بازدید 3563

نجات جوان از غرق‌شدگی توسط آتش نشانان غواص

کد خبر: ۸۸۸۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲ 29 March 2019

جوانی که عصر روز پنجشنبه، هشتم فروردین ماه ۹۷ بر اثر بی احتیاطی و بی توجهی به هشدارها به رودخانه بشار یاسوج سقوط کرده بود، توسط تیم آتش نشانی نجات پیدا کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمد رستمی، مدیرعامل آتش نشانی شهرداری یاسوج در بیان جزییات این عملیات گفت: ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه بعد از روز پنجشنبه، هشتم فروردین با تماس مردمی مبنی بر گرفتار شدن فردی در رودخانه بشار تیم امداد و نجات آتش نشانی شهرداری یاسوج سریعا خود را به محل حادثه رساند و عملیات نجات را انجام داد .

وی اظهارکرد: عملیات نجات فرد ۳۲ ساله با هویت(هادی – ن) که در رودخانه گرفتار شد سریعا انجام گرفت که با کمک هلی کوپتر اورژانس ۱۱۵ فرد به بیرون از رودخانه انتقال داده شد .

نستهن مقدم، شهردار یاسوج نیز که از ابتدا در محل حضور داشت و فرماندهی این عملیات را بر عهده داشت، ضمن تقدیر از تیم امداد و نجات آتش نشانی که بخاطر عملیات امداد و نجات امروز که در شرایط بسیار سخت و کاملا موفقیت آمیز بود، به آتش نشان غواص محمد علی پور یک سفر زیارتی مشهد مقدس به همراه ۱۰ میلیون ریال و به سایر اعضای تیم حاضر در این عملیات مبلغ ۵ میلیون ریال پاداش داد.

شهرداری یاسوج پیش از این نسبت به نا امن بودن حاشیه رود بشار هشدار داده بود و از شهروندان درخواست کرده بود بخاطر تماشای رودخانه و گرفتن عکس سلفی به حریم این رودخانه نزدیک نشوند و مجددا از شهروندان خواهش کرد از نزدیک شدن به حریم رودخانه بشار خودداری نمایند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی