بازدید 5742
۳

پیش‌بینی میزان رشد اقتصادی ایران

بر اساس گزارش بانک جهانی، پیش‌بینی شده که میانگین رشد اقتصادی منطقه منا (خاورمیانه و شمال آفریقا) طی سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ در محدوده ۱/۵ تا ۳/۵ درصد باشد. در این گزارش، رشد اقتصادی ایران در سال ۲۰۱۸ برابر با منفی ۱.۶ عنوان شده که در مقایسه با گزارش قبلی این سازمان، ۰.۱ درصد کاهش داشته است. رشد اقتصادی ایران برای سال ۲۰۱۹ در گزارش اکتبر برابر با منفی ۳.۶ درصد اعلام شده بود اما در گزارش آوریل ۲۰۱۹ به منفی ۳.۸ درصد تغییر یافته که کمترین میزان پیش‌بینی‌شده در میان اقتصادهای منطقه منا است.
کد خبر: ۸۹۱۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸ 14 April 2019

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
بهترین و پر درآمد ترین شغل در ایران سر دفتری میباشد
درآمد ماهانه 80 تا 150 ملیون تومان در ساعت کاری 9 صبح تا 14 بعد از ظهر ، بعد از 30 سال کار کردن میتوانید امتیاز دفتر خانه خودتان را به مبلغ امروز 2 میلیارد تومان بفروشید.
دولت و مسئولان و نمایندگان مجلس هم هر روز زمینه و درآمد کاریتان را افزایش میدهند مانند سند خودرو که ملتزم به سند زدن در دفاتر اسناد رسمی میباشد تا حداقل 2 درصد قیمت خودرو را به دفتر خانه بدهید.
دست مسئولین درد نکنه داریم پسرفت میکنیم
دوستان عزیز لطفابه نمودار روند بورس امروز ( یکشنبه ۲۵ فروردین ۹۸) بادقت نگاه کنید. شاخص کل ازهمان دقایق اولیه شروع به کارتالاربورس روندنزولی داشت وتاساعت ۱۰ صبح بیش از ۱۰۰۰ واحدسقوط کرد امادرست درشاخص ۱۹۴۰۴۰ این روند متوقف وصعودی شد!!! یعنی ۴۰ واحدمانده به وردو به کانال ۱۹۳ هزارواحدی ! برای انهایی که حرفه ای هستند ونمودارروندبورس راروزانه رصدمیکنند این اتفاقات کاملا عادی است و تقریبا هرروز انجام میشود اگراسم اینکار دستکاری نیست پس چی هست؟!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی