بازدید 9783

بیانیه ۳ کشور اروپایی علیه فعالیت موشکی ایران

کد خبر: ۸۸۸۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴ 02 April 2019

سه کشور اروپایی در نامه‌ای که روز سه‌شنبه منتشر شد با مطرح کردن ادعاهایی، از دبیر کل سازمان ملل متحد درخواست کردند تا گزارشی درباره فعالیت‌ موشک‌های بالستیک ایران ارائه دهد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، نمایندگان انگلیس، فرانسه و آلمان در سازمان ملل روز سه‌شنبه طی نامه‌ای به «آنتونیو گوترش» دبیر کل سازمان ملل مدعی شدند که اقدام اخیر ایران در ساخت و راه‌اندازی موشک‌های بالستیک دارای تاثیرات بی ثبات کننده در منطقه بوده و تنش‌های موجود را افزایش می‌دهد.

نمایندگان این سه کشور اروپایی مدعی شدند که فعالیت‌های ایران با قطعنامه سال 2015 شورای امنیت سازمان ملل در تضاد است. در این قطعنامه از ایران خواسته شده تا از هرگونه فعالیتی که شامل موشک‌هایی باشد که قادر به حمل کلاهک‌های هسته‌ای است خودداری کند.

این سه کشور اروپایی در حالی مدعی شده‌اند که آزمایش‌های موشکی ایران ناقض قطعنامه یاد شده است که در این قطعنامه تنها با لحنی غیرالزام‌آور از ایران «خواسته شده» موشک‌هایی را که «برای داشتن قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای طراحی شده‌اند»، آزمایش نکند. تهران نیز بارها تأکید کرده هیچ کدام از موشک‌هایش برای حمل کلاهک‌ هسته‌ای طراحی نشده‌اند.

نمایندگان انگلیس، فرانسه و آلمان از گوترش خواستند تا در گزارش بعدی خود که انتظار می‌رود در ماه ژوئن منتشر شود، گزارش کاملی درباره فعالیت موشک‌های بالستیک ایران ارائه دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۲
این کشور های درظاهر دوست و در باطن دشمن، با وعده های دروغ خواستار پایبندی ایران به برجام هستند و از طرف دیگر فشار را علیه ایران ادامه دهند
دیدید اروپا با امریکا هم داستان هست همش بازی است تا موشکی هم بگیرن به ما حمله کنند همه مارا بکشن
خروج ترامپ ناقض همان قطعنامه نبود؟!چرا آن زمان به دبیر کل سازمان ملل متحد نامه ای مبنی بر نقض آن توسط ترامپ نفرستادی؟!
سه کشور احمق خر خودتان هستید
دولت عشق غرب تحویل بگیره
غرب مثل سگ میمونه اگه از صداش ترسیدی جلوتر میاد اگه استادی جا میزنه
بفرما باز هم شروع شد.
همچنین فروش تسلیحات پیشرفته از جانب کشورهای اروپایی وامریکا به کشور های مرتجع عرب وایجاد پایگاههای نظامی در خاور میانه گزارش سازمان ملل لزومی ندارد
الان وضعیت کشور از این بدتر که نخواهد شد ... خوب پس از این برجام خارج شوید و تمام
ایران باید اروپائی ها را از طریق نقطه ضعف آنها تحت فشار بگذارد. یکی از نقاط ضعف آنها سیل پناهنده ها است. تنها را گذر پناهنده ها از آسیا به اروپا ایران است. ایران می تواند لب مرز به آنها یک دستبند مخصوص قرمز بزند و آنها را مستقیما با اتوبوس به کمپ ها ترکیه بفرستد. زندانیان جرم و جنایت را هم باید در این کمپ ها پشت دروازه اروپا آماده کرد. چنان زلزله سیاسی در اروپا ایجاد خواهد شد. الان برای 15 هزار مهاجر که پشت مرزهای آمریکا در مکزیک جمع شده اند چندماه است در واشنگتن درگیری ایجاد شده است.
همه دنیا بد هستن و اشتباه میکنن فقط ما و حزب الله و اسد خوبیم
قابل توجه مدافعان برجام و اینستکس !!!!!!!!
دیگرهرچه کوتاه امدیم وامتیازدادیم بس است
هیهات من الذله
این مسوولین هستند که سالها باموشک، شعار و سیاست خارجی غلط روزگار را به مردم سیاه کرده اند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار