بازدید 10643
۵
ویژه برنامه موسیقیایی «تابناک» برای تحویل سال 1398؛

«لاله بهار» شهرام ناظری / «قدرت عشق» آندره‌آ بوچلی / «بهار دلکش» محمدرضا شجریان / «میحانه» ؛ ناظم الغزالی / «سوته دلان» ایرج بسطامی / همنوازی کمانچه و طبلا کیهان کلهر و ساندیپ دِس / «خوشبختی» علی لهراسبی / «بهار دلنشین» سالار عقیلی

شیرینی و آجیل را مشت مشت می‌خوریم، حافظ می‌خوانیم، موسیقی گوش می‌دهیم، با آنهایی که قهر بوده‌ایم به لطف و بهانه نو شدن سال، آشتی می‌کنیم و بوسه های آبدار را به همین مناسبت جابجا می‌کنیم تا خداوند برای صاحبان قلب‌های روشن، زمینه رسیدن به آرزوهای روشن را فراهم سازد و این سیصد و شصت و پنج روز نیز با آرامش و روحی سبک به پیش رفت.
کد خبر: ۸۸۶۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸ 20 March 2019

لاله بهار با صدای شهرام ناظرینوروز یک هزار و سیصد و نود و هشت هجری شمسی فرارسید تا خانواده‌های ایرانی شادترین لحظات سال را کنار هم سپری کنند و در این ساعات تکرارناشدنی، هم‌نفس با هم خوش باشند و خوش بگویند و خوش بشنوند. جامه‌های نو می‌پوشیم و بهترین عطرهایمان را می‌زنیم و در این حال، بوسه بر پیشانی و دست بزرگان می‌زنیم، برکت کیسه از بزرگ‌ترها از میان قرآن می‌گیریم و اسکانس‌های درشت را به کودکانمان می‌دهیم.

شیرینی و آجیل را مشت مشت می‌خوریم، حافظ می‌خوانیم، موسیقی گوش می‌دهیم، با آنهایی که قهر بوده‌ایم به لطف و بهانه نو شدن سال، آشتی می‌کنیم و بوسه های آبدار را به همین مناسبت جابجا می‌کنیم تا خداوند برای صاحبان قلب‌های روشن، زمینه رسیدن به آرزوهای روشن را فراهم سازد و این سیصد و شصت و پنج روز نیز با آرامش و روحی سبک به پیش رفت.

فیلم: از نوای ابتهاج، شجریان و تاج تا ضرب رستاک و حدادی

خیلی از ما این ایام به مسافرت می‌رویم و از ما بهترانمان نیز مسافت‌هایی طولانی تر را برای سفر برگزیده‌اند راهی فرنگ شده اند یا امروز و فردا و پس از دیدار با بزرگ‌ترها، چمدان سفر را به دست می‌گیرند و بسیاری‌مان نیز در خانه نشسته‌ایم و میزبان اقوام و دوستان هستیم و اگر نیستیم می‌توانیم میهمان اقوام و دوستان شویم و مجبورشان کنیم برای بازدیدپس دادن هم شده، این ایام سری به ما بزنند و اگر چنین نکردیم، چه خوب که اینگونه باشیم و تنهایی بهترین روزهای سال را با دیگران سهیم شویم.

امیدواریم در این ساعات و در سال پیش رو، در هر حالی هستید، سربلند، سرزنده، سلامت و بر فراز باشید و افق‌های دور پیش رویتان همواره با روشنی حقیقی همراه باشد و برای ادامه مسیر زندگی، لحظات اشتیاق آوری را در بزنگاه‌هایی که روزگار در سال آینده پیش رویتان قرار می‌دهد، تجربه کنید. «تابناک» به مناسبت تحویل سال 1398 همچون سال‌های پیشین و البته این بار مفصل تر مجموعه‌ای قطعات موسیقیایی را تقدیم‌تان می‌کند.

 

لاله بهار؛ شهرام ناظری

 
 
قدرت عشق ؛ آندره آ بوچلی
 
 
 
 
 
 
 
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
چقدر صحنه سفره هفت سین جنگ حرف برای گفتن داره !
و چقدر طلب از مسیولین !
حالا راه به کربلا باز شده، دو کشور برادر شدند
منابع مالی داخلی هم صرف ساخت جاده، مدرسه، بیمارستان و ... می شود
افسوس که در داخل کشور فقر و نداری بیشتر شده و برخی از فرزندان این مرز و بوم مدرسه مناسب ندارند ، بیمارستان کافی ندارند
شاید ! نه، حتما ، همه مان باید فکر کنیم چرا؟ مسیولین و مردم

باید برای داشتن ایرانی آباد دست به دست هم دهیم و آنرا بسازیم
صداي استاد شجريان رو گذاشتين آقاي شريعتمداري اوفتون نكنه!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
نوروز ، یادگار ماندگار یاران دیروز این دیار
و پاسداشت پاکی ها ، نیکی ها و پهلوانی ها بر همه ایرانیان نیکوسرشت خجسته باد
بالاخره تابناک هم جایی برای عرضه شادی به مخاطبان باز شد.
برنامه های ت صدا سیما موقع تحویل سال با چندین شب تلویزیونی رادیویی افتضاح بود..خوبه که امسال بهانه یا مناسبت عزاداری هم نبود سال به سال دریغ از پارسال..انگار یه عده باشادی مردم مخالفند.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی