بازدید 2334

محور هراز بازگشایی شد

کد خبر: ۸۸۶۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 18 March 2019

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محور‌های مواصلاتی استان مازندران ، گفت: وضعیت جوی در ارتفاعات محور‌های کوهستانی استان با بارش سنگین برف همراه است.

به گزارش میزان، سرهنگ علیرضا قدمی اظهار داشت:با توجه به سامانه بارشی از شب گذشته به استان مازندران در حال حاضر در محور کندوان شاهد بارش برف در طول محور هستیم و وضعیت ترافیک عادی و روان است.

وی افزود: در ارتفاعات محور هراز شاهد بارش برف هستیم و با توجه به انسداد این محور از ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه شب گذشته با تلاش راهداری و پلیس راه این محور در ساعت ۳۵ دقیقه بامداد بازگشایی شد و وضعیت ترافیک عادی و روان است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به وضعیت محور "سوادکوه"، گفت: وضعیت جوی در ارتفاعات محور سوادکوه از "ورسک" به سمت ارتفاعات و " گدوک " برف سنگین و تردد در این محور به کندی صورت می‌پذیرد.

سرهنگ قدمی اظهار کرد: در محور کیاسر به علت بارش شدید برف و نبود ایمنی کافی از ساعت ۴ بامداد امروز دوشنبه ۲۷ اسفندماه از"تاکام " به سمت "سمنان" بسته شد.

رئیس پلیس راه استان مازندران از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های کوهستانی را دارند، خواست؛ خودروی خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ مجهز کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی