بازدید 6428

بنزین در عربستان گران شد

کد خبر: ۸۹۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹ 14 April 2019

قیمت بنزین در عربستان ۵ درصد افزایش یافت و به ۱.۴۴ ریال سعودی در هر لیتر رسید.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، شرکت نفت آرامکوی عربستان سعودی قیمت داخلی بنزین اکتان ۹۵ را به ۲.۱۰ ریال عربستان از ۲.۰۲ ریال در سه ماهه ابتدایی سال رساند (۴ درصد افزایش) و قیمت اکتان ۹۱ را از ۱.۳۷ ریال به ۱.۴۴ ریال در هر لیتر افزایش داد (۵ درصد افزایش).

به گزارش رویترز، این شرکت طی بیانیه‌ای اعلام کرد این تغییرات از ۱۴ آوریل اجرایی می‌شوند و اضافه کرد که قیمت داخلی بنزین طبق تغییرات در قیمت بنزین صادراتی عربستان به بازار‌های جهانی بالا و پایین می‌رود.

ریاض در سال گذشته قیمت داخلی بنزین را در تلاش برای تقویت بهره‌وری انرژی بالا برد. این کار بخشی از اصلاحات اقتصادی با هدف دور کردن بزرگترین صادر کننده نفت خام دنیا از نفت بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۳
4 درصد؟!!!
ما میخوایم گرون کنیم صحبت از 500 درصد میکنیم
خوب که چی میخواید شما هم گران کنید
زمینه سازی میکنید برای ایران که بنزین را گران کنید.
این خبررو زدی که چی!! میخای هیمنوهم گرون کنن تابمیریم!!
یعنی مقدمه گران شدن تو ایران؟
پياز كيلو چنده اونجا؟!!
واااااای خدا مرگم بده !!!!! بنده ی خدا ارزش پول ما پایینه دستمزدهامونم‌ شبیه هیچ جای دنیا نیست ۲ ریال و ۳ ریال سعودی اگر ارزش پول ما پایین نمیومد معادل ۳۰۰ و حداکثر ۵۰۰ تومن ما میشد!!!! چرا میخواین بگین همه دنیا بدبختن ؟!!!
عربستان در چند دهه اخیر به هیچ عنوان گرانی و تورم نداشته و در حال حاضر و بدلیل جنگ قیمت بنزین را 5% افزایش داده .
خدارو شکر اونها هم مسلمون هستند ولی در کشور ما هر ماهه و گاها هر روزه قیمتها همه افزایش پیدا میکنند و تورم بسیار شدید به رقمهای خنده دار به مردم اعلام میشود . خانه و ماشین دیگر رویائی شده و 70% مردم در خواب و خیال به آن میرسند .
اینگونه کشور اداره کردن از عهده هر کسی بر میاد اگه بنده هم رئیس جمهور بشوم همینطوری کشور رو نابود میکنم چون بلد نیستم اینکار رو بکنم
از ما یاد بگیرن وقتی افزایش قیمت داریم یک دفعه 400درصد افزایش میدیم
هر وقت مثل عربستان حقوق دادید, هر وقت مثل عربستان اجازه واردات و فروش اتوموبیل به روز و امن رو دادید بنزین رو هم گرون کنید! نمیشه که قیمت ها در حد آمریکا باشه امکانات شعب ابی طالب!
حقوق یک معلم در عربستان ( با محاسبه دلار ) بیش از 2000 دلار است. بنزین تقریباً برای آنها مفت است. تا حال شده مسئولان ما از افزایش حقوق کشورها و مقایسه رفاه آنها با ما حرفی بزنند.
بهانه جدیدی خواهد شد برای مسئولین فرصت طلب ما در جهت افزایش قیمت بنزین
درآمد یک کارمند بانک یا آموزگار بطوررکعمول در عربستان حداقل ۱۵۰۰۰ ریال عربستان است که معادل ۶۰ میلیون تومان ایران است ، فقط این مقایسه کافی است تا متوجه شویم ما ایرانیها خیلی بدبختیم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها