بازدید 4333

هلال احمر با ارتش و سپاه تقسیم کار کند

کد خبر: ۸۸۹۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۰ 08 April 2019

یک عضو فراکسیون امید با تاکید بر این که در شرایط کنونی و مواجهه برخی از استان‌های کشور با سیل همدلی میان مسؤولان و مردم بسیار مهم است گفت: در چنین شرایطی گله‌گذاری فایده‌ای ندارد و باید تمامی تلاش و همت معطوف به رفع مشکلات مردم سیل زده شود.

به گزارش «تابناک»، پروانه سلحشوری در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این که کارها برای حل مشکلات مردم سیل زده در حال انجام است گفت: مردم ما نشان دادند که در هر شرایطی همراه بودند لذا اکنون وظیفه مسؤولان است که تمامی همتشان را برای رفع مشکلات مردم سیل زده به کار گیرند. اکنون چند استان با چندین شهر درگیر سیل هستند که این تازه ابتدای کار است؛ بعد از این عواقب و پیامدهای آن مشخص می‌شود که چقدر مردم گرفتار هستند.

وی با طرح این پیشنهاد که باید هلال احمر به عنوان نهاد متولی به سیل زدگان کمک کند گفت: نباید اقدامات باعث دوباره کاری شود. بهتر است هلال احمر به عنوان نهاد متولی اقداماتش را انجام دهد و با ارتش و سپاه تقسیم کار کند؛ قطعاً در این شرایط با همکاری کارها بهتر پیش می‌رود.

نماینده تهران با تاکید بر این که گله گذاری فایده ندارد گفت: گلایه از آنهایی است که چیزهای ساختند که امروز مجبور به منفجر کردن آن هستند. اگر آن زمان با مواد اولیه درست ساخت و ساز صورت می‌گرفت این اتفاقات پیش نمی‌آمد. راه آهن درست کردند و بعد خودشان منفجر کردند؛ اینها همه به این دلیل است که در کشور ما کار کارشناسی صورت نمی‌گیرد. نمونه بارز آن در سیل شیراز مشاهده می‌شود که مسیر رودخانه را جاده ساختند و آن فاجعه به وجود آمد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار