بازدید 8629
۶
کشتی آرای در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

ریزش ۳۰۰ هزار تومانی سکه از ساعت ۱۴ امروز/ همه فروشنده هستند؛ خریدار سکه وجود ندارد

بازار سکه در حالی امروز را آغاز کرد که از ابتدای هفته، با شروع فعالیت بازار پس از تعطیلات نوروز، شاهد روند صعودی قیمت‌ها بودیم. این در حالی است که روز گذشته، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی پس از مدت ها، دوباره به کانال ۵ میلیون تومانی بازگشت و بسیاری از فعالان پیش بینی ادامه این روند را برای امروز داشتند، اما از نیمه امروز، روند قیمت گذاری مسیر متفاوت را سپری کرد.
کد خبر: ۸۹۰۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰ 09 April 2019
تابناک اقتصادیبازار سکه در حالی امروز را آغاز کرد که از ابتدای هفته، با شروع فعالیت بازار پس از تعطیلات نوروز، شاهد روند صعودی قیمت‌ها بودیم. این در حالی است که روز گذشته، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی پس از مدت ها، دوباره به کانال ۵ میلیون تومانی بازگشت و بسیاری از فعالان پیش بینی ادامه این روند را برای امروز داشتند، اما از نیمه امروز، روند قیمت گذاری مسیر متفاوت را سپری کرد.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (سه شنبه بیستم فروردین ماه ۹۸)، بازار با روندی صعودی فعالیت خود را آغاز کرد. اما در حال حاضر، شاهد توقف رشد قیمت‌ها و حتی ریزش بهای انواع سکه نسبت به ابتدای صبح هستیم.

بر این اساس،  محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران در گفتگو با خبرنگار تابناک اقتصادی، اظهار داشت: امروز در شروع معاملات، با توجه به اقدام غیرقانونی و خصمانه کاخ سفید در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازار با التهاب قیمت‌ها مواجه شد. تا جایی که شاهد افزایش تقاضا برای خرید بودیم و همین روند رشد تقاضا، حباب سکه را با افزایش همراه کرد و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (سکه امامی) نیز تا رقم ۵,۲۵۰,۰۰۰ تومان پیش رفت. اما در میانه روز، پیش بینی کاهش قیمت‌ها و توقف این روند را داشتیم، زیرا این رشد قیمت‌ها در فضایی التهابی رقم خورده بود. بر این اساس، در حال حاضر که بازار دقایقی است که بسته شده است، سکه امامی نسبت به سقف قیمتی امروز، ۳۰۰ تومان کاهش داشته و به رقم ۴,۹۵۰,۰۰۰ تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته همین موقع، ۵۰ هزار تومان ارزان‌تر می‌باشد.

به گفته کشتی آرای، هر قطعه سکه تمام طرح قدیم نیز در حال حاضر، ۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان می‌باشد. همچنین هر نیم سکه بهار آزادی ۲,۸۲۰,۰۰۰ و هر ربع سکه بهار آزادی نیز ۱,۸۲۰,۰۰۰ تومان می‌باشد. این در حالی است که هر سکه یک گرمی ۹۳۵ هزار تومان و هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، ۱,۹۷۰,۰۰۰ تومان می‌باشد که نسبت به صبح، ۱۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز از رقم ۴۸۰,۰۰۰ تومان صبح به رقم ۴۵۴,۷۰۰ تومان رسیده است.    
 
کشتی آرای در پایان با بیان اینکه تا قبل از ساعت ۱۴ امروز با افزایش تقاضا برای خرید، شاهد رشد قیمت‌ها بودیم، اظهار داشت: در حال حاضر، تقاضا و خریدار برای سکه در بازار وجود ندارد و همه فروشنده هستند.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ای کاش به چنان رشدی برسیم که مانند مردم دنیا عملا با نخریدن یا کم خریدن با گرانی مقابله کنیم و بدانیم اگر به مدت یک ماه کسی سکه خرید نکند قیمت آن به دو میلیون و دلار به 5000 تومان می رسد و میلیاردها تومان به جیب دلالان و شرکت های گران فروش واریز نمی شود ما با گرانی مرغ بیشتر می خریم و دیگران نمی خرند تا بگندد
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
متاسفم برای کسانی که سکه ودلار را چند برابر کردند................
یک میلیون تومان گران میشه بعدش 300 تومان ریزش میکنه و ما خوشحالیم بابت این ریزش !!
روزی هزاران بار تمام دلالهایی که خون مردم را می مکند لعن می کنم ......
تجربه میگه که تا هفته آینده قیمت سکه هفت ملیون میشه, ما که پول نداریم بفروشیم یا بخریم. خدا خودش به ما ایرانی ها رحم کند,
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر