بازدید 3874
۱

معاون استقلال: دولت به داد ما و پرسپولیس برسد

کد خبر: ۸۹۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴ 13 April 2019

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت زمین مجموعه انقلاب که در اختیار استقلال قرار گرفته توضیحاتی ارایه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، خطیر تصریح کرد: مشکل زمین فقط برای استقلال نیست بلکه پرسپولیس، پیکان و سایپا هم این مشکل را دارند حتی تیم ملی ایران هم مشکل زمین داشت و نتوانست یک تمرین درست و حسابی در کمپ تیم ملی انجام دهد. به هر حال این مسأله مشکل زیرساخت در فوتبال ایران است. استقلال و پرسپولیس هیچ‌گاه زمین خوب نداشتند و اگر بخواهیم با کشور‌های عربی مقایسه کنیم به نتایج خوبی نمی‌رسیم از طرف دیگر زمین مجموعه انقلاب هم در اجاره استقلال است و ما همیشه خانه به دوش هستیم. به نظر من دولت باید به استقلال و پرسپولیس و حتی سایر تیم‌ها زمین بدهد تا آن‌ها آن را آماده کنند و روی آن مالکیت داشته باشند.

شفر ادامه داد: ما در زمین مجموعه انقلاب هر سرمایه‌گذاری هم انجام دهیم در پایان برای ما نیست تنها زمین باکیفیت در ایران زمین ورزشگاه آزادی است که با وجود بارش شدید باران باز هم دچار مشکل نشد. در زمین ورزشگاه آزادی هم که به ما اجازه تمرین نمی‌دهند. عکس‌های تمرین چند روز قبل پرسپولیس را اگر ببینید متوجه می‌شوید آن‌ها هم در زمین خوبی تمرین نکردند و به همه هواداران استقلال و پرسپولیس می‌گویم مشکل زمین فقط برای استقلال و پرسپولیس نیست بلکه برای همه فوتبال ایران است. باید دولت کمک کند تا حداقل یک زمین خوب داشته باشیم.

وی تصریح کرد: احساس می‌کنم بخشی از این مسائل فشار رسانه‌ها است، اما باور کنید این مشکل همیشه بوده و ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا یک زمین خوب داشته باشیم. احساس می‌کنم تا وقتی که مالک زمین نباشیم نمی‌توانیم سرمایه‌گذاری کنیم. الان کمپ مرحوم حجازی در دست ما است، اما نمی‌دانیم که مالک آن هستیم یا نه و نمی‌دانیم که می‌شود روی آن سرمایه‌گذاری کنیم. البته با لطف مهندس کریمی مدیر توسعه و تجهیز اماکن ورزشی زمین چمن مجموعه انقلاب را یک سال اجاره کردیم و قبل از عید هم در قسمت‌هایی از زمین بذر کاشتیم و امیدوارم که در این وضعیت آب و هوا هم به ما کمک کند تا این زمین آماده شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تو این وضعیت این هم شد مشکل برید مشکلتنوحل کنید حیف اون پولها که میریزند تو شکمتان
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان