بازدید 3838

هشدار دادستانی کرمانشاه به کانال های دروغ پرداز

کد خبر: ۸۸۸۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶ 30 March 2019
مدیر روابط عمومی دادسرای مرکز کرمانشاه گفت: مشکلی در تامین و عرضه کالاهای اساسی از جمله نان در روزهای بارانی و همزمان با سیل احتمالی هفته جاری وجود ندارد و با افرادی که در فضای مجازی در این زمینه دروغ پردازی و ایجاد نگرانی عمومی کنند، برخورد قضایی می شود.
 
به گزارش «تابناک» مهدی قنادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از پیگیری دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از رئیس اصناف شهرستان، اعلام شد که عرضه ارزاق و کالاهای اساسی در هفته جاری به روال معمول ادامه دارد و هیچ مشکلی در تامین و عرضه آنها نیست.

به گفته قنادی، در روزهای بارانی و همزمان با سیل احتمالی در روزهای یکشنبه و دوشنبه، 150 نانوایی شهرستان کرمانشاه به پخت و عرضه نان خواهند پرداخت.

او با بیان اینکه رسانه ها باید از انتشار خبرهای غیرموثق و اخبار نادرست پرهیز کنند، گفت: با کسانی هم که در فضای مجازی اقدام به انتشار مطالب دروغ و تشویش اذهان عمومی کنند، برخورد قضایی می شود.

گزارش خبرنگار ایرنا حاکیست که طبق دستور استانداری کرمانشاه، مسئولان موظف به تامین سوخت دوم برای نانوایان هستند تا پخت و عرضه نان در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری که احتمال وقوع طوفان و سیل و قطعی موقت برق و گاز وجود دارد، بدون مشکل ادامه یابد.

طبق اعلام سازمان هواشناسی طوفان و بارش شدید باران در استان کرمانشاه از صبح یکشنبه 11 فروردین آغاز می شود و تا پایان روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.

شهرستان کرمانشاه 53 درصد از جمعیت 2 میلیون نفری استان را در خود جای داده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان