بازدید 3038

خوابگاه‌های علوم پزشکی لرستان در سیل آسیب ندید

کد خبر: ۸۸۸۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ 02 April 2019

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی اخیر در کشور گفت: خوشبختانه این سیل، خسارت و آسیبی به خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه وارد نکرده است.

به گزارش مهر، به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، دکتر علی شیخیان با بیان این خبر افزود: متأسفانه حجمی از آب رودخانه به دلیل وقوع سیل اخیر، سر ریز و وارد ستاد دانشگاه علوم پزشکی لرستان شد که با کمک مسؤولان مربوطه این آب تخلیه شد و وضعیت به حال طبیعی خود برگشت.

وی با اشاره به ورود آب به بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد در پی وقوع سیل اخیر گفت: بیمارستان شهید رحیمی که بیمارستان اصلی شهر خرم آباد است به دلیل مجاورت در کنار رود خرم رود دچار آبگرفتگی شد که طبقه اول آن تخلیه شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه از روز جمعه بر اساس اطلاعیه‌هایی که از طریق سایت و کانال‌های اطلاع رسانی به دانشجویان داده شده است، خوابگاه‌های دانشجویان آماده پذیرش از دانشجویان است، گفت: خوشبختانه خساراتی به ساختمان‌های خوابگاه وارد نشده است و خوابگاه‌ها از پایان هفته جاری آماده پذیرش دانشجویان هستند.

شیخیان با اشاره به اینکه خسارات زیادی به واسطه وقوع سیل اخیر به شهرها و روستاهای استان وارد شده است، خاطرنشان کرد: تنها بخشی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی لرستان که در این حادثه در معرض خطر بود، بیمارستان شهید رحیمی بود اما در مجموع سیل اخیر مشکل جدی و خاصی برای ستاد دانشگاه و خوابگاه‌ها ایجاد نکرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل