بازدید 4180
پل «داری زنگنه» در سرپل ذهاب تخریب شد

آماده باش ارتش در مناطق درگیر با سیل

کد خبر: ۸۸۷۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹ 25 March 2019

فرمانده پادگان ابوذر از تخریب پل داری زنگنه در سرپل ذهاب بر اثر شدت سیل در این منطقه خبرداد و گفت: هم اکنون عازم روستاهای آسیب دیده و مکان پل تخریبی با هدف کمک رسانی هستیم.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، امیر کیومرث جعفری با اشاره به وقوع سیل اخیر در استان کرمانشاه و مناطق زلزله زده استان، از حضور نیروهای امدادرسان در مناطق زلزله زده استان خبر داد.

امیر جعفری افزود: بلافاصله با شروع بارندگی‌های سیل آسا در منطقه سرپل ذهاب صبح امروز پرسنل مستقر در پادگان، گردان 113 و واکنش سریع ارتش در 7 نقطه شهر سرپل ذهاب مستقر شدند.

فرمانده پادگان ابوذر در ادامه گفت: نیروهای کمک رسان ارتش مجهز به تجهیزات مهندسی، بیل مکانیکی، جرثقیل، کف‌کش برقی و کف‌کش خودرویی و تجهیزات مبارزه با سیل به یاری هم وطنان سیل زده در سرپل ذهاب این قشر حادثه دیده از زلزله شتافتند.

امیر جعفری تاکیدکرد: امنیت و نجات جان مردم برای ارتش مهم و در اولویت کاری ما است، به همین خاطر اکنون نیروهای ما در سطح شهر سرپل ذهاب مستقر هستند، اکیب بهداری برای اقدامات لازم در انی شهرستان مستقر شده و برای احتمال مجدد سیل، طوفان، آبگرفتگی و ... با همکاری مردم کاملا اوضاع را در دست کنترل داریم و تا هر زمان لازم باشد خدمات را ادامه خواهیم داد.

تخریب پل داری زنگنه

فرمانده پادگان ابوذر از تخریب پل داری زنگنه در سرپل ذهاب بر اثر شدت سیل در این منطقه خبرداد و افزود: هم اکنون عازم روستاهای آسیب دیده و مکان پل تخریبی با هدف کمک رسانی هستیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر