 46میلیارد و 676 میلیون تومان بوده است.
بیشترین درآمد محقق شده «اوان» در اسفندماه از محل تولید برنامه مشارکتی تلویزونی بوده و بر این اساس درحالی که در پایان بهمن ماه از این محل 2 میلیارد و 558 میلیون تومان سود محقق کرده بود، در اسفندماه توانسته 6میلیارد و 487 میلیون تومان سود محقق کند که رشد تقریبی 3 برابری داشته است.


«اوان» از دیگر سرفصل خود یعنی خدمات ارزش افزوده بر بستر تلفن همراه نیز در اسفندماه 3میلیارد و 901 میلیون تومان کسب درآمد کرده است.
بر اساس این گزارش، اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه 200 درصدی «اوان » نیز امروز در سامانه کدال قرار گرفت و بر این اساس این شرکت در نظر دارد، سرمایه خود را از 10 میلیارد تومان به 30 میلیارد تومان افزایش دهد.
این افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی خواهد بود و هدف از آن نیز سرمایه گذاری در طرح های پیشنهادی آتی به منظور ایجاد توسعه درآمدی در حوزه های جاری فعالیت شرکت و ورود به بازارهای نو ظهورعنوان شده است.


بر این اساس، عملیاتی شدن افزایش سرمایه 200 درصدی این شرکت موفق که می تواند الگوی مناسبی برای شرکت های فعال در این حوزه باشد و از زمان حضور در فرابورس نیز بازدهی مناسبی را برای سهامداران خود به ارمغان آورده، منوط به صدور مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار و همچنین تصویب آن در مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
از کجا بخریم سهامشو؟
پاسخ ها
نرگس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
از طریق سامانه سجام ثبت نام کنید بعد برید دفاتر
بپیشخوان احراز هویت بشید و کد آنلاین رو از کارگزاری بگیرید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل