بازدید 5849
۳

تعیین نرخ جدید کرایه اتوبوس براساس نرخ تورم

کد خبر: ۸۹۰۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 11 April 2019

دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در مورد درصد افزایش نرخ کرایه های حمل ونقل عمومی توضیحاتی ارایه کرد.

به گزارش «تابناک»، محمدعلی کرونی در گفت وگو با ایسنا، در مورد سخنان متفاوت مسئولان شهری و فرمانداری در خصوص درصد محاسبه نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی گفت: برای اولین بار در لایحه بودجه 98، جدول نرخ کرایه ها در قالب تبصره های بودجه آمد که در زمان بررسی بودجه؛ نرخ کرایه ها نیز به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه در لایحه بودجه تصویب شد که شهرداری می تواند معادل حداکثر نرخ تورم اعلامی در پایان سال 97، نسبت به افزایش نرخ کرایه ها اقدام کند گفت: فرمانداری تهران نیز لایحه بودجه مصوب شورا را بررسی کرد و ایرادی به این بند وارد ندانست چراکه در لیست ایرادات مصوبه بودجه به این موضوع اشاره نکرد و سقفی هم برای افزایش نرخ کرایه لحاظ نکردند.

کرونی با بیان اینکه در تبصره افزایش نرخ کرایه ها، هیچ عددی اعلام نشده و تنها مقرر شد براساس نرخ تورم، کرایه‌ها محاسبه شود، ادامه داد: شهرداری تهران نرخ تورم را از مرکز آمار استعلام کرده و حالا منتظر اعلام نهایی هستیم تا کرایه ها براساس آن محاسبه شود.

به گزارش ایسنا، پیش از این مسئولان شهری اعلام کرده بودند که نرخ کرایه ها براساس نرخ تورم پایان سال 97، اعلامی از سوی مرکز آمار محاسبه خواهد شد اما غلامحسین آرام معاون فرماندار تهران اظهار داشت که شهرداری می‌تواند حداکثر ۲۰ درصد کرایه حمل و نقل عمومی را در سال ۹۸ افزایش دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
در زمان «پرداخت» وَجه در همه زمینه ها، مردم باید مبلغ را بر «مبنی» تورم حاکم بر جامعه پرداخت نمایند.
در زمان «دَریافت» حقوق و مزایا، این قانون شما حاکم نیست و فقط 13% + مبلغ ثابت که جمع هر دو عدد با کَسر کسورات تماماً 11% خواهد بود، و «مستمری بگیر، بازنشسته، کارمند، کارگر، و کارمند» باید مبلغ دریافتی خویش را با مبلغی «دستوری» دریافت نمایند. تورم هرگز دیده نمی شود! احسنت به روش محاسباتی شما!
آیا بر مبنای تورم حقوق ها هم افزایش می یابد آیا از اول سال اضافات حقوق پرداخت میشود.؟
پاسخ ها
حسنعلی
| Germany |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
پاسخ شما واضح است: بلی پرداخت می شود ولی با تاخیری حدوداً 3 ماهه. هنوز حکم ها صادر نشده است. حرف ما همه این بود که کارهای مرتبط با سال 1397 در همان سال خاتمه یافته و ابلاغ شود!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان