بازدید 26503
مهمترین اخبار شهریور ۹۷؛

ادامه بی‌اعتنایی روحانی به اصلاح‌طلبان؛ مهم نیستند!/ آیت الله صافی: زندانی کردن بدهکاران مهریه شرعا جایز نیست/ روایتی از جلسه غیرمعمول هاشمی با رهبری درباره برجام/ چند میلیون ایرانی «تفننی» مواد مصرف می‌کنند؟

ادامه بی‌تفاوتی روحانی نسبت به اصلاح‌طلبان؛ مهم نیستند!، ممانعت از عروسی دختر ۹ ساله در مشهد، آیت الله صافی گلپایگانی: زندانی کردن بدهکاران مهریه شرعا جایز نیست، چه کسانی پراید را یک ماهه ۲۲ میلیون تومان گران کردند؟، برگزاری نخستین کنسرت خیابانی در تهران، روایتی از جلسه غیرمعمول هاشمی با رهبری در مورد برجام، شکایت شجریان از صدا و سیما رد شد، ادعای یک تاجر؛ دو ماهه می‌توان مشکل بازار ارز را حل کرد...
کد خبر: ۸۸۷۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 26 March 2019

مرور مهمترین اتفاقات و رویدادهای سالی که گذشت در ایام نوروز یکی از سبک های مرسوم در رسانه هاست که «تابناک» هم از این قاعده مستثنی نیست. در گزارش پیش روی، مروری خواهیم داشت بر مهمترین اتفاقات ششمین ماه سال 1397 یعنی شهریور که در ششمین روز سال 98 پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت. همچنین در گزارش های جداگانه برای ایام خلاصه ای از مهمترین رویدادهای خبری و اتفاقات سال 97 را منتشر خواهیم کرد.

به گزارش «تابناک»؛ ادامه بی‌تفاوتی روحانی نسبت به اصلاح‌طلبان؛ مهم نیستند!، ممانعت از عروسی دختر ۹ ساله در مشهد، آیت الله صافی گلپایگانی: زندانی کردن بدهکاران مهریه شرعا جایز نیست، چه کسانی پراید را یک ماهه ۲۲ میلیون تومان گران کردند؟، برگزاری نخستین کنسرت خیابانی در تهران، روایتی از جلسه غیرمعمول هاشمی با رهبری در مورد برجام، شکایت شجریان از صدا و سیما رد شد، ادعای یک تاجر؛ دو ماهه می‌توان مشکل بازار ارز را حل کرد، سیف: تنها گناه من ایستادگی در مقابل فسادها بود، بازداشت 5 روحانی در رابطه شعار «استخر فرح در انتظارت»، وزیر مسکن احمدی‌نژاد: بانک‌ها سلطان بازارمسکن هستند، نشست روحانی، پوتین و اردوغان در تهران درباره سوریه،11 میلیون جوان ایرانی سن ازدواج را رد کرده اند، معترضان در شورای شهر بروجرد را تخته کردند، وزیر ارشاد: مخالف فیلترینگ توئیتر هستم، چند میلیون ایرانی «تفننی» موادمخدر مصرف می‌کنند؟، ایست قلبی یک نماینده مجلس در حاشیه بازی فوتبال، دختر وزیر سابق بازداشت شد، حمله تروریستی در رژه نیروهای مسلح در اهواز؛ 25 شهید و 60 مجروح، طراح کارت «صدآفرین» درگذشت، نظر احمدی نژاد درباره پوشش «سرنا ویلیامز» و ... مهمترین اخبار شهریور ماه سال 97 بود.

ادامه بی‌تفاوتی روحانی نسبت به اصلاح‌طلبان؛ مهم نیستند!

روزنامه سازندگی خبر داده که علی مطهری، نماینده تهران در مجلس قبل از حضور روحانی در مجلس، با رئیس‌جمهوری دیدار داشته و پیام فراکسیون امید را به وی منتقل کرده بود؛ اما پاسخ روحانی غیرمنتظره بوده است. در این پیام، مطهری خطاب به روحانی درباره جلسه سؤال از رئیس‌جمهوری گفته بود که «فراکسیون امید تصمیم گرفته اگر رئیس‌جمهور صریح و شفاف درباره موانع و مشکلات و دست‌های پنهان در شرایط امروز سخن نگوید به پاسخ‌های او رأی ندهد.» پاسخ رئیس‌جمهوری این بود: «مهم نیست رأی ندهند.»

ممانعت از عروسی دختر ۹ ساله در مشهد

معاون دادستان مشهد از ممانعت از عروسی مشکوک دختر 9 ساله مشهد با یک مرد بزرگ‌سال خبر داد. حسن حیدری با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به وصول خبری از شهروندان مبنی بر برگزاری مجلس عروسی در یکی از تالارهای مشهد که عروس دختر 9 ساله که فاقد ولی نیز است و یک فرد بزرگسال که اختلاف سنی زیادی دارند، بلافاصله با دستور قضایی معاون دادستان مشهد در ساعت 11 شب به همراه تیم اورژانس اجتماعی و کلانتری به محل برگزاری مراسم اعزام شدند. وی ادامه داد: بر این اساس بزرگان خانواده عروس و داماد ملزم به حفاظت از دختر تا بررسی دقیق موضوع قانونی‌بودن و داشتن شرایط ازدواج دختر شدند. حیدری تصریح کرد: متعاقباً دستورات لازم جهت اعزام دختر به مراکز نگهداری بهزیستی صادر شد تا اطمینان کامل از تأمین مصلحت کودک شود. باید توجه داشت که ازدواج کودکان زیر سن قانونی ممنوع بوده و دادستان به لحاظ رعایت حقوق کودکان با قانون شکنان برخورد خواهد کرد.

آیت الله صافی گلپایگانی: زندانی کردن بدهکاران مهریه شرعا جایز نیست

آیت الله صافی گلپایگانی گفت: کسانی که توانايی پرداخت مهريه ندارند، زندانی نمودن آن ها شرعا جايز نيست. آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید به استفتائی پیرامون «حبس بدهکاران مالی» پاسخ گفت، تقدیم حضور علاقه مندان می گردد. ایشان در زمینه گفتند: به طور کلی کسانی که توانايی پرداخت ديون خود را ندارند (چه مهريه باشد و چه ديون ديگر) زندانی نمودن آنها شرعاً جايز نيست. قرآن کريم می فرمايد: « وَإِنْ كَانَ ذُو عُسْرَةٍ فَنَظِرَةٌ إِلَى مَيْسَرَةٍ ».

چه کسانی پراید را یک ماهه ۲۲ میلیون تومان گران کردند؟

قیمت انواع خودرو در بازار در حالی به ارقام نجومی رسیده که برخی خودروسازان و فضای مجازی را مقصر می‌دانند، اما عده‌ای هم انگشت اتهام را به سمت نمایشگاه داران و فروشندگان عمده بازار نشانه رفته‌اند. يك فروشنده خودرو مي‌گويد: عموماً خودروسازان با کم فروشی بازار را متلاطم کرده و باعث رشد قابل توجه قیمت‌ها می‌شوند، با این ابزار بعد از مدتی افزایش قیمت‌ها را در محصولات خود اعمال می‌کنند. این شیوه در بازار متداول است. تسنیم

برگزاری نخستین کنسرت خیابانی در تهران

ارکستر سازهای ملی ایران به خوانندگی محمد معتمدی و رهبری علی اکبر قربانی، روزهای هشتم و نهم شهریور قطعاتی از موسیقی ایرانی را در پارک آب و آتش تهران اجرا می‌کند. این اجرا با توجه به مختصات و مشخصات برگزاری‌اش، در واقع نخستین کنسرت خیابانی و محیطی پایتخت خواهد بود. البته پس از اجرای این کنسرت خبر آمد که معتمدی ممنوع الفعالیت شده است.

روایتی از جلسه غیرمعمول هاشمی با رهبری در مورد برجام

حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: من به خاطر دارم در زمان ریاست جمهوری اوباما قانونی را کنگره تصویب کرد که به نظر می‌آمد خلاف مصوبات برجام باشد. در ایران هم بحث شد که طرحی سه فوریتی توسط کریمی‌قدوسی برای خروج از برجام و شروع فعالیت‌های هسته‌ای آماده شده است. در آن زمان خبر رسید آیت الله هاشمی با رهبری دیداری خارج از عرف و معمول داشته‌اند که من به دیدار آیت‌الله هاشمی رفتم و از ایشان در خصوص این دیدار پرسیدم. ایشان گفتند من نگران بودم در مقابل اشتباهات آمریکا، ما هم اشتباه کنیم و گرفتار شویم که خدمت رهبری رفتم برای کسب اطلاع که متوجه شدم خوشبختانه ایشان به موقع روی موضوع دقیق شده‌اند و این طرح هیچ‌گاه در مجلس مطرح نشد.

شکایت شجریان از صدا و سیما رد شد

وکیل مدافع محمدرضا شجریان از ابلاغ حکم دادگاه کارکنان دولت درباره شکایت موکلش از صدا و سیما خبر داد و گفت: دادگاه شکایت شجریان مبنی بر پخش بدون مجوز آثارش را در صدا و سیما رد کرده و گفته انتشار این آثار در رسانه ملی موجب شهرت شجریان شده است.

محمدحسین آقاسی درباره شکایت محمدرضا شجریان از صدا و سیما به خاطر پخش بدون رضایت آثار وی اظهار داشت: تیر سال ۸۸ به خاطر پخش بدون رضایت آثار موکلم در صدا و سیما، شکایتی را مستند به ماده ۲۳ قانون حمایت از حقوق مؤلفان، مصنفان و هنرمندان از این سازمان در دادسرای کارکنان دولت مطرح کردم.

این وکیل دادگستری اضافه کرد: در این قانون صراحتاً آمده که اگر آثار کسی را بدون اجازه انتشار، پخش یا نشر دهند، مجازاتش شش ماه تا دو سال حبس است.

وی افزود: بعد از مدت کوتاهی از طرح شکایت، بازپرس وقت شعبه دوم دادسرای کارکنان دولت، با این استدلال که صدا و سیما در پخش آثار موکل، سوء نیتی نداشته، شکایت را رد کرد. در آن زمان، نماینده دادستان یا دادیار اظهارنظر، با قرار صادر شده موافقت نکرد و دلیل عدم موافقت دادیار اظهار نظر این بود که مدیران صدا و سیما اطلاع داشتند که آثار پخش شده متعلق به شجریان است و بدون اجازه پخش کردند و فقدان سوء نیت، استدلال درستی نیست و پرونده را برای رسیدگی بیشتر به شعبه بازپرسی فرستاد.

آقاسی گفت: در این مدت، بازپرس شعبه دوم دادسرای کارکنان دولت تغییر کرد و بازپرس جدید به نام قاضی فضلعلی رسیدگی بسیار دقیقی انجام داد. در خلال این مدت هر دلیلی که لازم بود ارائه و اعلام کردیم از جمله اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأیید کرد آثار پخش شده و شرکت دل آواز متعلق به شجریان است.

وکیل مدافع محمدرضا شجریان ادامه داد: بعد از دو سال، بازپرس شعبه دوم دادسرای کارکنان دولت، یک قرار ۲۴ صفحه ای صادر و در ۲۲ صفحه با برشمردن تمام جریان پرونده، نهایتاً عنوان کرد که پخش آثار تا سال ۸۳، مشمول مروز زمان شده و صدا و سیما از سال ۸۳ تا ۸۸ نیز سوء نیت نداشته است و صدا و سیما را از اتهام انتسابی مبرا کرد.

ادعای یک تاجر؛ دو ماهه می‌توان مشکل بازار ارز را حل کرد

اسداله عسکراولادی، رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین گفت: می‌توان مشکل بازار ارز را دو ماهه حل کرد. باید کمیسیونی متشکل از اقتصاددانان کشور تشکیل شود و در این کمیسیون برای بازار ارز چاره‌اندیشی کرد. در دوران ریاست ولی‌الله سیف بر بانک مرکزی، به ایشان گفتم اگر من رئیس کل بانک مرکزی بودم، مشکل بازار را حل می‌کردم. بین اقتصاددان با اقتصاد خوانده تفاوت وجود دارد. اقتصاددان است که می‌داند مشکل اقتصاد کشور کجاست و چگونه می‌شود حل کرد، بر این اساس، دولت باید با اقتصاددانان و بزرگان اقتصاد کشور هم‌فکری کند تا بتوان برای بازار ارز راه چاره و تدبیر پیدا کرد. من معتقدم تحریم آبان‌ماه در صورت تدبیر درست، هیچ اثری روی اقتصاد کشور ندارد.

سیف: تنها گناه من ایستادگی در مقابل فسادها بود

ولی الله سیف با رد شایعه بازداشت وی و انتقال به زندان اوین گفت: « این شایعات بی اساس بوده و من امروز در نماز جمعه تهران حضور داشتم.» وی افزود: «تنها گناه من مبارزه و ایستادگی در برابر فسادهای بسیار بوده که با شایعه سازی و برخی اخبار بی اساس می خواهند تهمت هایی را به من نسبت بدهند.» سیف با بیان اینکه برای موضوع پرونده فساد اقتصادی بازداشت نشده است، گفت: «در حالی عنوان می کنند که تمام خانواده من در خارج از کشور حضور دارند که در حال حاضر تنها دخترم در کشور استرالیاست و خودم امروز در نماز جمعه تهران حضور داشتم.»

بازداشت 5 روحانی در رابطه شعار «استخر فرح در انتظارت»

روزنامه جوان نوشت: موج سازی‌های کذایی اصلاح‌طلبان بر سر پلاکاردی در حاشیه تجمع اعتراضی طلاب فیضیه نسبت به وضعیت اقتصادی کشور، سرانجام مدعیان آزادی را به آنچه می‌خواستند، رساند و پنج طلبه به دلیل شکایت دولت توسط دادگاه ویژه روحانیت احضار و بازداشت شدند.

وزیر مسکن احمدی‌نژاد: بانک‌ها سلطان بازارمسکن هستند

نيكزاد، وزیر اسبق وزارت راه وشهرسازي گفت: من خانه دارم، اما به دلیل آنکه مشغول ساخت خانه برای خود بودم، تا دو ماه پیش در تهران مستأجر بودم. روزی هم که رفتم مستاجر شوم نگفتم چه کسی هستم و صاحبخانه هم من را نشناخت. اما واقعا درد مستأجری درد بسیار سختی است. در پاسخ به این پرسش که در حوزه مسکن مانند بحث ارز و سکه، ما سلطان مسکن هم داریم عنوان کرد: اگر بانک‌ها را سلطان حساب کنیم، بله، اگه بانک‌ها را سلطان حساب نکنیم، در این صورت من نشنیده‌ام، اما بالاخره یک مثال معروفی وجود دارد که ملک، کسی را زمین نزده است و تا نقدینگی زیاد می شود، به سمت بازار مسکن هم می رود، اما اینکه سازمان یافته کسی به غیر از بانک ها باشد من خبر ندارم.

نشست روحانی، پوتین و اردوغان در تهران درباره سوریه

رؤسای جمهور ترکیه، ایران و روسیه در پایان نشست خود در تهران تأکید کردند که منازعه سوریه راه‌حل نظامی نمی‌تواند داشته باشد و تنها از راه طریق یک فرایند سیاسی ـ مذاکراتی می‌توان آن را پایان داد.

حسن روحانی، رجب طیب اردوغان ولادیمیر پوتین، رؤسای جمهور ترکیه، ایران و روسیه در پایان نشست سه جانبه خود در تهران طی بیانیه مشترکی اعلام کرد: منازعه سوریه راه‌حل نظامی نمی‌تواند داشته باشد و تنها از راه یک فرایند سیاسی-مذاکراتی می‌توان آن را پایان داد.

رؤسای جمهوری ترکیه، ایران و روسیه همچنین بر اراده خود جهت ادامه همکاری فعالانه به منظور پیشبرد فرایند سیاسی همسو با تصمیمات کنگره گفت وگوی ملی سوریه در سوچی و قطعنامه 2254 شورای امنیت سازمان ملل تأکید ورزیدند.

یازده میلیون جوان ایرانی سن ازدواج را رد کرده اند

یازده میلیون جوان ایرانی، سن متعارف ازدواج را رد کرده اند؛ یک میلیون و 300 هزار تن هم طبق آمار سازمان ثبت احوال کشور در سن تجرد قطعی هستند. این یعنی یک زندگی انفرادی با همه کم و کاستی هایی که تحملش، زیاد هم آسان نیست؛ هر چند در این ماجرا تعداد زنان، سه برابر مردان است، میل به تجرد در مردان هم قوت گرفته و کاسه کوزه ازدواج را شکسته است.

معترضان در شورای شهر بروجرد را تخته کردند

معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه بروجرد گفت: مردم بروجرد نسبت به عملکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری بروجرد معترض هستند. رضا آریایی در جمع خبرنگاران با اشاره به تخته شدن درب شورای اسلامی شهر بروجرد توسط مردم، اظهار کرد: 45 روز است شورای اسلامی شهر بروجرد هیچ عملکردی نداشته و وقت تلف می‌کنند. وی خاطرنشان کرد: مردم شهر بروجرد نسبت به عملکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری معترض هستند و خواسته اند این گونه اعتراض خود را نشان دهند. فرماندار ویژه بروجرد تصریح کرد: البته این کار غیرقانونی بوده و افراد متخلف شناسایی و با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

وزیر ارشاد: مخالف فیلترینگ توئیتر هستم

وزیر فرهنگ عضویت خود را در شبکه مجازی توئیتر را به معنای مخالفتش با فیلتر این شبکه دانست. سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگویی به عنوان وزیر دولت، عضو شورای انقلاب فرهنگی و عضو شورای عالی مجازی درباره رفع فیلتر از شبکه مجازی گفت: من به شخصه در توتیتر حضور فعال دارم و این حضور معنای خودش را می‌رساند.

چند میلیون ایرانی «تفننی» موادمخدر مصرف می‌کنند؟

معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی با اشاره به تعداد معتادان حاضر در کشور طبق آخرین آمار ستاد مبارزه با موادمخدر، بیان کرد: ۲ میلیون و ۸۰۸ هزار معتاد و یا مصرف‌کننده دائمی و یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر مصرف‌کننده تفننی موادمخدر هستند لذا در مجموع جمعیتی حدود ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار معتاد در کشور داریم.

ایست قلبی یک نماینده مجلس در حاشیه بازی فوتبال

نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس شورای اسلامی در جریان حواشی ایجاد شده مسابقه فوتبال بین دو تیم پرسپولیس تهران و نساجی مازندران دچار ایست قلبی شد. در پی عارضه قلبی عبدالله رضیان، نماینده مردم قائم‌‌شهر که در حاشیه بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و نساجی در استادیوم آزادی رخ داد.

دختر وزیر سابق بازداشت شد

دادستان تهران با اشاره به پرونده دختر (نعمت زاده) یکی از وزرای سابق (وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت)، گفت: این پرونده در دادسرای اقتصادی تکمیل و متهم آن بازداشت شده است. عباس جعفری دولت آبادی در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در رابطه با پرونده‌های اخیر اقتصادی از برگزاری دو جلسه در رابطه با شعب ویژه و همچنین خودروسازان خبر داد و گفت: در این جلسه خودروسازان در رابطه با مشکلات تأمین ارز با توجه به افزایش قیمت ارز، تأمین قطعات با توجه به اینکه برخی شرکت‌های قطعه سازی قطعات را تحویل نمی‌دهند، انبار خودرو‌های مختلف که مکررا از رسانه‌ها پخش شده بود و همچنین قیمت خودرو مسائلی را بیان کردند.

حمله تروریستی در رژه نیروهای مسلح در اهواز؛ 25 شهید و 60 مجروح

پنج تروریست در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز، قصد حمله به جایگاه مقامات را داشتند اما پس از ناکامی در این هدف، حاضرین را به گلوله بستند و کوشش کردند از صحنه حادثه بگریزند. نیروهای امنیتی در همان محل حادثه با تروریست‌های وابسته به یک گروه تروریستی تجزیه طلب که بعدها در توافقی با داعش مسئولیت این حمله را به آنها واگذار کردند، درگیر شدند که در جریان تبادل آتش، در نهایت 4 عامل تیراندازی در دم کشته شدند و یکی از دستگیرشدگان نیز بر اثر جراحات کشته شد، این حمله تروریستی به شهادت 25 تن از افراد بی دفاع و 60 مجروح منتهی شد.

به گزارش «تابناک»، رژه نیروهای مسلح مستقر در اهواز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در منطقه لشکر 92 زرهی اهواز از ساعت هشت و سی دقیقه صبح امروز آغاز شد و حدود ساعت نه صبح، این مراسم صحنه یک حمله تروریستی شد و چند عنصر مسلح مردم را به گلوله بستند. حاضرین در محل رژه ابتدا گمان می‌کردند که تیراندازی سهوی بوده اما با زخمی شدن چند نفر از شهروندان متوجه حمله تروریستی شدند.

عاملین تیراندازی در پارک شهید سبحانی که پشت استیج رژه قرار دارد مستقر شدند و از پشت جایگاه مخصوص مسئولان این حمله تروریستی را آغاز کردند که حدود ده دقیقه ادامه داشت. مهاجمان که برای پوشش و حضور راحت‌تر در صفوف نظامیان، لباس نظامی به تن کرده بودند، به گفته سخنگوی سپاه پاسداران وابسته به گروهک تروریستی تجزبه طلب الاهوازیه وابسته به عربستان سعودی بودند.

به گفته سردار شریف سخنگوی سپاه، از این گروه تروریستی که تحرکات‌شان برای تحت الشعاع قرار دادن عظمت رژه نیروهای مسلح بوده، چنین اقداماتی پیش از این هم مسبوق به سابقه است و این جریان به سمت کاروان‌های راهیان نور در سال‌های گذشته تیراندازی کرده است. گروهک تروریستی تجزبه طلب الاهوازیه در گفت وگو با شبکه ایران اینترنشنال متعلق به عربستان سعودی، مسئولیت این حملات تروریستی را پذیرفت.

از سوی دیگر شبکه اسکای نیوز عربی در بخش خبر فوری خود اعلام کرد که داعش نیز مسئولیت حمله تروریستی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح ایران در اهواز را به عهده گرفته است. با توجه به آنکه سوابق متعددی از پذیرش مسئولیت حملات توسط گروه داعش وجود دارد که بعدها مشخص شده توسط عوامل این گروه انجام نشده و این گروه تروریستی با پذیرش مسئولیت‌شان، قصد بهره برداری تبلیغاتی را داشته، نمی‌توان بدون ارائه اطلاعات، ادعای داعش را پذیرفت.

طراح کارت «صدآفرین» درگذشت

صندوقی از پیشکسوتان تصویرگر کتاب‌های درسی کودک و نوجوان بود که از هفته گذشته به دلیل سکته مغزی در بیمارستان فیروزگر تهران بستری بود. وی مورد عمل جراحی قرار گرفت اما عمل جراحی موفقیت‌آمیز نبود و دارفانی را وداع گفت. این هنرمند تصویرگر در سال 1325 در شهر همدان متولد شد. بسیاری از کتاب‌های درسی، داستانی و نشریات در دهه‌های 50 تا 70 خورشیدی، با تصویرگری و نقاشی صادق صندوقی منتشر می‌شدند. او پس از تصویرگری قصه‌های قرآنی به‌عنوان یک تصویرگر کتاب شناخته شد. یکی از معروفترین کارهای صندوقی، تصویر اصحاب فیل در کتاب‌های درسی بود.

نظر احمدی نژاد درباره پوشش «سرنا ویلیامز»

رئیس‌جمهور سابق اعتراض مسئولان تنیس فرانسه به نحوه پوشش تنیسور آمریکایی در مسابقات تنیس را بی‌احترامی به این تنیسور خواند و گفت: برخی معنای واقعی آزادی را نمی‌دانند. محمود احمدی‌نژاد به ممنوعیت ورود سرنا ویلیامز تنیس‌باز مشهور آمریکایی به افتتاحیه مسابقات جهانی تنیس در فرانسه به دلیل نوع پوشش او اعتراض کرد. احمدی‌نژاد طی یک توییت در صفحه شخصی توییتر خود نوشت: چرا فرنچ اوپن (رقابت‌های تنیس فرنچ اوپن در پاریس) به سرنا ویلیامز بی‌احترامی کرده است؟ متأسفانه برخی افراد در همه کشورها از جمله کشور خودم، معنی واقعی آزادی را نمی‌دانند. برنارد جیودیکلی رئیس فدراسیون تنیس فرانسه در گفت‌وگو با مجله تنیس به پوشش ویلیامز در افتتاحیه مسابقات جهانی اعتراض کرده و گفته محدودیت‌های مشخصی برای یونیفورم بازیکنان اعمال خواهد شد. وی گفت: من فکر می‌کنم بعضا ما خیلی تند می‌رویم. لباس ویلیامز دیگر قابل قبول نیست. باید به بازی و مکان احترام گذاشت. ویلیامز درباره نوع پوشش خود پس از بازی‌های ماه می گفته بود این لباس به دلیل جذب بودن مانع از لخته شدن خون او پس از زایمان خواهد شد. او پس از زایمان در ماه سپتامبر دچار آمبولی شده بود. این تنیسور آمریکایی گفت: من معمولا حین بازی‌ها شلوار می‌پوشم تا جریان خونم را حفظ کنم. این یک لباس راحت و کاربردی است تا بتوانم بدون مشکل بازی کنم. وی بعد از بازی‌های ماه می و پوشیدن لباس جنجالی خود گفته بود این پوشش به او حس جنگجو بودن را می‌دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۶۹
چه تیتر بی ادبانه ای !!
چند میلیون ایرانی تفننی مواد مصرف می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
لطفا یه مقدار در اخبار گشت بزنید، در استان ... مصرف مواد مخدر از سیگار بیشتر است. از توهین و این حرفا گذشته، آژیر خطر یا ترمز اضطراری را بکشید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
عناوین غلط خبریتان زیاد است. ارکستر در فضای باز نه خیابانی
مصرف تفننی مواد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

همه بدبختی های معتادان از مصرف تفننی آغاز شده.

قویترین فرد جهان هم که باشی در مقابل مواد یک حشره هم نیستی.
اگر هم ترک کردید بدانید نصغ مغزتان را دود کرده اید و به قبل بر نمیگردید.
اصلاحطلبان برای روحانی و روحانی برای مردم ایران تمام شده به حساب میان.
پاسخ ها
صداقت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
و مسئولین اصلاح طلبان و اصولگراها هم برای مردم ایران تمام شده به حساب می آیند
رضا
| Romania |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
خوب جایگزینشان چه کسانی هستند ادام اسمیت و انیشتین؟
ریاست جمهوری ایستگاه پایانی روحانی و نقطه پایان اصلاحطلبان بود.
اصولگراها هم که در همان ایستگاه اول از قطار به بیرون پرت شدند.
فقط مردم مانده اند و شهدای وطن و تعدادی اندک و انگشت شمار از مسئولان خدوم.
هر کی به فکر خویش بود.
پاسخ ها
رضا
| Romania |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
حرفت کاملا درست است و معنی این حرف یعنی نیاز به اصلاحات و خدا کند مسولان این امر را بفهمند و مسولیت را به جای مافیای باند باز در اختیار نخبگان صالح دانای منافع ملی گرا قرار دهند وگرنه روزگار بدی در پیش است که مطابق میل دشمنان ماست
کاشکی آقای احمدی نژاد اینقدر که به پوشش سرنا ویلیامز توجه دارند اونوقت که رئیس جمهورشون کردند! به حرفاشون تو سخنرانیهاشون و عواقب اون حرفها برای ایران توجه داشتند که نداشتند و این شد که میبینید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
خیلی ساده ای که فکر کنی بخاطر چهارتا حرف احمدی نژاد کشور تحریم شده نه با حرف تحریم میکنن نه با لبخند تحریم برمیدارن دنیا خاله بازی نیست
چه خاطره خوبی از کارت آفرین داشتیم
وقتی بهمون می دادند، کلی ذوق می کردیم
خوا بیامرزدش
برای شادی روحش فاتحه و صلوات میفرستم
98میلیون ایرانی تفننی مواد مصرف میکند چون پیاز گران شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
خودتم مصرف داری؟
در خیلی از کشورهای قانونی هست به اسم ورشکستگی که برخلاف ایران که مخصوص تاجرانه، هرشخصی که واقعا نتونه بدهیش رو بده، با تایید دادگاه میتونه اعلام ورشکستگی کنه. در این حالت اموال طرف بین بدهکاران توزیع میشه و دیگه طرف میتونه یک زندگی جدید شروع کنه و موظف به پرداخت بقیه بدهی نیست. هرچند محدودیتهای مالی تا مدتی براش وضع میشه.
در ایران باید قانون ورشکستی هرچه زودتر تصویب بشه. اما مسئولان نگرانند که اونوقت مهریه زیرسئوال بره و زنها طلب حقوق دیگه شون رو کنند. یا مثلا خود دیه باید قانونش تغییر کنه و بجاش مجازات زندان در حد لازم برای افراد مقصر درنظر گرفته بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
مهریه تنها راهیه که یک زن می تونه از یک ازدواج نا فرجام نجات پیدا کنه چون زن حق طلاق نداره با ابزار مهریه و زندانی کردن مرد خودشو نجات می ده
حالا این چه نوع ازدواجیه که زن را در حقیقت به اسارت مرد در میاره ؟؟؟
اثبات عسر و هرج بسیار بسیار سخته و تنها راه نجات فقط مهریه است
من دوستی دارم که شوهرش معتاد بود و جانش عملا در خطر بود ولی نمی تونست به قاضی اثبات کنه که در خطره !
رضا
| Romania |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
در کانادا هیچ کس را به خاطر جرایم مالی زندانی نمی کنند مگر آنکه کلاهبردار باشد و محرو میت فقط مالی و تجاری است حتی اگر پول بانک را پس ندهند حالا مهریه که سهل است به واسطه ارقام ناچیز می بینی فرد درمانده ای سالها در زندان است
کلا در طی این ۶سال دولت مشغول حاشیه ها بود و از متن مشکلات مردم که معیشتی و اشتغال است دور بود حتی در اقدامات بین المللی هم موفقیت خاصی کسب نکرد
ولی شرعاً اگر جنس مذکری خواسته و یا ناخواسته سبب شور و سیاه بختی جنس مونثی شد، اشکال ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
اگر جنس مونث شد چی مهریه اش را هم میگرید میرود
حسنعلی
| Germany |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
تو هم مهریه را میدهی!
سیف: تنها گناه من ایستادگی در مقابل فسادها بود!!؟
مرغ پخته از این حرف میخندد
تاریخ ، خواهد نوشت ریس کل بانک مرکزی سابق که بیش از ۸۵٪ مردم ایران را به فقر دچار نمود ؟ خدمتی که ایشان به دولتعای ایران نموده است ، ده ها لشکر نظامی قادر نبود انحام دهد ؟ ایشان در طی چند ماه ارزش پول ملی کشور ،، ریال ،، را به یک چهارم کاهش دادند ، که به تبع آن قدرت دفاعی ایران را از نظر نظامی ،و اقتصادی ‌و همبستگی ملی نابود کردند ؟،،،
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
حال خودمونیم!
رئیس بانک مرکزی که انواع بانک های دلال و قرض الحسنه را تولید نکرده است ،بلکه قانون به آنها این امکانات را داده است.
البته من شخص. سیف را نه می شناسم و نه با ایشان وابستگی دارم
آقای سیف باید روشنتر سخن بگویند که با چه و یا علیه چی مبارزه کرده است..
رضا
| Romania |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
برادر یعنی در کشور ما رئیس بانک مرکزی اینقدر قدرتمند است؟این کاری که گفتی مقامات اول کشور هم نمی تواند انجام دهد و هنوز نفهمیدی مافیای قدرت مانند بانیان موسسات مالی و اعتباری و پشت سری هایشان این کار را کردند
حاج آقا صافی گلپایگانی :
من هم به عنوان یک زن مخالفم که فردی بابت مهریه به زندان بره . اما کاش به جای این فتوا که این ها از زندان بیان بیرون و تمام حقوق زن رو پایمال کنن هم موافق نیستم. کاش قانون ازدواج و طلاق بازنگری اساسی بشه. حقوق که از زنان سلب شده به اونها بازگردانده بشه . حق حضانت ، حق اشتغال، خروج از کشور، حتی حق خارج شدن از خونه و صد البته حق ارث مساوی دختر و پسر از پدر . اگر اینها اصلاح شد شما بفرما مرد های بدهکار تشریف ببرن بیرون از زندان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
دیه مرد دو برابر زنه !
چرا ؟؟
حتی دیه جنین پسر دو برابر مادرشه !
چرا یک موجود زنده از بد تولد به دلیل جنسیت دو برابر جنس دیگر ارزش داره ؟؟
اگر یه معناد انگل اجتماع خدا نکرده دختر تحصیل کرده ی شما را بکشه شما باید نصف دیه کامل مرد را به خانواده اش بپردازید که اون انگل اجتماع اعدام بشه!!

چرا خانواده ی زن باید به خانواده ای که یک قاتل معتاد تحویل اجتماع داده اند باج هم بدهند ؟؟
حالا اکه خانواده ای که تمام تلاشش را برای تربیت دختر تحصیل کرده و مفید برای اجتماع کرده پول نداشته باشه نصف دیه انسان کامل را بپردازه تکلیف چیه ؟؟
الان شما یه دختر داری بزرگ می کنی و یه پسر مثل من
آیا واقعا فکر می کنید پسرها مفید تر و باهوش تر و انسان تر از دختران هستند ؟؟
نه اصلا اینطور نیست

!
رضا
| Romania |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
خواهرم همه این حقوق لازم است حتی حق طلاق دو طرفه چون کسی را نمی شود مجبور به زندگی با دیگری کرد اما خیلی وقت ها مهریه مفهوم انتقام جویی و کلاشی دارد این بعد را هم درنظر بگیر کسی آن خانم را هم مجبور به بعله گفتن قبل از گرفتن مهریه اش نکرده و باید پرداخت مهریه نقدی و قبل ازدواج باشد حال به هر رقمی که توافق شود
انچنان رونق اقتصادی ایجاد کنم که پیاز واشکنه هم نخورید!
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
واقعا اشکنه پیشنهادی معروف هم از سفره فرار کرد!
توصیه می شود که اصلاح طلبان در اصلاح خود بکوشند که انشاءالله تا حدود 1400، در نامی که بر خود نهاده اند، صادق باشند. اصلاحات اگر محدود به محاسن شد، به مویی نمی ارزد و اگر اصلاح طلبی رد همه و اصلاح گفتار و کردار و پندار همه باشد الا خود، اصطلاح است نه اصلاح و اصلاح طبلی است نه اصلاح طلبی!
آقایی را می شناسم که در دوره کارشناسی از ضعیف ترین ضعفای کلاس بودندی و نمره خویش در اتاق استادان بربودندی و هرگز در رشته خود جوی نبودندندی. ولی میکروفون که به دست می گرفتندی، شوری در عوام الناس باسواد بیفکندندی. این عجب که در روزگار اصلاحات او نیز از معاریف اصلاحات بشدندندی! چند روز پیش نیز این استوانه جهل و رابطه، اظهار نظرهایی عجیب بداشتندندی!
ولی ای جناب حسن جان که دوستت داریم و خواهیم داشت،
"در رعایت دلها کوش و عیب کسان می پوش"* و به جای شخص به شخصیت توهین مفروش. اصلاح طلبی به مفهوم إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ خواسته و بلکه وظیفه همگان است.
* خواجه عبداله انصاری
روحانی وکسانی دیگر فرصت طلب خرشان که از پل گذشت پل را برای حفظ راز خراب میکنند خوشحالم که باور نکردم ورأی ندادم
از طرف اصلاح طلبان:
پشتتو کردی بر من، بگو مگو نداره ... رو کن به هر کی خواستی، گل پشت و رو نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
بجای گل کلمات دیگری نیز قابل استفاده است که عموما باید با ... نماش داده شوند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
دشمنان را کجا کنی محروم... تو که با دوستان این نظر داری؟
خبر حمله تروریستی به رژه مال چند ماه قبل هستش که اشتباها امروز دوباره منتشر شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
اخ اخ اخ چه خوب شد تذکر دادی تابی جان تحویل بگیر
تابناک یه خبر گزاری اصلاح طلب به دردنخور شدی انقد ز برجام حمایت کردی کشور نابود شد
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
کیهان برای اصولگراها و صدها خبرگزاری دیگر چه گلی میزنند که تابناک هم باید اصول گرا شود ویا منظور چیز دیگری است که من متوجه نشدم!
مراسم عروسی یک دختربچه 9 ساله فاقد ولی با یک مرد مسن در تالار مشهد ؟!! جنایت به این سیاهی اونم رسمی و در ملاعام ؟ این به داعش گفته زکی
خوشم از شما سایتهای اصلاح طلب میاد می بینین رفقاتون چه گندی بالا آوردن و مملکت به چه روزی افتاده ، مدام با خبرهای حاشیه ای و درجه سه و چهار میخواین بفهمونین همه چی گل و بلبله ! از خدابیخبرها ببینین با یک کشور عظیم نفتی و بسیار غنی چه کردین ؟ مردم دارن نون خالی میخورن جنابان اشراف غربگرا و هر کدوم چندهزار میلیارد ثروت
پاسخ ها
سراب
| France |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
اصلاحطلب اصولگرا جفتتون باهم کشور رو به اینجا رسوندید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
چه اصلاح طلب چه اصولگرا ، برای مردم هیچ فرقی ندارن ، هر دو به یک اندازه مردم و مملکت رو بیچاره کردن
اصلاحات و اصلاح طلبان به طمع پست و رانت با روحانی غرق شدند
اصلاح طلب و اصول گرا مهم نیستند. روحانی هم که جای خود دارد. تکلیف مردم روشن شده است
سلام ، واقعا ضعفی هستش که به خاطر یه عده کلاهبردار یه عده ای که واقعا بی پول هستند رو به زندان میندازند ، تازه متاسفانه بیشتر اوقات کلاهبردار ها اصلا زندان نمیرن چون خوب بلدن چیکار کنن ، نمیدونم چرا ملت نمیبینن یه عده که بقیه رو گول میزنن و بهشون قرض میدن و در عوض چند برابرشو میگیرن یا کارهای غیر شرعی ازشون میخوان


خب یکی نیست بگه اعتماد نداشتی چرا پول دادی ؟ یعنی قانون نویس ها نمیتونن یه روش ایمن برای تجارت بسازن و حتما باید بدهکار ها زندانی بشن تا چرخ اقتصاد بچرخه ؟

درود بر آیت الله صافی گلپایگانی که با جرات میگن چنین مطالبی رو که بیشتر مردم بهش بی توجه شدن متاسفانه !
برای جناب روحانی هیچ چیز مهم نیست نه کشور نه مردم نه هیچ چیز.
ایا روحانی هم معتقد است که رای. گیری بر داشته می شود!؟
ایت گلپایگانی .عملا راه دزدی را باز گذاشتی تا مال مردم را بخورند .بدهکار باشند .زندانی نشوند راحت بگردند بخورند .کیف کنند با حق مردم یا حق یک زن را خوردند .بارک الله به شما که این قدر به فکر حق زنان هشتید.....
کارکرد احزاب در ایران بدلیل عدم شفافیت مالی و اسپانسر ها تا الان جز تشکیل دولتها و مجالس رانت ساز و ناکارامدی چون فعلی چیزی نبود
«مهم نیست رأی ندهند.» . من کارم همین بود که مثل احمدی نژاد تا جائی که میشه دنده عقب بکشم مملکتو که کشیدم. بعد از این رای ندن چی میشه؟ هیچی. هیچ احساسی ندارم.
حقوق پایمال شده زنان را چه کسی پاسخ میدهد
چرا حقوق زن و مرد را برابر نمیکنید
امثال ایت الله صافی ای کاش یک کمی هم حق برای خانمها قائل بودند حق طلاق حق حضانت فرزند حق مسکن حق اشتغال حق تحصیل حق خروج از کشور و حق زندگی و .....
روحانی از نردبان اصلاح طلبان رییس جمهور شد وخودش اصولگرا بود عارف و جهانگیری کلاه سر مردم گذاشتند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
حالا اصولگرا شد؟؟؟؟؟
خخخ
دختر وزیر سابق بازداشت شد
خیلی زحمت کشیدید بعد ۶سال؟
ﻣﻦ ﻫﻢ ﺑﻮﺩﻡ ﺩﻳﮕﺮ ﺑﻪ اﺻﻼﺡ ﻃﻠﺒﺎﻥ اﻋﺘﻨﺎﻳﻲ ﻧﻤﻴﻜﺮﺩﻡ.ﺭﻭﺣﺎﻧﻲ ﻫﻢ ﻣﺜﻞ ﻫﺮ ﻛﺲ ﺩﻳﮕﺮﻱ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﺷﺪﻩ "ﺗﻜﺮاﺭ ﻣﻴﻜﻨﻢ" ﺩﻳﮕﺮ ﺳﻜﻪ ﺭاﻳﺞ و ﻣﻌﺘﺒﺮﻱ ﻧﻴﺴﺖ و اﺯ ﺭﻭﻧﻖ اﻓﺘﺎﺩﻩ. اﻟﺒﺘﻪ اﻧﺼﺎﻑ ﺭا ﻫﻢ ﺑﺎﻳﺪ ﺭﻋﺎﻳﺖ ﻛﺮﺩ. ﺩﻟﻴﻞ اﻳﻦ ﺑﻲ اﻋﺘﺒﺎﺭﻱ ﻫﻢ ﻋﻤﻠﻜﺮﺩ ﺧﻮﺩ ﺭﻭﺣﺎﻧﻲ اﺳﺖ!"
انصافا اونجا نشستین که اخبار شهریور ۹۷ رو ۶ فروردین ۹۸ دوباره میذارید رو صفحه اولتون؟؟؟؟ تاریخ انتشار هم زدین ۶ فروردین
چرا هی دارید خبرتکراری کار میکنید؟ شهریور ۹۷؟ نکته انحرافی می‌رید تو خبرها یا سیل اومده تو آرشیوتون اخبار رو میریزید روی سایت ؟!
معنی بی اعتنایی را هم فهمیدیم اینکه اقای روحانی بی اعتنایی میکنه برای اینه که نقششونه که بگن روحانی از اصلاح طلبها جداست تا مردم در انتخابات اینده به اصلاح طلبها رای بدن والا الان کدوم مدیری جز اصول گرایان است
حدود سی میلیون ایرانی بصورت تفننی تریاک می کشن وهمین میزان هم شاید بیشتر مشروب می نوشند
حاج اقای ریسی حاجی اقای روحانی اح اقای لاریجانی و...کدام اصلاح طلب هستند به این ترتیب همه یکدست شوند برای حفظ اسلام ناب محمدی خوشبختانه همه موفق شدیم الان در راس هیچ اصلاح طلبی نیست واین نمایندگان که گاهی سروصدای می کنند بازی است ولا صدردصد رد صلاحیت می شوند
دادگاه شکایت شجریان مبنی بر پخش بدون مجوز آثارش را در صدا و سیما رد کرده و گفته انتشار این آثار در رسانه ملی موجب شهرت شجریان شده است.
این یعنی بی قانونی محض.یعنی بی حرمتی به حریم وافکارمردم.یعنی قانون ندانی.یعنی تابع زور وفشاربودن.یعنی بی ارادگی
- به همین منوال پیش برویم در موارد اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و علمی نظر مراجع پیش قراول است.
- یازده میلیون جوان ایرانی سن ازدواج را رد کردند در حالیکه سال گذشته بحث ازدواج دختران دبیرستان مطرح شده بود.
- من از مردم شهر بروجرد بخاطر شجاعتشان تشکرمیکنم. فی الواقع شورای شهر بیکار نیستند. مشغول پارو کردن پول هستند.
- به همین منوال پیش برویم در موارد اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و علمی نظر مراجع پیش قراول است.
- یازده میلیون جوان ایرانی سن ازدواج را رد کردند در حالیکه سال گذشته بحث ازدواج دختران دبیرستان مطرح شده بود.
- من از مردم شهر بروجرد بخاطر شجاعتشان تشکرمیکنم. فی الواقع شورای شهر بیکار نیستند. مشغول پارو کردن پول هستند.
مهریه همان مبلغ دیات باشد بهتر است و سکه و طلا نباشد هم ازدواج رواج بیشتری میگیرد و خیلی از مشکلات خانواده ودادگاه رفتن و جراعم کمتر میشود .
خود اصلاحطلبان و شخص جناب سید محمد خاتمی باید پاسخگوی این وضعیت وخیم اختصادی باشند. باید پاسخ دهند که چرا با حمایت بی دریغ از روحانی این بلا را سر مملکت اوردند. ....مشاوران و وزرای روحانی که روزی یار خاتمی و موسوی و کروبی بودند باید پاسخگو ی وضعیت وخیم امروزباشند.... کسانی که برجام را درست کردند باید پاسخگوی دستاوردهای وخیم اقتصادی برجام باشند.
خود اصلاحطلبان و شخص جناب سید محمد خاتمی باید پاسخگوی این وضعیت وخیم اختصادی باشند. باید پاسخ دهند که چرا با حمایت بی دریغ از روحانی این بلا را سر مملکت اوردند. ....مشاوران و وزرای روحانی که روزی یار خاتمی و موسوی و کروبی بودند باید پاسخگو ی وضعیت وخیم امروزباشند.... کسانی که برجام را درست کردند باید پاسخگوی دستاوردهای وخیم اقتصادی برجام باشند.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی