بازدید 7621
۴

آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ پنجشنبه ۱۵ فروردین ۹۸

هوای آفتابی این روزها نویدبخش مسافرتی خوب و دلچسب است؛ اما اخباری که مخابره می شود، حکایت از شرایط متفاوتی دارد؛ جاده هایی با ترافیک سنگین و پر ازدحام که زمان سفرهای بازگشت مسافران نوروزی را زیاد می کند و اگر صبوری چاشنی کارشان نشود، ممکن است خطراتی به دنبال داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۹۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲ 04 April 2019

از جمله خبر‌هایی که در نوروز بسیاری مشتاق دانستن درباره‌اش هستند و سعی می‌کنند، آگاهی به روزی از آن داشته باشند، اخبار مرتبط با وضعیت آب و هوایی نقاط مختلف کشور و وضعیت ترافیکی جاده‌هاست. از این روی، «تابناک» تلاش خواهد داشت برای رفاه حال مسافران پرشمار نوروزی در کشورمان، روزانه اخبار مرتبط با این دو حوزه را در بسته‌ای ویژه در اختیارتان گذارد.

به گزارش «تابناک»؛ هوای آفتابی این روزها نویدبخش مسافرتی خوب و دلچسب است اما اخباری که مخابره می شود، حکایت از شرایط متفاوتی دارد؛ جاده هایی با ترافیک سنگین و پر ازدحام که زمان سفرهای بازگشت مسافران نوروزی را زیاد می کند و اگر صبوری چاشنی کارشان نشود، ممکن است خطراتی به دنبال داشته باشد.

این در حالی است که با توجه به در پیش بودن موج جدید بارش ها در آغاز هفته آتی، باید موجب بازگشت سفرهای نوروزی طی امروز و فردا به انجام برسد و این مسأله ممکن است موجب شود، برخی رانندگان در رفتار ترافیکی شان عجله از خود نشان دهند؛ عجله ای که همه می دانیم در رانندگی مساوی با خطرات مرگبار است و از این روی، جا دارد در خصوص آن به عزیزانمان که در سفر هستند یا قصد دارند راهی جاده شوند، توصیه کنیم.

آخرین وضعیت ترافیک

سرهنگ نادر رحمانی از بارش باران در بیشتر محورهای اصفهان و چهارمحال بختیاری خبر داد و گفت: ترافیک در شمال به جنوب محور هراز محدوده‌های تونل شماره (۱)، پنجاب و لاریجان، نیمه سنگین و طول محور پرحجم است.

وی با اشاره به ترافیک پرحجم و روان در طول شمال به جنوب محور کرج - چالوس، افزود: ترافیک در طول محور شمال به جنوب محور فیروزکوه نیز پرحجم و روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با بیان اینکه ترافیک در شمال به جنوب محور رشت به قزوین محدوده‌های امام زاده هاشم (ع) تا پل عوارضی نیز نیمه سنگین است، اظهار کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ چهارشنبه ۱۵ فروردین ۹۸

آخرین وضعیت آب و هوا

احد وظیفه ضمن تشریح وضعیت جوی کشور طی سه روز آینده افزود: روز پنجشنبه با عبور تراز میانی جو علاوه بر دامنه‌های زاگرس در غرب و شمال غرب، دامنه‌های البرز در زنجان، البرز و تهران همچنین در استان‌های کرمان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی نیز رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه صبح جمعه در شمال شرق کشور بارش‌های پراکنده ادامه دارد، افزود: بعدازظهر جمعه با ورود سامانه بارشی به نوار غربی و جنوب کشور، بارش در کل نوار غربی، شمال خلیج فارس، استان‌های بوشهر کهگیلویه و بویراحمد و فارس آغاز می‌شود و در اواخر وقت گستره بارش دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان قزوین، مناطقی از جنوب شرق شرق و مرکز کشور را فرا می‌گیرد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، با بیان اینکه شنبه این سامانه در کل کشور به جز استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان فعال است، تصریح کرد: این سامانه در اواخر وقت از کشور خارج می‌شود. در این روز در شرق آذربایجان شرقی، غرب کرمانشاه، ایلام، کهکیلویه و بویراحمد، شمال استان‌های خوزستان، فارس، بوشهر و در غرب خراسان رضوی، شرق سمنان و جنوب خراسان شمالی بارش شدت خواهد داشت.

وظیفه با بیان اینکه در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات زاگرس شمالی در کردستان بارش برف و لغزندگی جاده‌های کوهستانی پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: یکشنبه با حضور متناوب امواج، تراز میانی جو در نوار شمالی دامنه‌های زاگرس مرکزی در غرب و شرق و شمال شرق کشور، بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت هوای پایتخت طی امروز و فردا نیز گفت: امروز هوای تهران کمی ابری تا نیمه ابری گاهی با بارش پراکنده و وزش باد و حداکثر دمای ۱۹ و حداقل دمای ۱۰ درجه سانتیگراد است. وضعیت جوی تهران فردا نیز کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر همراه با وزش باد با بیشینه دمای ۲۱ و کمیته دمای ۱۱ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

وضعیت جوی استان‌های کشور برای امروز و دو روز آینده این گونه پیش‌بینی می‌شود؛

آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ چهارشنبه ۱۵ فروردین ۹۸آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ چهارشنبه ۱۵ فروردین ۹۸آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ چهارشنبه ۱۵ فروردین ۹۸

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
برادر من امروز پنج شنبه 15 فروردین است نه چهارشنبه 15 فروردین
انگاری سیل هم شما را برده؟
پنج شنبه نه چهار شنبه
تابناک که این قدر از صدا و سیما و کیهان و اینا انتقاد می کنه، حداقل باید یک تقویم رو میزش باشه پنجشنبه 15 فروردینه.
تابناک عزیز امروز پنج شنبه است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی