بازدید 3190

مهلت اعتراض به نتایج مرحله اول المپیاد‌های علمی

کد خبر: ۸۸۶۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰ 20 March 2019

معاون مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان گفت: سامانه ثبت اعتراض به نتایج مرحله اول المپیادهای علمی تا 5 فروردین ماه سال آینده باز است.

به گزارش فارس، عنایت سالاریان معاون مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان اظهار کرد: سامانه ثبت اعتراض به نتایج مرحله اول المپیادهای علمی به آدرس oly.medu.ir تا 5 فروردین ماه سال آینده باز است.

وی ادامه داد: تا نهم فروردین ماه، اعتراض‌ها بررسی می‌شود و نتایج آن هم دهم و یازدهم فروردین ماه در همان سامانه اعلام می‌شود.

سالاریان گفت: برای کسانی که به هر دلیلی رمز ورود به سامانه را گم کردند و در این ایام تعطیلات، دسترسی به مدرسه برای اخذ رمز همگام ندارند و از نتیجه المپیاد اطلاعی ندارند، در تاریخ 17 فروردین ماه سامانه فعال می‌شود و اگر این افراد بخواهند اعتراض کنند در همان زمان فرصت دارند.

وی تصریح کرد: پرونده مرحله اول المپیادهای علمی 20 فروردین 98 بسته می‌شود و مرحله دوم المپیادهای علمی از سوم تا ششم اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود.

معاون مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان گفت: مرحله اول المپیادهای علمی اول تا پنجم بهمن ماه در رشته‌های جغرافیا، کامپیوتر، ادبی، شیمی، نجوم و اخترفیزیک، زیست‌شناسی، ریاضی، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی برگزار شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل