بازدید 1292

هشدار شورای روابط آمریکایی-اسلامی نسبت به رشد اسلام‌هراسی

پس از آنکه مردی در نیویورک به تهدید جان یک نماینده زن مسلمان در کنگره متهم شد، یک گروه فعال نسبت به افزایش اسلام‌هراسی هشدار داد.
کد خبر: ۸۸۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵ 07 April 2019

پس از آنکه مردی در نیویورک به تهدید جان یک نماینده زن مسلمان در کنگره متهم شد، یک گروه فعال نسبت به افزایش اسلام‌هراسی هشدار داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، شورای روابط آمریکایی-اسلامی شنبه از بازداشت پاتریک کارلینئو به دست اف‌بی‌آی استقبال کرد اما نسبت به "عادی‌سازی سخنرانی نفرت‌پراکنی" هشدار داد.

کارلینئو به برقراری تماس تلفنی تهدیدآمیز به دفتر ایلهان عمر، نماینده مسلمان زن در کنگره آمریکا متهم شده است. وکیل او هنوز اظهارنظری نکرده است. ایلهان عمر یکی از دو زن مسلمان است که در انتخابات ۲۰۱۸ وارد کنگره آمریکا شد.

اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) اخیرا هم از بازداشت یک مرد نیویورکی دیگر خبر داد. به گفته مقام‌ها، او به صورت آنلاین با حامیان برترطلب سفیدپوست درباره اجرای مجدد قتل‌عامی به سبک آنچه در دو مسجد نیوزیلند گذشت، صحبت می‌کرد.

این متهم به نام توماس آلونزو بولین به دروغگویی به عوامل فدرال درباره مالکیت سلاح متهم است. وکیل این متهم هنوز اظهارنظری نکرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل