بازدید 3456

تشکیل کانون همیاران سلامت جسم دانشگاه تهران

کد خبر: ۸۹۱۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷ 13 April 2019

کانون دانشجویی «همیاران سلامت جسم» دانشگاه تهران با هدف توسعه مشارکت دانشجویان در فعالیت های مرتبط با موضوع بهداشت و درمان تشکیل شد.

به گزارش مهر به نقل از دانشگاه تهران، در اطلاعیه معاونت دانشجویی دانشگاه تهران درباره تشکیل کانون دانشجویی «همیاران سلامت جسم» آمده است: «در ابلاغیه دفتر سلامت و مشاوره سازمان امور دانشجویان به دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تشکیل کانون دانشجویی «همیاران سلامت جسم»، به اداره کل بهداشت و درمان دانشگاه‌ها محول شده است.

به همین منظور با هماهنگی‌های صورت پذیرفته بین اداره کل بهداشت و درمان و معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه تهران، کانون مزبور به‌عنوان یکی از کانون‌های دانشجویی به رسمیت شناخته شده است.

توسعه مشارکت دانشجویان در تصمیم‌سازی‌ها، تصمیم‌گیری‌ها و فعالیت‌های مرتبط با بهداشت و درمان، کوشش در راستای تبیین و شناساندن وظایف و هدف‌های مرکز بهداشت و درمان از طریق برنامه‌های آموزشی ترویجی، ایجاد حساسیت و افزایش آگاهی‌های بهداشتی دانشجویان و انتقال مفاهیم و آموزه‌های بهداشتی از طریق سایر دانشجویان، مشارکت هر چه بیشتر دانشجویان در امور بهداشت، سلامت و کمک در ارزیابی شاخص‌های بهداشتی دانشگاه از اهداف محوری تشکیل و فعالیت کانون دانشجویی «همیاران سلامت جسم» است.

دانشجویانی که تمایل به عضویت در کانون «همیاران سلامت جسم» دارند، می‌توانند حداکثر تا ۲ اردیبهشت ۹۸ با مراجعه به سایت اداره کل فرهنگی اجتماعی دانشگاه تهران به آدرس https://cultural.ut.ac.ir و انتخاب کد ۸۶ از مجموعه کانون‌های دانشجویی دانشگاه نسبت به ثبت نام و عضویت این کانون اقدام کنند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار