بازدید 2360

ابلاغ دستورالعمل رفع مشکلات دانشجویان سیل‌زده

کد خبر: ۸۹۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱ 13 April 2019

رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل رفع مشکلات آموزشی دانشجویان استان‌های سیل‌زده را ابلاغ کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر بیژن رنجبر رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل رفع مشکلات آموزشی دانشجویان استان‌های سیل‌زده را به رؤسای واحدهای مراکز استان، رؤسای واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

دکتر رنجبر در این دستورالعمل تأکید کرده است: با توجه به ضرورت حل مشکلات دانشجویان مناطق سیل‌زده و شرکت‌کننده در اردوی جهادی، غیبت کلاسی تمام دانشجویان فوق از تاریخ ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ تا ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ در صورت تأیید قرارگاه جهادی استان، موجه تلقی شود.

بر اساس بندهای این دستورالعمل؛ چنانچه دانشجویان شرکت‌کننده در اردوی جهادی و دانشجویان مناطق سیل‌زده از تاریخ ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ تا زمان ابلاغ این دستورالعمل، موفق به شرکت در امتحان میان ترم نشده باشند، در صورت تأیید قرارگاه جهادی استان، واحدهای دانشگاهی باید با هماهنگی استاد مربوطه نسبت به برگزاری امتحان میان ترم این دسته از دانشجویان اقدام لازم را انجام دهند.

همچنین از زمان ابلاغ این دستورالعمل تا پایان ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ تمام آزمون‌های میان ترم در واحدها و مراکز دانشگاهی لغو و به زمان دیگری موکول خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در این دستورالعمل آمده است: واحدها و مراکز دانشگاهی در مناطق سیل‌زده موظفند نسبت به برگزاری کلاس‌های جبرانی اقدام لازم را انجام دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر